Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.141
Ervan uitgaande dat Blur hem niet wordt (wat ik dus echt niet hoop want wtf):

DO: Arcade Fire - Kendrick Lamar - Stromae
VRIJ: dEUS - Bring Me THe Horizon - Lizzo - Billie Eilish
ZAT: Sam Smith - Oscar and THe Wolf - Muse
ZON: THe Lumineers - The Black Keys - Queens of THe Stone Age - Arctic Monkeys
Waar plaats je Machine Gun Kelly dan?

Ik denk alleszins dat ze er allemaal zullen staan, behalve Lamar (tourt niet meer in Europa dan denk ik) en hopelijk Sam Smith (is die niet al stevig over zijn hoogtepunt heen?). Arcade Fire blijft inderdaad een dik vraagteken. Al zie ik ze er wel staan, zeker als het moeilijk blijkt om de posities bovenaan in te vullen.

Hopelijk Blur erbij op donderdag. En ook Goldband zie ik vierdelaatste op mainstage spelen, zeker op donderdag kan dit ervoor zorgen dat er al relatief vroeg veel volk op de wei is die dag.

Volbeat blijft een outsider. Touren blijkbaar in juni, is al van 2013 geleden dat ze Rock Werchter deden en in 2022 deden ze Graspop.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Electric Callboy op het Frequency festival in augustus. Misschien zet LN die wel weg op Pukkelpop ipv Werchter?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sam Smith heeft een Sportpaleis in mei. Gaat niet komen denk ik.
Maar die staat op NOS? Smith's tournee passeert vooralsnog niet langs Portugal of Spanje tho. Maar toch, tussen eind mei en eind juni ligt een dikke maand tussen?

Nu ik trouwens het tekentje zie op hun instagram, denk ik dat die op Mad Cool staat. Is deze clue.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Maar die staat op NOS? Smith's tournee passeert vooralsnog niet langs Portugal of Spanje tho. Maar toch, tussen eind mei en eind juni ligt een dikke maand tussen?

Nu ik trouwens het tekentje zie op hun instagram, denk ik dat die op Mad Cool staat. Is deze clue.
Gebeurt toch gewoon quasi nooit dat een grote naam een Sportpaleis speelt in mei en dan vervolgens een maand later op Werchter speelt? Zeker niet als dat Sportpaleis zo slecht verkoopt als dat van hen.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Snap niet dat zoveel mensen Blur niet wensen op Werchter? Ze hebben 10 jaar niet gespeeld en zijn levende legendes van de britpop, hebben een catalogus van classic tracks plus als je ze boekt krijg je nog een deel van britten dat de oversteek doen. Is voor mij de perfecte boeking voor vrijdag.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Snap niet dat zoveel mensen Blur niet wensen op Werchter? Ze hebben 10 jaar niet gespeeld en zijn levende legendes van de britpop, hebben een catalogus van classic tracks plus als je ze boekt krijg je nog een deel van britten dat de oversteek doen. Is voor mij de perfecte boeking voor vrijdag.
Zoveel mensen Blur niet wensen?

Ik zie hier niemand die ze “niet wenst”?

Ik denk alleen dat voor velen (waaronder ik) het niet van Blur af zal hangen of het een succes wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Die is echt wel te kitsch voor RW. Gaan ze toch nooit op het hoofdfestival zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken