Concert Aankondigingen

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Die verplaatsing van Maroon 5 heeft niks te maken met slechte ticketverkoop, aldus Mojo:

"Om de beste ervaring te garanderen voor Maroon 5 fans, is besloten de locatie van hun concert op 25 juni 2023 te wijzigen van Goffertpark in Nijmegen naar Ziggo Dome in Amsterdam."

:ROFLMAO:
Brady Bunch K GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Shit. Die show van Turnstile bestaat alleen uit Londen, Tilburg en Berlijn. Dat gaat vechten worden. Een ticket kost je €43,30. Doeiiii.

Charlot! op 8 maart naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Ghost Woman op 12 maart naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Someone op 27 mei naar de Nijverheid. Tickets zijn al in de verkoop.
L.A.B. op 5 oktober naar Paradiso. Verkoop 9 december 10.00.
Arun Ramamurthy Trio op 19 februari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Pokey LaFarge op 3 mei naar Doornroosje. Verkoop 9 december 10.00.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Klopt, het duurde inderdaad maar een klein uurtje. Had van mij ook zeker wat langer gemogen.
Maandagavond, geen nieuw materiaal, Tilburg, Patronaat was echt een vet optreden….. ik ga deze keer skippen. Enne klein uur is prima voor een band als Turnstile. Laat ze hongerig achter.

Ik sprak overigens na het optreden in de Patronaat de boeker van Mojo. Ze hadden toen Turnstile al in 013 wilden zetten, maar Patronaat hield ze maar al te graag aan hun verplichting. Nu dus inderdaad cashen. Volgende keer Afas?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Best een paar vette aankondigingen.

Sting haalt z'n concert in AFAS Live in op 30 november. Verkoop? Geen idee.
New Candys en The Third Sound op 24 maart naar het Stroomhuis. Verkoop 8 december 10.00.
Gino Cochise op 2 februari naar de Melkweg. Verkoop 9 december 11.00.
Moya Brennan op 13 december 2023 naar de Philharmonie van Haarlem. Verkoop 16 december 10.00.
Hilltop Hoods op 23 juni naar de Melkweg. Verkoop 9 december 11.00.
Danny Vera op 1 april naar de Philharmonie van Haarlem. Verkoop 9 december 10.00.
Wardruna op 1 juli naar OLT Caprera. Verkoop 9 december 10.00, VVK 8 december 10.00. Da's wel vet.
Eva Lima op 19 januari naar Metropool Enschede. Verkoop 7 december 12.00.
Mimi Barks op 17 maart naar Patronaat. Verkoop 9 december 11.00.
God Is an Astronaut op 25 april naar Patronaat. Verkoop 9 december 11.00.
Def Americans ook op 17 maart naar Patronaat. Verkoop 9 december 12.00. Clubtour...?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
[BE]
Slimane op 25 mei 2024(!) naar Vorst Nationaal. Tickets lijken al verkrijgbaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Danny Vera met een theatertour. 14 maart Schouwburg de Kring (Roosendaal), 15 maart Scheldetheater (Terneuzen), 18 maart Nieuwe Luxor, 21 maart Wilminktheater, 23 maart Concertgebouw de Vereeniging, 25 maart Tivoli, 31 maart Theater Heerlen, 1 april Philharmonie Haarlem, 14 april Theater Orpheus (Apeldoorn), 16 april Stadsschouwburg de Harmonie (Leeuwarden) en 18 april Parktheater Eindhoven. Sinds wanneer is Tivoli een theater...? :) Verkoop in ieder geval 9 december 10.00.
Gyo Kretz op 16 maart naar Bitterzoet. Verkoop 9 december 10.00.
De show in 013 van Limp Bizkit, Wargasm en Blackgold die afgelopen 2 september niet door kon gaan is verplaatst naar 9 april.
Russkaja op 9 april naar Patronaat. Verkoop 8 december 12.00.
K's Choice ook op 14 mei naar Tivoli. Verkoop 9 december 10.00. Ook op 11 mei naar de Maassilo.
The Winery Dogs ft. Mike Portnoy, Billy Sheehan & Ritchie Kotzen op 13 juni naar de Boerderij. Verkoop 9 december 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
En 24 mei naar Spot.
J3MS op 4 februari naar Metropool Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop.
K's Choice ook op 24 mei naar de Oosterpoort. Verkoop 9 december 10.00.
An Evening with Knives op 2 februari naar de Effenaar. Verkoop 6 december 16.00.
Eric van der Westen op 14 januari naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
David Krakauer & Kathleen Tagg op 8 maart naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
Michael Mayo ook op 15 april naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
Lambert op 5 april naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
Tineke Postma ft. Ben Monder op 20 mei naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
Nabou op 22 september naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
The Source (ft. Trygve Seim) op 7 oktober naar Paradox. Tickets zijn al in de verkoop.
🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Ik weet niet of het hier al eerder is gemeld maar ik krijg net een aankondiging binnen voor The Who in Parijs op 23 juni. Ze staan ook in Barcelona op 14 juni en in Berlijn op 20 juni, dus een aankondiging voor Amsterdam zal vast niet lang meer op zich laten wachten.

EDIT: laat maar zitten, in diezelfde aankondiging staat dat ze op het Europese vasteland alleen in Barcelona, Berlijn, Parijs en Florence zullen spelen. Geen Amsterdam of Brussel dus 🤷🏼‍♂️
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Everyknight

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Grote zaal is zeker wel een theater setting. Jij denkt wellicht aan de Ronda, dat is gewoon een concert zaal inderdaad, maar op de begane grond is er ook nog een mooie theater achtige zaal.
Ja... Ik had helemaal niet door dat ie in de Grote Zaal stond joh. Veruit de beste zaal van Tivoli trouwens.

En let nou eens op met de rest van de aankondigingen jongens ;)
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal en jonasvh

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Ik weet niet of het hier al eerder is gemeld maar ik krijg net een aankondiging binnen voor The Who in Parijs op 23 juni. Ze staan ook in Barcelona op 14 juni en in Berlijn op 20 juni, dus een aankondiging voor Amsterdam zal vast niet lang meer op zich laten wachten.

EDIT: laat maar zitten, in diezelfde aankondiging staat dat ze op het Europese vasteland alleen in Barcelona, Berlijn, Parijs en Florence zullen spelen. Geen Amsterdam of Brussel dus 🤷🏼‍♂️
Ik lees nergens dat dit de enige shows in Europa zullen zijn. Op de website wordt wel vermeld dat het de eerste shows in Europa zijn sinds 7 jaar. Mogelijk volgen er meer…?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Danny Vera met een theatertour. 14 maart Schouwburg de Kring (Roosendaal), 15 maart Scheldetheater (Terneuzen), 18 maart Nieuwe Luxor, 21 maart Wilminktheater, 23 maart Concertgebouw de Vereeniging, 25 maart Tivoli, 31 maart Theater Heerlen, 1 april Philharmonie Haarlem, 14 april Theater Orpheus (Apeldoorn), 16 april Stadsschouwburg de Harmonie (Leeuwarden) en 18 april Parktheater Eindhoven. Sinds wanneer is Tivoli een theater...? :) Verkoop in ieder geval 9 december 10.00.
Gyo Kretz op 16 maart naar Bitterzoet. Verkoop 9 december 10.00.
De show in 013 van Limp Bizkit, Wargasm en Blackgold die afgelopen 2 september niet door kon gaan is verplaatst naar 9 april.
Russkaja op 9 april naar Patronaat. Verkoop 8 december 12.00.
K's Choice ook op 14 mei naar Tivoli. Verkoop 9 december 10.00. Ook op 11 mei naar de Maassilo.
The Winery Dogs ft. Mike Portnoy, Billy Sheehan & Ritchie Kotzen op 13 juni naar de Boerderij. Verkoop 9 december 11.00.
denk dat voor een kaartje voor Danny ik snel er bij moet zijn, vorige keer was de theatertour in een vloek en een zucht uitverkocht
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken