Pinkpop 2023

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik denk dat de kans vrij groot is dan sam fender aankomend jaar op pinkpop staat.
- hij zou eigenlijk nog wat in moeten halen
- agenda laat dit (voor nu) nog toe

Afgelopen jaar op lowlands gestaan dus zal daar niet weer terug keren, en het lijkt me niet echt een act voor bks of dtrh?
Hij zal nederland niet overslaan aankomen jaar, het enige wat zou kunnen is voorprogramma bruce, maar zou hij dan evengoed een set van een een uurtje krijgen? Of een losse afas show.

Zelf hoop ik gewoon op pinkpop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
Noah Cyrus heeft vorig jaar haar zomer Europa tour uitgesteld, wellicht dat zij nog met aankondigingen komt. Ze zou vorig jaar op Lowlands en Pukkelpop staan.

En wellicht Angéle?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Sam fender niet die heeft een mooi gat tussen 10 juni en 23 juni dus kan prima en 1975 staan op hurricane en southside dus die worden lastig ja maar sowieso zijn ze beide denk ik te groot
ah ja je hebt gelijk...

Sam Fender was ik even in de war met Springsteen op 11 juni.
 

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
Nou verder kunnen we Anouk dan ook afschrijven die doet vaak weinig shows in een jaar. Welke Nederlandse artiesten maken dan nog kans?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nou verder kunnen we Anouk dan ook afschrijven die doet vaak weinig shows in een jaar. Welke Nederlandse artiesten maken dan nog kans?
Bevestigd:
*Rondé hebben de laatste tijd veel hits gescoord en deze worden letterlijk plat gedraaid op onder andere Q-MUSIC 😉….
Dus een relevante boeking.

*Di- Rect goede band en ook veel recente hits.

*Donnie….veel hits gehad. Dikke prima.

*Goldband! Do I need to say more? Nederlandse naam van formaat inmiddels.

*De enige die ik zelf niet kan plaatsen : Nielson. Lijkt een beetje uit het niets te vallen.

Nog een lijstje van wat er nog naar Pinkpop kan komen:

Na Antoon dit jaar (wat een succes was want de tent stond propvol) is het in 2023 tijd voor Flemming! 1.2 miljoen luisteraars per maand en met de hits als automatisch en Amsterdam geen gekke boeking.

S10. Heeft geen uitleg nodig denk ik. Kan zo op het affiche.

Suzan en Freek. Goed gevulde ziggo dome voor een paar avonden en genoeg hits op zak. Pinkpop kan zeker…

Andere Nederlandse namen die allemaal kunnen: Bløf(laatste keer 2018), Ilse de Lange ( laatste keer 2017 of 2016 meen ik) , Miss Montréal (laatste keer 2018)
Broederliefde , Jeugd van TegenwoordIg,
Naaz , Merol , Fresku, Roxeanna Hazes, Orange Skyline

En natuurlijk… DAVINA MICHELLE . Want ja de P!nk vrijdag zonder DAVINA kan natuurlijk niet 😂…althans zo zal MOJO denken haha

De keuze is dus reuze want Nederlandse muziek doet het op dit moment gewoon prima.

Laat de haters maar komen…
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Laat de haters maar komen…
Present! ✋

Nee hoor, ik vind je lijstje best realistisch. Ik kan nu wel gaan hopen dat het niet Suzan en Freek, Miss Montreal of Broederliefde gaat worden omdat ik dat verschrikkelijke bagger vind, maar ik kan er natuurlijk ook omheen lopen. En de hier verguisde Nielson vind ik dan wel weer enigszins te pruimen, dus mijn smaak is wat dat betreft geen haar beter...
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Bevestigd:
*Rondé hebben de laatste tijd veel hits gescoord en deze worden letterlijk plat gedraaid op onder andere Q-MUSIC 😉….
Dus een relevante boeking.

*Di- Rect goede band en ook veel recente hits.

*Donnie….veel hits gehad. Dikke prima.

*Goldband! Do I need to say more? Nederlandse naam van formaat inmiddels.

*De enige die ik zelf niet kan plaatsen : Nielson. Lijkt een beetje uit het niets te vallen.

Nog een lijstje van wat er nog naar Pinkpop kan komen:

Na Antoon dit jaar (wat een succes was want de tent stond propvol) is het in 2023 tijd voor Flemming! 1.2 miljoen luisteraars per maand en met de hits als automatisch en Amsterdam geen gekke boeking.

S10. Heeft geen uitleg nodig denk ik. Kan zo op het affiche.

Suzan en Freek. Goed gevulde ziggo dome voor een paar avonden en genoeg hits op zak. Pinkpop kan zeker…

Andere Nederlandse namen die allemaal kunnen: Bløf(laatste keer 2018), Ilse de Lange ( laatste keer 2017 of 2016 meen ik) , Miss Montréal (laatste keer 2018)
Broederliefde , Jeugd van TegenwoordIg,
Naaz , Merol , Fresku, Roxeanna Hazes, Orange Skyline

En natuurlijk… DAVINA MICHELLE . Want ja de P!nk vrijdag zonder DAVINA kan natuurlijk niet 😂…althans zo zal MOJO denken haha

De keuze is dus reuze want Nederlandse muziek doet het op dit moment gewoon prima.

Laat de haters maar komen…
Mis in dit verhaal nog Son Mieux. Als er een band is die populair is op dit moment is het Son Mieux wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
krijg wel het vermoeden dat we met de aankomende aankondiging van Firenze Rocks gaan zien welke headliners Pinkpop "misgelopen" is door de tourdata...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken