Graspop Metal Meeting 2023

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ja idd en je kan dus sparen voor GMM goodies.
Is wel een crediet optie ism MasterCard; voorwaarden even goed doorlezen dus :).
En alleen voor Belgische gebruikers.
Thanks!

Ik begrijp ook nog steeds dat Bonzai niet.
Volgens mij is het gewoon een soort digitale creditcard, lijkt me niet dat je daar je graspop consumpties mee kan kopen? misschien meer bedoeld voor Merch?
Het lijkt me idd een tof initiatief maar niet meteen iets voor mij. Ik ben daar al niet zo in thuis in al die betaaldingen en persoonlijk ook geen fan van.
Hoop wel dat er veel bomen uit voortkomen maar ik koop gewoon mijn bonnen met mijn bankkaart op de wei :D
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Thanks!


Het lijkt me idd een tof initiatief maar niet meteen iets voor mij. Ik ben daar al niet zo in thuis in al die betaaldingen en persoonlijk ook geen fan van.
Hoop wel dat er veel bomen uit voortkomen maar ik koop gewoon mijn bonnen met mijn bankkaart op de wei :D
je kan je bonnen beter online kopen vantevoren, scheelt een hoop geld :)
heb van de week mijn 80 munten gekocht, dus ik ben alvast voorzien. vorig jaar had ik daar precies genoeg aan en heb ik geen geld meer uitgegeven aan consumpties op het festival zelf
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
je kan je bonnen beter online kopen vantevoren, scheelt een hoop geld :)
heb van de week mijn 80 munten gekocht, dus ik ben alvast voorzien. vorig jaar had ik daar precies genoeg aan en heb ik geen geld meer uitgegeven aan consumpties op het festival zelf
Ik heb er ook al 80, maar ervaring leert me dat die heeel snel kunnen slinken bij mij :D ergens doorheen dag 3 moet ik toch gaan bijhalen is de prognose meestal
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dat is wel next level crowd surfen
Je zal maar bij de mainstages staan te genieten en je krijgt iemand in je nek die werd afgeschoten vanaf de andere kant van het festival terrein.
Normaal moet ik al steeds naar achter kijken of er geen crowd surfers aan komen, maar dit is wel next level
Same here...maar kom doorgaans op zo'n 140 stuks uit haha, grote eter en lang doorhalen in de Classic Rock, funest voor de portemonnee haha
jezus, ik vond 80 al veel. ken ook mensen die het weekend overleven met 40 munten
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Same here...maar kom doorgaans op zo'n 140 stuks uit haha, grote eter en lang doorhalen in de Classic Rock, funest voor de portemonnee haha
Ik zit ook rond 120-140 stuks. Ik ben ook fan van de whisky en cocktailstanden en ik ben ook naar het einde van de avond toe vrijgevig in het geven van rondjes voor de groep :D Dat Helpt ook niet :D
jezus, ik vond 80 al veel. ken ook mensen die het weekend overleven met 40 munten
eerste jaar had ik 40 tokens gekocht in voorverkoop. Ik moest in de eerste avond al bijhalen :D
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Maar ik denk wel als de map er nu opstaat dat een laatste mededeling van de organisatie niet lang op zich zal laten wachten.
Ik verwact echt vandaag nog wel iets, morgen ten laatste. Of hebben we echt al een hele maand langs die map doorgekeken? :D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik zit ook rond 120-140 stuks. Ik ben ook fan van de whisky en cocktailstanden en ik ben ook naar het einde van de avond toe vrijgevig in het geven van rondjes voor de groep :D Dat Helpt ook niet :D

eerste jaar had ik 40 tokens gekocht in voorverkoop. Ik moest in de eerste avond al bijhalen :D
Haha ja die whiskey en coktails zullen wel schelen, heb ik nog nooit gehaald.
Maar ik denk wel als de map er nu opstaat dat een laatste mededeling van de organisatie niet lang op zich zal laten wachten.
Ik verwact echt vandaag nog wel iets, morgen ten laatste. Of hebben we echt al een hele maand langs die map doorgekeken? :D
ja ik verwacht eigenlijk wel iets om 16:00 vandaag
maar kan ook gewoon alleen de plattegrond zijn, ik denk niet dat de cancellations en vervangers nu al zullen komen eerlijk gezegd. ze zullen ten minste zekerheid afwachten over 1914 lijkt me.
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Ik zie dat de skullies staan op de plek van GMM Tokens (wisselend tussen map en plan). Stukje bij beetje is ons speurwerk toch erg behulpzaam aan het worden!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Ben voorlopig niet al te tevreden met de ligging van de opstapplaatsen voor shuttles. Lijkt me toch een eindje wandelen, zowat halverwege doorheen de camping. Ik herriner me 4-5 jaar geleden net voor de deur afgezet te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
352
796
Ik zie dat de skullies staan op de plek van GMM Tokens (wisselend tussen map en plan). Stukje bij beetje is ons speurwerk toch erg behulpzaam aan het worden!
is inderdaad op het plan 'skullies' en op de map 'tokens'... Ben zeer benieuwd of we zo last minute echt nog een andere betalingsmanier krijgen?
Het eerlijkste voor ons lijkt me dat ons aantal tokens op ons bandje/pasje te staan komt onder de naam skullies en dat als je ze koopt op de wei dat je even je bandje/pasje moet tegenhouden en je tokens erop komen. Maar dan het probleem van bier/drank halen voor een hele groep nog altijd wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Ziet er inderdaad naar uit dat die bottleneck weg is én er een tribune bij is gekomen. Zoals jij ook al zegt, dat zijn twee uitstekende veranderingen. Dikke complimenten aan de organisatie als dit inderdaad zo uitpakt als wij nu denken.
Die irritante bottleneck is weg en het gaat toch ook stuk minder wandelen zijn tot aan de jupiler stage. Vorig jaar moest je echt hele terrein rond
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
yes ik vind filterkoffie ook helemaal prima, ben niet zo moeilijk met koffie. vroeg het me gewoon af

ze verkopen op het terrein bij de koffietentjes ook ijskoffie trouwens, vond dat echt heel chill in die hitte vorig jaar.

ik vind korplikaani ook altijd wel een leuk feestje, ongeacht de setlist. Typisch zo'n band die ik heerlijk vind op een festival voor wat afwisseling, maar wat ik niet zo snel thuis zou op zetten.
Korpiklaani is altijd wel tof, alleen hangt het wel een beetje van het moment af.
Zo speelden ze afgelopen jaar op Summer Breeze direct na Paradise Lost, en laatst op Durbuy Rock Festival direct na Rotting Christ.
Zowel PL als RC was ik zo van onder de indruk, dat Korpiklaani eigenlijk helemaal niet meer binnen kwam bij mij (bij Summer Breeze ben ik toen dan ook maar snel weggegaan richting Fleshgod Apocalypse, wat een geweldige beslissing bleek te zijn!).
Zou Korpiklaani voor deze bands hebben gestaan, was het waarschijnlijk een ander verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken