Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Qua dramatiseren kan deze laatste pagina wel tellen. 't Is nog 8 maand tot het festival hé jongens. Dat we allemaal graag wat meer namen hebben, akkoord.
Tuurlijk, is ook grotendeels gewoon frustratie hier, van mij ook.
Alleen ik snap deze strategie gewoon oprecht niet, bouw dan gewoon de spanning op door alles lang uit te stellen óf los enigzins regelmatig wat namen. Nu is het zeg maar net niks.
Eerst was het 2x 2 namen in 1 week, dan weer een maand niks, om met een naam te komen die prima in een pakketje had gekund.

Ik heb m'n ticket toch al, maar je voelt je een beetje in de zeik genomen als fan.
En iets van een counter richting Pinkpop of DTRH, waar het toch niet irreëel is dat mensen een keuze willen maken tussen die, zou toch ook niet misstaan.
Maar goed, tuurlijk heb je gelijk. Deze reacties zijn gewoon frustratie. We willen namen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ook_gij

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Waarom zelfs.
Is zoals het lijkt nog maar op 1 dag een mogelijkheid, de dag erna spelen ze al elders (spelen ze überhaupt 2 shows in verschillende landen een dag na elkaar?) en waarom zolang wachten met aankondigen als je ze hebt?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Is zoals het lijkt nog maar op 1 dag een mogelijkheid, de dag erna spelen ze al elders (spelen ze überhaupt 2 shows in verschillende landen een dag na elkaar?) en waarom zolang wachten met aankondigen als je ze hebt?
En? :p Als ze niet te laat spelen, dus voor Stromae, dan moet dat geen probleem zijn.

Geen idee. Blur is nog maar een week of twee shows aan het aankondigen, vrij gespreid. Het zal wel komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
460
523
En? :p Als ze niet te laat spelen, dus voor Stromae, dan moet dat geen probleem zijn.

Geen idee. Blur is nog maar een week of twee shows aan het aankondigen, vrij gespreid. Het zal wel komen.
Heb al rekening gehouden dat ze niet komen, kan het alleen maar meevallen
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ken hint naar een aankondiging op maandag. Zijn we in ieder geval zeker dat dezelfde naam verantwoordelijk is voor de vertragingen bij RW en Mad Cool.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
En? :p Als ze niet te laat spelen, dus voor Stromae, dan moet dat geen probleem zijn.

Geen idee. Blur is nog maar een week of twee shows aan het aankondigen, vrij gespreid. Het zal wel komen.
Fingers crossed.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Voorlopig is die enorme prijsverhoging gewoon ook echt niet gerechtvaardigd, kan niet voor iedereen spreken maar voor mij speelt dat wel mee.
Is gewoon de inflatie van 10 procent tussen vorig jaar en dit jaar. In deze moet je niet naar de bands kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Blur speelt die vrijdag op Roskilde. En op zaterdag en zondag zijn de headliners al bekend. Donderdag is theoretisch gezien nog mogelijk. De verplaatsing Denemarken-België is doenbaar op 24 uur maar niet ideaal. En dat zal dan samen met Stromae zijn en misschien dat Damon dat na zijn ontvangst met Gorillaz vorig jaar minder ziet zitten. Afwachten.

Dit, dus effectief lage kans.
Donderdag is Stromae headliner en zal er een minder grote naam bijkrijgen als sub.

Vrijdag Eilish of Kendrick waarschijnlijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Dit, dus effectief lage kans.
Donderdag is Stromae headliner en zal er een minder grote naam bijkrijgen als sub.

Vrijdag Eilish of Kendrick waarschijnlijk...
Echt geen idee hoeveel Stromae al verkocht heeft voor die donderdag. Van alle namen die er staan vind ik die op dit moment het moeilijkste in te schatten.

Zeg je me dat die het snelste uit de startblokken vloog, dan zou ik je geloven. Zeg je me dat zijn dag de matigste verkoop kent; dan geloof ik je ook.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Qua dramatiseren kan deze laatste pagina wel tellen. 't Is nog 8 maand tot het festival hé jongens. Dat we allemaal graag wat meer namen hebben, akkoord.
In de tijd 2010- 2011 etc kwamen de namen (pakketjes) pas in maart ergens…steevast om 15:00 vrijdagmiddag (als ik me niet vergis) dus idd, maar we zijn een beetje verwend de laatste jaren…
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
In de tijd 2010- 2011 etc kwamen de namen (pakketjes) pas in maart ergens…steevast om 15:00 vrijdagmiddag (als ik me niet vergis) dus idd, maar we zijn een beetje verwend de laatste jaren…
Maar dat is 12 jaar geleden. En 3 jaar daarvoor werden de namen nog door HUMO gedeeld. Tijden veranderen. Tegenwoordig kan je het niet meer maken om zo laat pas te delen. Kijk naar Pinkpop, vroeger old school in maart (!), nu kennen we de hele bovenkant op eind november. Alles wordt duurder, festivals groeien en organisaties willen steeds meer zekerheid. Het ene hangt ook aan het andere he, Pukkelpop kan maar beginnen wanneer Werchter klaar is en eigenlijk is maart voor hen echt aan de late kant.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Electric Callboy op het Frequency festival in augustus. Misschien zet LN die wel weg op Pukkelpop ipv Werchter?

Kan alle kanten op, ze staan ook al op Pinkpop, dus alles kan nog, alleen Graspop is de minste kanshebber, anders waren ze al wel bij die 103 namen gegooid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

Gebruikers die dit onderwerp bekijken