Lowlands 2023

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Ik denk zelf dat Lowlands Blur gaat overslaan als headliner. Jongere generatie kent alleen song 2 en misschien boys and girls. Zie ze juist eerder een artiest die nu populair is bij de jeugd doorschuiven als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en koekebakker

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik las in het PP forum dat Heideroosjes morgen hun enige festivalshow aankondigen. We hebben dan onze Nederlandse headliner binnen na de Staat en Opposites 😉
Zeg het nou niet te hard. Altijd best vermakelijk gevonden, maar als die toch zouden headlinen......

Maar ik hoop dat in ieder geval Blur of Billie Eilish er staat als grote naam. Waarbij ik Billie Eilish waarschijnlijker acht dan Blur. Maar je weet maar nooit.

De namen die Indiaan noemt lijken me zeer aannemelijk. Hoop vooral op FKS Twigs en Shygirl. Kae Tempest, Nilufer Yanya, Rosalia, Little Simz, King Hannah, TSHA, Widowspeak, Sampa The Great zou ik daarnaast ook wel willen zien.

Ik zou Pet Shop Boys ook wel een keer mooi vinden. Op de New Order spot van aantal jaar geleden.

En in de categorie kleinere namen: van ESNS mogen Albi X en Taxi Kebab van mij wel doorkomen naar Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
97
201
Iemand een account bij ChatGPT die deze bot zou willen vragen wat realistische headlines zijn voor de Lowlands 2023 editie? Als we toch bezig zijn misschien een heel blokkenschema? Lees en hoor veel over deze nieuwe AI, maar misschien kan de bot ons nog verrassen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en StevieU2

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
307
300
ChatGPT is maar up to date tot 2021 maar dit was het antwoord:
Come up with a lineup for the next edition of Lowlands festival


I can certainly generate a fictional lineup for a hypothetical next edition of the Lowlands festival, but please note that this is not an official announcement and should not be taken as such. Here's a lineup I came up with:
Friday:
  • Kendrick Lamar
  • Tame Impala
  • Billie Eilish
  • Foals
  • Anderson .Paak & The Free Nationals
Saturday:
  • The Weeknd
  • Fleet Foxes
  • Post Malone
  • Vampire Weekend
  • HAIM
Sunday:
  • Arctic Monkeys
  • Tyler, The Creator
  • Florence and the Machine
  • The 1975
  • Lizzo
Please note that it's a randomly generated list and It could be any artist and any genre.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
728
1.242
What are the most realistic headliners for Lowlands Festival 2023?


It's difficult to say what the most realistic headliners for Lowlands Festival 2023 will be, as the lineup is not announced yet and many factors such as band schedules, tour plans, and availability can influence which acts are able to perform. Additionally, the festival organizers may have different priorities or preferences when it comes to selecting headliners. However, generally, in the past the headliners are well-established and popular bands or musicians in the music industry. Some possibilities could be: Fleet Foxes, Kendrick Lamar, Arctic Monkeys, Tame Impala, Daft Punk, The 1975, Lorde, Billie Eilish, Post Malone, and Taylor Swift.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
728
1.242
ChatGPT is maar up to date tot 2021 maar dit was het antwoord:
Come up with a lineup for the next edition of Lowlands festival


I can certainly generate a fictional lineup for a hypothetical next edition of the Lowlands festival, but please note that this is not an official announcement and should not be taken as such. Here's a lineup I came up with:
Friday:
  • Kendrick Lamar
  • Tame Impala
  • Billie Eilish
  • Foals
  • Anderson .Paak & The Free Nationals
Saturday:
  • The Weeknd
  • Fleet Foxes
  • Post Malone
  • Vampire Weekend
  • HAIM
Sunday:
  • Arctic Monkeys
  • Tyler, The Creator
  • Florence and the Machine
  • The 1975
  • Lizzo
Please note that it's a randomly generated list and It could be any artist and any genre.
Vraag me toch af hoe je dit gedaan hebt 😂 . Als ik Come up with a line-up for the next edition of Lowlands Festival invoer. Dan komt die aan met: I'm sorry, I am not able to come up with a line-up for the next edition of Lowlands Festival as it is a real-life event and my training data only goes up to 2021, and I don't have any information about the upcoming events.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Zeg het nou niet te hard. Altijd best vermakelijk gevonden, maar als die toch zouden headlinen......

Maar ik hoop dat in ieder geval Blur of Billie Eilish er staat als grote naam. Waarbij ik Billie Eilish waarschijnlijker acht dan Blur. Maar je weet maar nooit.

De namen die Indiaan noemt lijken me zeer aannemelijk. Hoop vooral op FKS Twigs en Shygirl. Kae Tempest, Nilufer Yanya, Rosalia, Little Simz, King Hannah, TSHA, Widowspeak, Sampa The Great zou ik daarnaast ook wel willen zien.

Ik zou Pet Shop Boys ook wel een keer mooi vinden. Op de New Order spot van aantal jaar geleden.

En in de categorie kleinere namen: van ESNS mogen Albi X en Taxi Kebab van mij wel doorkomen naar Lowlands.
Hoeft van mij ook niet, ook al draag ik ze een warm hart toe.

Blur en Billie kom maar door.

Pet Shop Boys ook leuk. Al had ik toen ten tijde van Glastonbury graag Bee Gees in de vorm van Barry en Robin gehad, maar dat kan helaas ook niet meer.

Dan Pantera maar 🤘🏻🔥
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Die staan juni al in Afas.
Klopt, maar nog geen festival in NL 😉
Ik weet het, totaal kansloos al denk ik dat veel mensen onbewust Walk wel kennen. Wat een rif is dat zeg.

Voor Pantera ga ik 17 juni naar GMM. Kaartje Slipknot Ziggo verkocht. Pak ik ze allebei daar voor 119,00 i.p.v. 2 x 84,00 voor Ziggo en Afas 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik denk zelf dat Lowlands Blur gaat overslaan als headliner. Jongere generatie kent alleen song 2 en misschien boys and girls. Zie ze juist eerder een artiest die nu populair is bij de jeugd doorschuiven als headliner.
Ben daar ook bang voor, daarom hoop ik nog extra hard op BKS
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Gloaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Haha Pet Shop Boys zijn best geinig maar laatste show in 013 vond ik niet geweldig. Maar denk dat die gek genoeg beter tot hun recht komen op een festival.

In dat kader noem ik een naam zonder enkele referentie kader. Al kwam daar een nieuw album van.. Moby als Bravo headliner.
 
  • Winning
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken