Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Los van Porcupine Tree hebben ze eigenlijk maar één band waar ik echt jaloers op ben: Der Weg Einer Freiheit. Hopelijk vindt Graspop nog een plekje op donderdag of zondag voor ze!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.114
Er staan echt wel wat leuke namen op als je ff verder kijkt hoor. Stoned Jesus, Vektor, Riverside, Bongripper, Weedeater… vooral goeie stoner, waar Graspop nog weinig van heeft, dus kom maar door! Candlemass is ook heel tof. Imperial Triumphant schijnt heel goed te zijn. Echt prima undercard daar.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.195
1.252
Wat me opvalt aan de Hellfest affiche is dat er veel Belgische bands opstaan. Amen Ra mag zelfs een podium headlinen. Verder Cobra The Impaler zelfs op een mainstage. En daarnaast nog Evil Invaders en Schizophrenia (die laatste speelde er vorig jaar ook al geloof ik op de dag van Metallica). Daar tegenover stuurt Nederland blijkbaar slechts twee bands. Wel eentje daarvan zeer hoog op de poster, Within Temptation. En dan nog Peter Pan Speedrock. Heb ik nog Benelux bands over gekeken?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.114
Ook lachen dat de enige TBA op de poster (voor zover ik zo snel zie) de mainstage opener van de eerste dag is. De allereerste band is nog een mysterie!
 
  • Leuk
Waarderingen: pisser

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
kiss en ten. D zijn dus de headliners als we van hellfest uit mogen gaan. Kiss wel een zekerheidje nu denk ik
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
172
253
Er staan echt wel wat leuke namen op als je ff verder kijkt hoor. Stoned Jesus, Vektor, Riverside, Bongripper, Weedeater… vooral goeie stoner, waar Graspop nog weinig van heeft, dus kom maar door! Candlemass is ook heel tof. Imperial Triumphant schijnt heel goed te zijn. Echt prima undercard daar.
Daar heb je wel gelijk in,onderin is er wel veel moois te vinden.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
En machine gun Kelly op graspop?
Waarom die clown zo hoog op het affiche van hellfest staat is me ook echt een raadsel
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Wat me opvalt aan de Hellfest affiche is dat er veel Belgische bands opstaan. Amen Ra mag zelfs een podium headlinen. Verder Cobra The Impaler zelfs op een mainstage. En daarnaast nog Evil Invaders en Schizophrenia (die laatste speelde er vorig jaar ook al geloof ik op de dag van Metallica). Daar tegenover stuurt Nederland blijkbaar slechts twee bands. Wel eentje daarvan zeer hoog op de poster, Within Temptation. En dan nog Peter Pan Speedrock. Heb ik nog Benelux bands over gekeken?
Doodseskader, Wolvennest, My Diligence,...
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.656
3.340
Ook lachen dat de enige TBA op de poster (voor zover ik zo snel zie) de mainstage opener van de eerste dag is. De allereerste band is nog een mysterie!
er missen er nog 2 op de valley ook. Ik denk ook niet dat het per se de openers zijn. Staat gewoon onderaan als 'er komt er nog 1 bij'.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.656
3.340
En machine gun Kelly op graspop?
Waarom die clown zo hoog op het affiche van hellfest staat is me ook echt een raadsel
Gelukkig heeft Werchter zich opgeofferd. Dat doet me toch vermoeden dat we daarvan gespaard blijven.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.195
1.252
Ik vind het wel opvallend dat Hellfest Parkway Drive niet geboekt heeft


En verder word ik niks wijzer uit Hellfest hun affiche wie die ontbrekende Graspop headliners nog zouden kunnen zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken