Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Is toch helemaal geen gekke boeking voor Bospop?
Oh zeker niet. Maar ik was in de veronderstelling dat die vooral in een vast honk zat te werken ergens nabij Hollywood, zonder überhaupt ooit te touren. Gave act voor Bospop, en als Pinkpopper ben ik jaloers!
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Oh zeker niet. Maar ik was in de veronderstelling dat die vooral in een vast honk zat te werken ergens nabij Hollywood, zonder überhaupt ooit te touren. Gave act voor Bospop, en als Pinkpopper ben ik jaloers!
Dit jaar nog een Europese tour. Zijn concert in 013 was prachtig.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Bush is nog niet eens definitief. +Live+ heeft kennelijk wel een poster gedeeld met Bush erop, maar hij is door de officiële kanalen van Bospop niet op deze manier online gezet. Kan dus betekenen dat Bush in een tweede lichting komt, of dat ze alsnog hebben afgezegd.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Dat zijn wel van die namen waar ik nog op hoop van die middel grote en kleine namen zoals een bush, live ,Sam Fender (maar ja waarschijnlijk zie ik daar geen van terug)en als kleintjes haunted youth en stone zijn wel leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Zouden er nog veel namen bij komen voor de vrijdag? wil stiekem een vrijdag dagkaartje kopen voor editors & the war on drugs maar heb t niet zo met die andere namen...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Erg sterke Bospop line up met ook in de middenmoot erg veel sterke namen.

Ik zie dat positief in!
Genoeg keuze voor Pinkpop dus er kon genoeg naar Bospop! Er touren veel top midden artiesten komend festival seizoen.

Pinkpop kan nog veel kanten op qua namen…
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zouden er nog veel namen bij komen voor de vrijdag? wil stiekem een vrijdag dagkaartje kopen voor editors & the war on drugs maar heb t niet zo met die andere namen...
Op vrijdag komen er nog ongeveer 9 namen bij volgens mij.

Vooral veel stage 4 namen dat zijn er nu nog helemaal niet veel.

Ik zelf verwacht nog afsluiter tent en nog twee acts voor de tent. Voor de rest stage 4 namen. Dus verwacht geen grote klappers meer voor de vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mees

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Afgelopen weekend toch besloten om na 3 jaar weer een weekend kaart te kopen voor Pinkpop (ondanks dat ik de afgelopen jaren verliefd ben geworden op de festivals DTRH en LL). Er zitten voor mij toch wel een aantal bands tussen die ik nog nooit eerder heb gezien en op mijn lijst stonden: Queens of the stone age, the Black keys, I prevail, Disturbed.

Daarnaast ook erg blij met the War on drugs, Editors, Goldband en Tash Sultana.

Met de headliners heb ik vrij weinig helaas, dus dat wordt lekker een biertje drinken achter op het veld en even het terrein rondstruinen om te kijken of er nog wat anders te beleven is.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Afgelopen weekend toch besloten om na 3 jaar weer een weekend kaart te kopen voor Pinkpop (ondanks dat ik de afgelopen jaren verliefd ben geworden op de festivals DTRH en LL). Er zitten voor mij toch wel een aantal bands tussen die ik nog nooit eerder heb gezien en op mijn lijst stonden: Queens of the stone age, the Black keys, I prevail, Disturbed.

Daarnaast ook erg blij met the War on drugs, Editors, Goldband en Tash Sultana.

Met de headliners heb ik vrij weinig helaas, dus dat wordt lekker een biertje drinken achter op het veld en even het terrein rondstruinen om te kijken of er nog wat anders te beleven is.
Als er nou redelijke alternatieven konden komen (het liefst al zouden zijn natuurlijk) ergens ten tijde van de headliners dan had ik waarschijnlijk ook een ticket gekocht. Hoef deze alle 3 niet te zien, dus toch wel het grootste minpunt aan Pinkpop voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Als er nou redelijke alternatieven konden komen (het liefst al zouden zijn natuurlijk) ergens ten tijde van de headliners dan had ik waarschijnlijk ook een ticket gekocht. Hoef deze alle 3 niet te zien, dus toch wel het grootste minpunt aan Pinkpop voor mij
Klopt had dat met de uitbreiding van de stage 4 wel verwacht afgelopen jaar toch jammer al zet je er maar een kleine band naast
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Als er nou redelijke alternatieven konden komen (het liefst al zouden zijn natuurlijk) ergens ten tijde van de headliners dan had ik waarschijnlijk ook een ticket gekocht. Hoef deze alle 3 niet te zien, dus toch wel het grootste minpunt aan Pinkpop voor mij
Helemaal mee eens dat het een groot minpunt is dat er geen alternatieven zijn. Het feit dat ik vorig jaar op DTRH tijdens disclosure in de Fuzzy lop naar Squid kon gaan en tijdens Stromea op LL naar Rufus Du Sol kon gaan, maakte het toch een stuk interessanter.
Maarja die discussie is hier volgens mij al vaker gevoerd.

Zijn er uberhaupt nog alternatieven tijdens de headliners? Kan me herinneren uit mijn hoofd in 2016 dat er acts op stage 4 stonden tijdens de headliner, maar volgens mij was dat het laatste jaar waarin dit gebeurde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken