Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?
heb hierbij de volgende regel nog toegepast voor mezelf: dagen met 4 regels met bands telt de 3e en 4e regel, aangezien er vorig jaar maar 3 regels per dag waren en de vierde regel vaak maar een halve regel is!

Mijn must sees; Molybaron, Landmvrks, Vended, Polaris, Any Given Day, Bloodywood
Andere bands die op mijn lijstje staan: Orbit culture, Saltatio Mortis, Blackgold, Novalists, Fintroll, Deathstars
For me:

End, Crowbar, Landmvrks, Loathe, Sleep Token
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?

Symphony X, Evergrey, Molybaron, Orbit Culture, Haken, 1914 (al ga ik die overslaan bij clashes, wel gezien op Alcatraz)
Finntroll, Planet of Zeus, Legion of doom (die 2 laatste met vraagtekens wat ik mag verwachten haha)
Antimatter, Sleep Token, Vended, Noctem
Insomnium, Bloodywood, Greg Puciato, Hippotraktor

Ontzettend veel dus eigenlijk!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Heb eigenlijk geen musts onderin de poster. Op donderdag hebben Molybaron en Evergrey wel kans om meegepakt te worden en op zondag Kissin’ Dynamite en Bloodywood. Waarbij de twee dikgedrukten per dag meer must dan de ander zijn.

Maar allemaal afhankelijk van onder andere signeersessies en wat er op de mainstages staat. Kan me voorstellen dat ze Beast in Black bijvoorbeeld ook vroeg op de mainstage hebben staan met die mogelijke clashes
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Haken, Molybaron, Planet of Zeus, Bad Wolves, Sleep Token, Bloodywood

Maar eigenlijk is Sleep Token de enige echte must-see.

Bloodywood vorig jaar al gezien op Alcatraz dus zou er zeker naartoe gaan als ik vroeg genoeg op de weide geraak!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Symphony X, Evergrey, Molybaron, Orbit Culture, Haken, 1914 (al ga ik die overslaan bij clashes, wel gezien op Alcatraz)
Finntroll, Planet of Zeus, Legion of doom (die 2 laatste met vraagtekens wat ik mag verwachten haha)
Antimatter, Sleep Token, Vended, Noctem
Insomnium, Bloodywood, Greg Puciato, Hippotraktor

Ontzettend veel dus eigenlijk!
Haha ja ik ben ook bang voor zo'n lijst. De undercard is altijd mijn favo stukje!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Ik heb het maar even beperkt tot mijn echte must sees want ik wil er veel te veel zien:
Molybaron, Haken, 1914 (net als Nikita gezien op Alcatraz dus bij een clash laat ik die gaan), Orbit Culture, Symphony X
Black Mirrors, Any Given Day, Fintroll
Vended, Sleep Token, Antimattter
Bloodywood, Insomnium
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Als ik echt enkel de must-sees afga...

Donderdag: 1914 (maar ook reeds gezien op Alcatraz!), Orbit Culture, Escape the Fate
Vrijdag: Finntroll, Heidevolk, Black Mirrors
Zaterdag: Noctem, Vended
Zondag: Chelsea Grin, Eclipse
 

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Terwijl ik deze info aan het zoeken was, kwam ik nog een leuke vraag van vorig jaar tegen van vorig jaar:
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?
heb hierbij de volgende regel nog toegepast voor mezelf: dagen met 4 regels met bands telt de 3e en 4e regel, aangezien er vorig jaar maar 3 regels per dag waren en de vierde regel vaak maar een halve regel is!
Goeie vraag!

Donderdag: Stray from the Path, The Raven Age
Vrijdag: Landmarks
Zaterdag: Sleep Token, Vended, Oceans
Zondag: Polaris, Bloodywood, Novelists

Al zal Novelists wel afvallen ben ik bang
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
Vorig jaar kwam eerst de update van de app, en pas een paar dagen later werd het tijdschema bekend gemaakt op de website en werd het direct in de app toegevoegd.

In het linkje dat @Rockbeer vond stond erbij dat de app ook is geupdate, ik denk dat we eerst gaan moeten wachten tot de diverse apps zijn geupdate.
Vorige keer begonnen de app updates op een woensdag, eerst de iphone update en later pas de android update. Toen moesten we echter tot de maandag daarna wachten voor het tijdschema. Ben bang dat we nog even geduld moeten hebben dus.

Terwijl ik deze info aan het zoeken was, kwam ik nog een leuke vraag van vorig jaar tegen van vorig jaar:
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?
heb hierbij de volgende regel nog toegepast voor mezelf: dagen met 4 regels met bands telt de 3e en 4e regel, aangezien er vorig jaar maar 3 regels per dag waren en de vierde regel vaak maar een halve regel is!

Mijn must sees; Molybaron, Landmvrks, Vended, Polaris, Any Given Day, Bloodywood
Andere bands die op mijn lijstje staan: Orbit culture, Saltatio Mortis, Blackgold, Novalists, Fintroll, Deathstars
leuke vraag!
Must sees: Orbit Culture, 1914, Isomnium, Hippotraktor
Staat op het lijstje: Escape The Fate, Finntroll, Heidevok, Sleep Token, Mimi Barks, Bloodywood
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Heb eigenlijk geen musts onderin de poster. Op donderdag hebben Molybaron en Evergrey wel kans om meegepakt te worden en op zondag Kissin’ Dynamite en Bloodywood. Waarbij de twee dikgedrukten per dag meer must dan de ander zijn.

Maar allemaal afhankelijk van onder andere signeersessies en wat er op de mainstages staat. Kan me voorstellen dat ze Beast in Black bijvoorbeeld ook vroeg op de mainstage hebben staan met die mogelijke clashes
Geen fan van Eclipse? Lijkt me nochtans ook ééntje die perfect in je straatje past.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Vorig jaar kwam eerst de update van de app, en pas een paar dagen later werd het tijdschema bekend gemaakt op de website en werd het direct in de app toegevoegd.

In het linkje dat @Rockbeer vond stond erbij dat de app ook is geupdate, ik denk dat we eerst gaan moeten wachten tot de diverse apps zijn geupdate.
Vorige keer begonnen de app updates op een woensdag, eerst de iphone update en later pas de android update. Toen moesten we echter tot de maandag daarna wachten voor het tijdschema. Ben bang dat we nog even geduld moeten hebben dus.

Terwijl ik deze info aan het zoeken was, kwam ik nog een leuke vraag van vorig jaar tegen:
Welke must sees hebben jullie in de onderste rij van de poster, dus de kleinste bands?
heb hierbij de volgende regel nog toegepast voor mezelf: dagen met 4 regels met bands telt de 3e en 4e regel, aangezien er vorig jaar maar 3 regels per dag waren en de vierde regel vaak maar een halve regel is!

Mijn must sees; Molybaron, Landmvrks, Vended, Polaris, Any Given Day, Bloodywood
Andere bands die op mijn lijstje staan: Orbit culture, Saltatio Mortis, Blackgold, Novalists, Fintroll, Deathstars
Do.: Orbit Culture, Evergrey, Molybaron, Symphony X, The Raven Age, Haken, Butcher Babies,1914
Vr.: Heidevolk, Finntroll, Saltatio Mortis, Legion Of Doom, Planet Of Zeus, Thundermother, Black Mirrors, Palaye Royale
Za.: Sleep Token, Antimatter, Vended, Legion Of The Damned
Zo.: Bloodywood, Eclipse, Deathstars, Insomnium, Hippotraktor, Voivod, Kissin' Dynamite, Chelsea Grin, The Luka State
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Nog niet geluisterd verder, maar zal ook geen must worden verwacht ik:p, nieuwe ontdekkingen komen voor mij niet echt meer uit de glammetal
Season 5 What GIF by The Office


Meer van de Power nu?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Nog niet geluisterd verder, maar zal ook geen must worden verwacht ik:p, nieuwe ontdekkingen komen voor mij niet echt meer uit de glammetal
Eclipse is ook wel beetje power metal, daar zitten wellicht wat meer nieuwe ontdekkingen voor jou? 😉
Ik zou ze zeker eens beluisteren, zeker aangezien je ook van Kissin' Dynamite houdt (persoonlijk vind ik Eclipse beter).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken