Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Hellfest dropt inderdaad wel hun poster in één keer, maar daar staan vaak nog wel een paar TBA-tjes op, ook headliners.
Volgens mij normaal gewoon alle headliners in 1 keer.
Afgelopen edities stonden er 2 TBA op maar dat was na dat er 2 gecanceld hadden dacht ik, waren wel in eerste instantie allemaal tegelijk aangekondigd toch? kan ook zijn dat ik het mis heb hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Hellfest dropt inderdaad wel hun poster in één keer, maar daar staan vaak nog wel een paar TBA-tjes op, ook headliners.
Ah ja, dat was ik vergeten. Maar des te raadselachtiger dan waarom het zo lang duurt, als het niet 1 grote naam kan zijn die de boel ophoudt.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.610
3.151
Achja, hellfest is uitverkocht. Die doen gewoon hun goesting natuurlijk 😂 moeten naar niks of niemand kijken. Ze zullen wel redenen hebben om toch nog iets langer te wachten met die release dan een 'very soon' in eerste instantie deed vermoeden.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
450
1.050
Achja, hellfest is uitverkocht. Die doen gewoon hun goesting natuurlijk 😂 moeten naar niks of niemand kijken. Ze zullen wel redenen hebben om toch nog iets langer te wachten met die release dan een 'very soon' in eerste instantie deed vermoeden.
Ze moeten nog steeds dagtickets in de verkoop doen en verkopen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Ze moeten nog steeds dagtickets in de verkoop doen en verkopen.

Is Hellfest niet gewoon all out combi ticket?

Achja, hellfest is uitverkocht. Die doen gewoon hun goesting natuurlijk 😂 moeten naar niks of niemand kijken. Ze zullen wel redenen hebben om toch nog iets langer te wachten met die release dan een 'very soon' in eerste instantie deed vermoeden.

Ik denk dat men gewoon te veel verwacht van “very soon”… soms is “soon” ook gewoon anderhalve maand
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Is Hellfest niet gewoon all out combi ticket?



Ik denk dat men gewoon te veel verwacht van “very soon”… soms is “soon” ook gewoon anderhalve maand
nee ze hebben altijd wel dagtickets, maar zijn ook instant uitverkocht net als de combi's
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Iemand een gedacht of die moosebar terug gaat komen volgend jaar?
Toch mij stiekem er goed geamuseerd en was toch elke keer goed druk.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.610
3.151
Ze moeten nog steeds dagtickets in de verkoop doen en verkopen.
Da's waar. Maar die gaan inderdaad ook zo de deur uit, dus maakt niet zoveel uit of ze die in verkoop steken in december of januari.

Wat betreft soon... Ja, dat kan inderdaad lang zijn, maar very soon vind ik toch echt 'verwacht binnen de week nieuws'. Maar blijkbaar is zelfs dat fout. Haha
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Da's waar. Maar die gaan inderdaad ook zo de deur uit, dus maakt niet zoveel uit of ze die in verkoop steken in december of januari.

Wat betreft soon... Ja, dat kan inderdaad lang zijn, maar very soon vind ik toch echt 'verwacht binnen de week nieuws'. Maar blijkbaar is zelfs dat fout. Haha
Very soon is dan ook gewoon binnen de week. Als er iets niet klopt, dan is dat het gebruik van "very soon", niet jouw interpretatie ervan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en nikita

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Alice Cooper is bevestigd als 'Support' van de Worldtour van Def Leppard en Motley Crue?
Alice cooper tourt mee tot 3 juni...aldus de site hieronder.....is dan vervolgens op gmm met Hollywood Vampires...om 20 juni weer met Alice Cooper verder te touren...
Op sommige sites staat Alice Cooper ook genoteerd voor stadions in Europa..maar op Facebook laat Alice Cooper alleen weten dat ze in USA meegaan. :S
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Vind iemand het trouwens ook vreemd dat Alice Cooper bevestigd is als 'Support' van de Worldtour van Def Leppard en Motley Crue?
Alice cooper tourt mee tot 3 juni..is dan vervolgens op gmm met Hollywood Vampires...om 20 juni weer met Alice Cooper verder te touren...
Op sommige sites staat Alice Cooper ook genoteerd voor stadions in Europa..maar op Facebook laat Alice Cooper alleen weten dat ze in USA meegaan. :S

Ik denk vooral als afwisseling, omdat Alice Cooper dit jaar in ieder geval al op Graspop stond. Ten opzichte van de vorige show met Hollywood Vampires in ieder geval ook een tweede album erbij
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Ik denk vooral als afwisseling, omdat Alice Cooper dit jaar in ieder geval al op Graspop stond. Ten opzichte van de vorige show met Hollywood Vampires in ieder geval ook een tweede album erbij
Klopt is alleen in US lees ik net. Zou ook raar zijn...heel de band naar europa..dan ff met de andere band spelen...en weer door :p
Het stond verkeerd op sommige sites.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Om verder te gaan op de Ayreon discussie: Ayreon is denk ik iets voor 2024. In 2023 zie ik het echt niet gebeuren. Als band zou ik persoonlijk wel iets voelen voor een eventuele try out op Graspop maar als organisatie zou ik daar niet voor staan te springen. Hoe dan ook ik zie Ayreon (al dan niet om die reden) volgend jaar echt niet op Graspop spelen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Om verder te gaan op de Ayreon discussie: Ayreon is denk ik iets voor 2024. In 2023 zie ik het echt niet gebeuren. Als band zou ik persoonlijk wel iets voelen voor een eventuele try out op Graspop maar als organisatie zou ik daar niet voor staan te springen. Hoe dan ook ik zie Ayreon (al dan niet om die reden) volgend jaar echt niet op Graspop spelen.
had toevallig mijn golf aan (vest voor de niet limburgse vlamingen) van ayreon tijdens het lezen van dit bericht.
Ben je naar volbeat gegaan gisteren? Als ik tegen de juiste persoon spreek tenminste.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
had toevallig mijn golf aan (vest voor de niet limburgse vlamingen) van ayreon tijdens het lezen van dit bericht.
Ben je naar volbeat gegaan gisteren? Als ik tegen de juiste persoon spreek tenminste.

Robin, ik veronderstel dat van wel. Ik ben Jaimy. WON666 = Jaimy. En wij hadden het nog over Volbeat in Sportpaleis.


Ik zie dat uw post geschreven is na middernacht dus op zaterdag al maar met gisteren wilt u neem ik aan zeggen donderdag.
Donderdag was Antwerpen, vrijdag waren ze in Arnhem.

Nee niet geweest, al vaak gezien en heb mijn geld over gehouden voor mijn Duitsland trip van dit weekend. Vrijdagavond Nightwish in Frankfurt (want gemist in mijn hometown 20/11 doordat ik nog in Zwitserland was). En vanavond (zaterdag) Airbourne in Berlijn. Want wanneer die in Brussel spelen dan heb ik de verjaardagsparty van een kameraad.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
The 69 eyes zou ook wel gaaf zijn. Ik zag ze op een affiche, maar if ze een grote tour doen?

 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Robin, ik veronderstel dat van wel. Ik ben Jaimy. WON666 = Jaimy. En wij hadden het nog over Volbeat in Sportpaleis.


Ik zie dat uw post geschreven is na middernacht dus op zaterdag al maar met gisteren wilt u neem ik aan zeggen donderdag.
Donderdag was Antwerpen, vrijdag waren ze in Arnhem.

Nee niet geweest, al vaak gezien en heb mijn geld over gehouden voor mijn Duitsland trip van dit weekend. Vrijdagavond Nightwish in Frankfurt (want gemist in mijn hometown 20/11 doordat ik nog in Zwitserland was). En vanavond (zaterdag) Airbourne in Berlijn. Want wanneer die in Brussel spelen dan heb ik de verjaardagsparty van een kameraad.
Have fun met airbourne. Als hij nog eens zo sprintjes trekt als laatst met pukkelpop ziet dat je neit moe wordt met ernaar te kijken. haha
En hou je zakdoekjes al maar klaar met nightwish. Bij mij was het toch prijs. En normaal gezien jank ik niet op muziek. Waarom doet ghost love score mij altijd zo veel? Enfin. Hoop nog stiekem dat ze toch naar graspop komen. Maar ik vrees ervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken