Lowlands 2023

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Ik zie dat Tiësto ook nog een plekje vrij heeft in zijn agenda. Zou toch wel de kers op de taart zijn wat betreft Dance. 😙👌
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Waarom ? Niks mis met Tiest i.m.o. Niet dat ik erom sta te springne. Maar ik denk dat hij een prima LL set kan neerzetten zonder zijn commerciële hits.
Ik ben groot fan van de "oude" Tiësto, keiharde fanboy zou ik bijna zeggen. Maar Anno 2023 is het niet heel veel meer, al jaren niet meer sinds hij de overstap naar house heeft gemaakt. Gaat natuurlijk niet op Lowlands komen. Ik zou alleen heel veel over hebben om hem weer in oude glorie te zien, maar dat gaat ook nooit meer gebeuren, waarschijnlijk.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Waarom ? Niks mis met Tiest i.m.o. Niet dat ik erom sta te springne. Maar ik denk dat hij een prima LL set kan neerzetten zonder zijn commerciële hits.
Dat heeft hij in 2002 wel laten zien met een 'voor zijn doen' snoeiharde set. In mijn herinnering was dat ook 1 van de drukste optredens ooit op LL. Het kan/kon dus wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Mois

Playlistbediener
17 mei 2023
18
12
Vraagje betreft stroom op de camping...

Wij willen een luchtbed met ingebouwde pomp (op stroom dus) meenemen. Is dat een mogelijkheid, bijvoorbeeld om ff in te steken bij de douches of daar waar je je telefoon ook kunt laden ofzo ?

Tips zijn van harte welkom! 🙃
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Avalon Emerson & the Charm was kort, maar erg vermakelijk zeg. Die zal waarschijnlijk gewoon 3 kwartier in de x-ray staan. Hoewel ik denk dat ze nog wel meer ondersteuning van instrumentatie kan toevoegen aan haar show, klonk het wel prima allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arndb, mgbss en StevieU2

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vraagje betreft stroom op de camping...

Wij willen een luchtbed met ingebouwde pomp (op stroom dus) meenemen. Is dat een mogelijkheid, bijvoorbeeld om ff in te steken bij de douches of daar waar je je telefoon ook kunt laden ofzo ?

Tips zijn van harte welkom! 🙃
Bij de caravan camping is er een deel met stroom. Misschien is er iemand zo lief dat je daar even mag inpluggen
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Het ziet er naar uit dat ik alle 3 m'n kaartjes ga verkopen. We hebben een huis gekocht en m'n vriendin/LL maatje is langdurig ziek. 2 dingen die mij er toe zetten om niet meer te gaan. Ben nog niet 100% zeker (want het doet gewoon zeer als ik besluit niet te gaan) maar het lijkt er toch op dat ik ga verkopen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Ik ben zelf niet zo heel bekend met hiphop, maar is de hype een beetje over? Hoe sterk is hiphop nog vertegenwoordigd op LL in de line up?
Of zien sommigen hier een andere trend in de line up? Behalve dan veel vrouwen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.002
Huh, is hiphop dan ooit een hype geweest? Tuurlijk zijn er periodes in de muziekgeschiedenis waarin het genre populairder is dan andere periodes, maar zeggen dat er de voorbije jaren een hiphop hype was, is zoals zeggen dat rockmuziek ooit een hype was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Huh, is hiphop dan ooit een hype geweest? Tuurlijk zijn er periodes in de muziekgeschiedenis waarin het genre populairder is dan andere periodes, maar zeggen dat er de voorbije jaren een hiphop hype was, is zoals zeggen dat rockmuziek ooit een hype was.
Volgens mij wel. Vooral in de VS was het echt groot. Dat waaide over naar LL. Stond toch een tijdje terug veel hiphop op LL.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.002
Heb soms het gevoel dat het leeftijdsafhankelijk is. Na je 25ste komen de meesten erachter dat het eigenlijk helemaal geen muziek is 🤭
Het kan dat ik je verkeerd begrijp hoor, of zeg je hier nu echt dat hiphop geen muziek is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken