Lowlands 2023

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Belgische techno DJ, relatief veel bekendheid omdat zij al jaren actief is. Vroeger had ze een unieke speelstijl, en tegenwoordig een grote labeleigenaar binnen het genre. Daarnaast heeft ze een remix gemaakt van een oude bekende dancehit, en die heeft een tijd redelijk hoog gestaan in de lijsten en is daardoor ook vaak op radio en op recommended playlists gezet.

Setje:

Nummer dat haar bekendheid bij het algemene publiek omhoog schoot (age of love):
Thanks zal het eens gaan luisteren, maar ik ben bang dat dit me niet over de streep zal trekken.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Thanks zal het eens gaan luisteren, maar ik ben bang dat dit me niet over de streep zal trekken.

Ik ben echt een fan van het genre, en ik moet zeggen dat haar bekendheid mij altijd een beetje heeft verasst. Ze is een prima producer en DJ, maar ze was vroeger bekend om haar donkere sets (oftewel: vaak weinig melodie, veel bas, en veel nadruk op de lagere drum componenten zoals kicks, toms, etc) die naar mijn mening vaak als saai worden ervaren onder het niet-techno publiek. Denk ook dat het op Lowlands mogelijk niet echt vol zal zijn. Als ze op een elektronisch festival speelt is het meestal bomvol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en eva84

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
300 is wel echt een gigantisch bedrag. Zal mij niet tegenhouden om naar Lowlands te gaan, wel om naar andere festivals te gaan. Maar ik heb niet het gevoel dat we afgeperst worden, de prijzen zijn in de festivalindustrie ook gigantisch gestegen en nog steeds niet bijgekomen van corona.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
300 is wel echt een gigantisch bedrag. Zal mij niet tegenhouden om naar Lowlands te gaan, wel om naar andere festivals te gaan. Maar ik heb niet het gevoel dat we afgeperst worden, de prijzen zijn in de festivalindustrie ook gigantisch gestegen en nog steeds niet bijgekomen van corona.
Het is vooral klote dat ze die tickets mobile only hebben gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Ik ben echt een fan van het genre, en ik moet zeggen dat haar bekendheid mij altijd een beetje heeft verasst. Ze is een prima producer en DJ, maar ze was vroeger bekend om haar donkere sets (oftewel: vaak weinig melodie, veel bas, en veel nadruk op de lagere drum componenten zoals kicks, toms, etc) die naar mijn mening vaak als saai worden ervaren onder het niet-techno publiek. Denk ook dat het op Lowlands mogelijk niet echt vol zal zijn. Als ze op een elektronisch festival speelt is het meestal bomvol.
Ik kan mij herinneren aantal jaar geleden op Werchter in 1 van die tenten. Ram vol. Dat was de eerste keer dat ik van haar gehoord had.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Heeft iemand ervaring met de campercamping? Wil zelf eventueel dit jaar met een camper gaan, maar zou dan wel willen dat vrienden in de tent bij mij kunnen staan. Weet iemand of dat mogelijk is?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Net als de prijzen van reguliere concerttickets, zullen festivalkaarten steeds duurder worden helaas.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Heeft iemand ervaring met de campercamping? Wil zelf eventueel dit jaar met een camper gaan, maar zou dan wel willen dat vrienden in de tent bij mij kunnen staan. Weet iemand of dat mogelijk is?
Stonden vorig jaar naast de camperplaats, als je camper niet supergroot is, past er prima een tentje bij. Je krijgt volgens mij vooral een afgezet stukje grasveld.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
33
36
Wat houdt dat precies in dan?
Het geeft vooral ticketmaster de macht over alles wat met koop en verkoop te maken heeft. Ze vragen bijvoorbeeld grotere marges dan een ticketswap oid waardoor het voor de verkoper en de koper duurder wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
300 is wel echt een gigantisch bedrag. Zal mij niet tegenhouden om naar Lowlands te gaan, wel om naar andere festivals te gaan. Maar ik heb niet het gevoel dat we afgeperst worden, de prijzen zijn in de festivalindustrie ook gigantisch gestegen en nog steeds niet bijgekomen van corona.
Vind die prijs echt niet evenredig met hoe de prijzen van andere festivals stijgen hoor. Voor dat geld verwacht ik echt veel meer waar. Als je ziet wat een Rock Werchter qua namen biedt voor minder geld en meer dagen (!).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken