Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.716
2.289
Toen de organisatie van Secret Beach Experience iets te vlug door een lineupaankondiging van Le Guess Who? 2022 scrollde werd een gat in de lucht gesprongen bij de naam Niño de Elche. Later bleek dat er alleen een film vertoond werd van de baanbrekende Spaanse flamenco artiest. Optredens buiten Spanje zijn schaars; in Nederland stond hij enkel in 2018 in het Bimhuis in Amsterdam, ook in België was hij pas eenmaal te zien (in 2017).

Het belooft hoe dan ook een hele bijzondere show te worden. Of het nu de nieuwerwetse flamenco van Antología del cante flamenco heterodoxo is, de flirts met flamenco infused Latin op Colombiana en C. Tangana's El madrileño, de samenwerkingen met ROSALÍA of de experimentele krautrock van Voces del extremo; het is allemaal fantastisch en intrigerend, en kunnen niet wachten om dit op Secret Beach Experience te zien.



Secret Beach Experience 2023
Sufjan Stevens 🇺🇸 | Portishead 🇬🇧
Backxwash 🇿🇲 | Broken Social Scene 🇨🇦 | Dirty Three 🇦🇺 | Dungen 🇸🇪 | Niño de Elche 🇪🇦 | Fishmans 🇯🇵 | Mabe Fratti 🇬🇹 | Milton Nascimento 🇧🇷 | Širom 🇸🇮 | Hans Zimmer 🇩🇪

@Oasiss
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Ik ben het eerlijk gezegd een beetje kwijt nu, maar voor mijn eigen admi, onder welk land plaats ik de Colombiaans-Canadese singersongwriter geboren in Buenos Aires nou ?
 
  • Haha
Waarderingen: Brian en theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.520
4.387
Ik ben het eerlijk gezegd een beetje kwijt nu, maar voor mijn eigen admi, onder welk land plaats ik de Colombiaans-Canadese singersongwriter geboren in Buenos Aires nou ?
Ik zou die zelf als Argentijns hebben gepakt, maar volgens de regels geen idee
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.578
7.272
Kijken we nu naar geboorte of naar wat er in de eerste regel tekst staat. Dit is onduidelijk. Ik kijk altijd naar de bio aan de rechterkant en kijk daar bij geboorte, geen gezooi met dubbele nationaliteiten.

Combinatie. Ik denk dat je over het algemeen wel goed zit met die rechterkant de bio. Alleen een enkele naam zal nog twijfelachtig zijn zoals die Colombiaan/Canadees uit Buenos Aires.

Als dat geboorteland aan de rechterkant ook in die eerste regel staat, zit je eigenlijk altijd goed.

@Oasiss tel maar gewoon als Colombiaan. Dit soort situaties zijn er niet zoveel denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Combinatie. Ik denk dat je over het algemeen wel goed zit met die rechterkant de bio. Alleen een enkele naam zal nog twijfelachtig zijn zoals die Colombiaan/Canadees uit Buenos Aires.

Als dat geboorteland aan de rechterkant ook in die eerste regel staat, zit je eigenlijk altijd goed.

@Oasiss tel maar gewoon als Colombiaan. Dit soort situaties zijn er niet zoveel denk ik.
Dat voorbeeld van mij is ook natuurlijk een schoolvoorbeeld van iemand in een identiteitscrisis laten storten.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: MadMandra27 en Koekdoos

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
IMG_1217-1024x722.jpg


Mitski (JP).

@Lion > @HollandiaFCB
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken