Pukkelpop 2023

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Uit de lucht gegrepen tijd, lees "namiddag slot"


Jaa klopt, op LL gezien een aantal jaar geleden en dan staan ze ook in de namiddag. Zou mij juist een keer tof lijken dat ze in een juist kleinere tent staan met een paar toffe namen eromheen die aansluiten bij het genre. Dit is dan misschien ook wel aansluitend op dat ze door de jaren heen er toch minder relevant op zijn geworden. ( met name wanneer de setlist bestaat uit bijna 5 covers/samples op een set van 1uur -.- )
In mijn ogen zou dat ook voor een deel kunnen zorgen dat er minder clashes ontstaan

Dit puur gesproken uit persoonlijke wensen. Haalbaarheid ga ik niet over ;)
De laatste keer dat ik ze op Pinkpop zag stonden ze halverwege de dag op het noord podium.
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
36
28
Ik zet er 10 euro op in dat Chokri Gladde Paling en Natte Visstick heeft geregeld voor de donderdag.
 

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
51
59
“De Boilerparty”, “Het Boilerfeestje”, “de donderdag”; vooravond van Pukkelpop: altijd een magisch moment, spanning à la eerste schoolreis, adrenaline van een verboden date, ontlading vanaf het eerste uur, de overtreffende trap van feest.

De verwachtingen zijn hooggespannen bij zo’n introductie en daarom wordt de Pukkelpopeditie 2023 op donderdag 17 augustus gepast geopend door de tijdloze rocktandem van Black Box Revelation; de lekkere grrrrrooves van blackwave.; metal uit Mechelen van PSYCHONAUT; Sophie Straat die gaat voor geëngageerde levens- en liefdesliederen; het zielsverdriet van Portland gestrikt in mooie harmonieën en I Want To Dance Again, het prestigieuze dansproject van The Subs met een heleboel muzikale gasten waarover later meer.

Verder ook Andromedik, Ax Emblem, DC Noises, Freq444, Gomorris, Hyalyte, Keyser, Kwijt Trek System, Omdat Het Kan & Average Rob, She The DJ, Flo Windey ft. Skyve, The Boilerboys en Wannes Lenaerts.

Tickets voor deze festivaldag zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar. Wie een vrijdag- of combiticket heeft kan op donderdag 17 augustus vanaf 18.00u komen feesten op het festivalterrein. Op vrijdag, zaterdag en zondag gaan we om 11.00u ’s morgens open.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
870
Best mooi lijstje voor de donderdag. Staan genoeg namen op waarmee ik me wel zou kunnen amuseren.

Ik heb een vrijdagticket, maar ga het toch daarbij houden denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Prima namen om het weekend mee af te trappen, Black Box Revelation & Sophie Straat wil ik zeker wel even zien.

Had eigenlijk gehoopt op John Coffey, zojuist ook bekend gemaakt bij Lowlands.
Fingers crossed dat ze nog aangekondigd gaan worden.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Sophie!!

Ben nog aan het overwegen voor het eerst een keertje Pukkelpop te doen. Iemand enig idee of uitverkopen op de loer ligt?
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Komen er nog namen bij die ook op Graspop spelen? Of zijn al de 'hardere' namen al bekend?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Laatste dagen beetje de officiële Spotify playlist PKP aan het doornemen.
Overall toch een aardig affiche met namen die ik graag zou willen zien, zal wel de nodige clashes gaan opleveren..

Enigszins wel frustrerend op andere fora hier te lezen dat daar de voorpret al lekker bezig is en we op PKP nog even mogen wachten.

Ben wel benieuwd of er nog veel plekken in te vullen op het affiche, of dat het gaat om nog maar een aantal.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
PKP.jpg



Zullen nog wat namen volgen dus, maar aan het batterijtje te zien niet meer mega veel. Wel binnenkort dus. Aardig volle plaat ook al inderdaad.
Laatste dagen beetje de officiële Spotify playlist PKP aan het doornemen.
Overall toch een aardig affiche met namen die ik graag zou willen zien, zal wel de nodige clashes gaan opleveren..

Enigszins wel frustrerend op andere fora hier te lezen dat daar de voorpret al lekker bezig is en we op PKP nog even mogen wachten.

Ben wel benieuwd of er nog veel plekken in te vullen op het affiche, of dat het gaat om nog maar een aantal.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Lol ik had totaal niet door dat Nabihah Iqbal naar pkp kwam.

Nu zit ik hier met een ticket om haar in november in de Botanique te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken