Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.258
2.199
Weer een onzinberichtje op sociale media, nu over de food line up.
Het gaat deze week niet meer gebeuren. Volgende week dan maar?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
313
De vorige keer speelde Morrisey in zalen als Tivoli Vredenburg, de Oosterpoort en 013. Zou dat een headliner zijn? Of zeg ik nu iets heel geks?
Misschien inderdaad geen headliner dan. maar in mijn hoofd is hij groter, maar dat kan echt aan mij liggen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Frank Ocean voor anderhalve mille zou ieder festival direct doen.
Anderhalf miljoen is een ander verhaal.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
De vorige keer speelde Morrisey in zalen als Tivoli Vredenburg, de Oosterpoort en 013. Zou dat een headliner zijn? Of zeg ik nu iets heel geks?

Lijkt me ook wel een beetje een eigen keuze te zijn. Nu doet hij bijvoorbeeld de stadsschouwburg in Antwerpen, maar wel met ticketprijzen van 95 tot 125 euro... Je kan ook kiezen om grotere zalen te doen aan een meer aanvaardbare prijs. Ik zou hem graag een keertje live zien, maar niet voor dat geld en ik kan me inbeelden dat er nog wel genoeg mensen zo denken.

Naar mijn gevoel zou Morrissey op BKS wel een headliner kunnen zijn en hij lijkt er mij eigenlijk beter te passen dan op Bospop. Maar dat is puur mijn gevoel, kan ik mis in zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
532
479
Misschien inderdaad geen headliner dan. maar in mijn hoofd is hij groter, maar dat kan echt aan mij liggen.
Misschien een beetje vergelijkbaar met Pulp. Buiten de UK niet direct een headliner denk ik. Ik zou hem wel graag zien, mits hij wat Smiths liedjes speelt. Vind het ook geen Bospop naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Het wordt sowieso wachten tot na Blue Monday. Je moet natuurlijk wel direct je tickets kunnen kopen als de namen bekend zijn. Frank Ocean zou ik wel vet vinden. En Blackpink, laat maar heel ver weg blijven van Hilvarenbeek.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.046
8.684
Misschien een beetje vergelijkbaar met Pulp. Buiten de UK niet direct een headliner denk ik. Ik zou hem wel graag zien, mits hij wat Smiths liedjes speelt. Vind het ook geen Bospop naam.
In tegenstelling tot Pulp is Morrissey ook in de VS erg groot. Net als en Adele of Lady Gaga had hij bijvoorbeeld een succesvolle Las Vegas residency. Ook was hij headliner op Riot Fest.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
In tegenstelling tot Pulp is Morrissey ook in de VS erg groot. Net als en Adele of Lady Gaga had hij bijvoorbeeld een succesvolle Las Vegas residency. Ook was hij headliner op Riot Fest.
Maar je haalt wel een hoop bombarie binnen hoor. Ik ben fan hem als muzikant. Maar hij stelt erg veel eisen om te komen. Kan zomaar weer in opspraak komen door bepaalde uitspraken . En als ik het me goed herinner is hij in het verleden ook niet vies geweest om op het laatste moment zaken te annuleren hier en daar?

Ik zou het toejuichen, maar ik zou er wel een paar keer over nadenken als ik een organisatie was.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.046
8.684
Maar je haalt wel een hoop bombarie binnen hoor. Ik ben fan hem als muzikant. Maar hij stelt erg veel eisen om te komen. Kan zomaar weer in opspraak komen door bepaalde uitspraken . En als ik het me goed herinner is hij in het verleden ook niet vies geweest om op het laatste moment zaken te annuleren hier en daar?

Ik zou het toejuichen, maar ik zou er wel een paar keer over nadenken als ik een organisatie was.
Volledig eens hoor. Graag eens zien ondanks alles maar zou het programmatoren niet aanraden.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
313
Maar je haalt wel een hoop bombarie binnen hoor. Ik ben fan hem als muzikant. Maar hij stelt erg veel eisen om te komen. Kan zomaar weer in opspraak komen door bepaalde uitspraken . En als ik het me goed herinner is hij in het verleden ook niet vies geweest om op het laatste moment zaken te annuleren hier en daar?

Ik zou het toejuichen, maar ik zou er wel een paar keer over nadenken als ik een organisatie was.
Klopt helemaal. Groot risico voor een festival. Maar als ie er is dan gaat hier de vlag uit 😀.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dan liever Johnny Marr die een uurtje komt spelen in de namiddag. Morrissey als headliner boeken lijkt me toch wat veel risico nemen.
100% dit, Johnny Marr is ook veel leuker live.
Die mag sowieso eindelijk wel eens een keer naar BKS komen.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Damien Rice komt binnenkort met nieuwe tourdata nu maart/april 2023 concerten uitverkocht zijn.

Het lijkt me vreemd dat hij van een theatertour naar de festivals gaat.. maar wie weet. Hij zou het natuurlijk wel kunnen. Heeft niet veel nieuw materiaal lijkt het. Hij heeft ook twee special guests aangekondigd.. een danseres performer..en een zangeres. Wie weet....
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
Damien Rice komt binnenkort met nieuwe tourdata nu maart/april 2023 concerten uitverkocht zijn.

Het lijkt me vreemd dat hij van een theatertour naar de festivals gaat.. maar wie weet. Hij zou het natuurlijk wel kunnen. Heeft niet veel nieuw materiaal lijkt het. Hij heeft ook twee special guests aangekondigd.. een danseres performer..en een zangeres. Wie weet....
Dat was echt magistraal de eerste BKS editie. Zou die nog steeds formaat headliner zijn op BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken