Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja begrijp er ook echt niks van. Wacht dan gewoon net als Mad Cool denk ik dan. Nu met die ellenlange periodes ertussen of een afzonderlijke aankondiging van Fred Again..
Dat wij er niks mee hebben is iets anders, maar desnoods een pakketje met The Lumineers en nog wat middel of kleine namen kan toch ook gewoon?..
Echt een beetje schijt hebben richting je fans die al wél een ticket hebben ook.
Qua dramatiseren kan deze laatste pagina wel tellen. 't Is nog 8 maand tot het festival hé jongens. Dat we allemaal graag wat meer namen hebben, akkoord.
Dat ze Billie nog niet meteen aankondigen vind ik niet zo gek, dat ze nog steeds geen pakketje droppen is vervelend, maar wat Blur betreft begin ik wel echt te vrezen nu.
Qua dramatiseren kan deze laatste pagina wel tellen. 't Is nog 8 maand tot het festival hé jongens. Dat we allemaal graag wat meer namen hebben, akkoord.