Concertaankondigingen

Ik zie dat er een ticketmasterpagina werd aangemaakt voor Maroon 5, 25 juni in Ziggo Dome..
Toch een downgrade, dan?

Maar ff, als gekochte kaarten geldig blijven voor de nieuwe locatie, waren er dan zo weinig plaatsen verkocht?! Of krijgen mensen nu een random zitplaats aangewezen?

Verkoop The White Buffalo in Tivoli is 10 december 10.00.
Verkoop +Live+ in Tivoli is 9 december 10.00.
SERA op 7 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop Chris Brown in de Ziggo Dome 9 december 10.00, VVK 8 december 10.00.
Eek-a-Mouse op 3 maart naar Patronaat. Verkoop 8 december 10.00.
Fat Dog op 26 april naar de Nijverheid. Tickets zijn al in de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Maar ff, als gekochte kaarten geldig blijven voor de nieuwe locatie, waren er dan zo weinig plaatsen verkocht?! Of krijgen mensen nu een random zitplaats aangewezen?
Ik zou mij echt bijzonder genaaid voelen als je nu voor dezelfde staplekken, veel minder hoeft neer te leggen. Echt een no-go, dit soort verkleiningen van venue's.

Hahaha, nou dan maar naar de Ziggodome.

Zal m'n schoonfamilie niet leuk vinden denk, Amsterdam toch wel een stuk verder voor ze.

Die verplaatsing van Maroon 5 heeft niks te maken met slechte ticketverkoop, aldus Mojo:

"Om de beste ervaring te garanderen voor Maroon 5 fans, is besloten de locatie van hun concert op 25 juni 2023 te wijzigen van Goffertpark in Nijmegen naar Ziggo Dome in Amsterdam."

:ROFLMAO:

Die verplaatsing van Maroon 5 heeft niks te maken met slechte ticketverkoop, aldus Mojo:

"Om de beste ervaring te garanderen voor Maroon 5 fans, is besloten de locatie van hun concert op 25 juni 2023 te wijzigen van Goffertpark in Nijmegen naar Ziggo Dome in Amsterdam."

:ROFLMAO:
Heel sympathiek!

• Leuk
Waarderingen: Lion

Users who are viewing this thread