Graspop Metal Meeting 2023

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
88
116
Het wordt misschien tijd dat Graspop een ander radiostation zoekt als sponsor. StuBru heeft nog weinig met metal te maken. Willy zou een betere match zijn.
Ze hebben juist Guns and Roses op Willy gedraaid en dit om 10 voor 11, een teken!!! 11u is het uur. en 666 is de pagina. Er zullen mensen tijdens de nacht opstaan om op die pagina toch een post te kunnen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Wat verwachten jullie dat de kans is dat Dragonforce op graspop komt? Ze staan dit jaar wel op into the grave. Ik hoop stiekem dat ze ook naar graspop gaan komen en anders wordt het nog een dagje into the grave erbij kopen :p
Ik heb op 4 of 5 december hier gezegd dat ik Sam Totman even gesproken heb na hun show in Antwerpen en die bevestigd heeft toen dat ze niet zijn geboekt voor Graspop.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Ja idd. Iedereen dacht Lokerse of Alcatraz. Leuke boeking voor Pukkelpop. Met Turnstile erbij toch best een leuke worp eigenlijk.
Turnstile ook op Lowlands. Misschien komt daar ook nog wel een dropkick murhpys bij (denk het niet). Ik ben ook niet goed voor Lowlands joh. Ik hoop teveel op een lineup wat het eigenlijk gewoon een rockfestival maakt hahaa
 

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
Ik heb op 4 of 5 december hier gezegd dat ik Sam Totman even gesproken heb na hun show in Antwerpen en die bevestigd heeft toen dat ze niet zijn geboekt voor Graspop.
Ah ik heb alle pagina's gelezen, maar waarschijnlijk dit bericht verbannen dan 😅 Jammer!
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ah ik heb alle pagina's gelezen, maar waarschijnlijk dit bericht verbannen dan 😅 Jammer!
Lees maar even alles terug van bij het begin, hup!

Book Fail GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken