Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
The Prodigy en Franz Ferdinand staan al op Vestrock. Fred Again... en Paolo Nutini op DTRH.

En Lil Nas X is overal headliner, dus die krijg je niet op de overgebleven spots bij PP.
Vergeten dat Franz en Prodigy op Vestrock staan. Die kunnen er inderdaad van af.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
Architects speelt op de Graspop zaterdag, en staan ook op Copenhell. Daarnaast ook nog Hellfest zeer waarschijnlijk. kans dat die ook op pinkpop staan lijkt me zeer laag. zal waarschijnlijk gewoon Jera on air headliner zijn
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Iggy Pop mag een mooie sub spot plek krijgen voor de zondag! MGK zal ik heel matig vinden als sub of noord afsluiter!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.004
3.689
Van de Werchter namen: Sam Fender, Amenra, Puscifer, The 1975, Slowthai en Tamino zie ik wel doorkomen. Al lijkt Amenra me het sterkst.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Hoeveel namen werden er vorig jaar gedeeld met Rock Werchter want het zijn er nu 8 volgens mij valt me nog wel mee voor me gevoel zijn dat er altijd wel redelijk wat
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Van de Werchter namen: Sam Fender, Amenra, Puscifer, The 1975, Slowthai en Tamino zie ik wel doorkomen. Al lijkt Amenra me het sterkst.
Sam Fender? Ik denk dat die tegenwoordig niet voor minder komt dan subheadliner op Mainstage of afsluiter op Noord. En die spots lijken allemaal vergeven. Laat Sam maar lekker een week eerder naar Landgraaf afreizen. Zondag 11 juni. Al is dat ook too wishful thinking, I know.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan en Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Sam Fender? Ik denk dat die tegenwoordig niet voor minder komt dan subheadliner op Mainstage of afsluiter op Noord. En die spots lijken allemaal vergeven. Laat Sam maar lekker een week eerder naar Landgraaf afreizen. Zondag 11 juni. Al is dat ook too wishful thinking, I know.
Denk dat die nog een plekje lager ook wel accepteert en dat zou op de zondag nog wel mooi zijn om er bij te hebben maar ja is wel heel wishful thinking
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Van de Werchter namen: Sam Fender, Amenra, Puscifer, The 1975, Slowthai en Tamino zie ik wel doorkomen. Al lijkt Amenra me het sterkst.
Was 1975 niet al uitgesloten door de tour data en Sam Fender door de UK dates ook?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Was 1975 niet al uitgesloten door de tour data en Sam Fender door de UK dates ook?
Sam fender niet die heeft een mooi gat tussen 10 juni en 23 juni dus kan prima en 1975 staan op hurricane en southside dus die worden lastig ja maar sowieso zijn ze beide denk ik te groot
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.004
3.689
Sam fender niet die heeft een mooi gat tussen 10 juni en 23 juni dus kan prima en 1975 staan op hurricane en southside dus die worden lastig ja maar sowieso zijn ze beide denk ik te groot
Te groot? Er mag toch nog wel serieus wat bij zeg. Een act van dat kaliber zal heus nog wel komen.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Te groot? Er mag toch nog wel serieus wat bij zeg. Een act van dat kaliber zal heus nog wel komen.
Dachten we vorig jaar ook en toen was de grootste greta van fleet en kaleo die allebei halverwege de dag stonden op noord en main dus ik verwacht niet te veel en vooral Nederlandse inbreng op de middel grote namen mis ik nog dus die komen ook nog wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken