Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Vorige week was toch de week? Jullie kregen 103 namen. 😅
Beste,
Als u naar hier gekomen bent om enkel maar negativiteit te verspreiden, dan zou ik u heel vriendelijk willen vragen om terug te gaan naar waar u vandaan komt. Daar in tegen als u inziet dat elke dag de dag is (want tenslotte is elke dag de dag), dan bent u van harte welkom om in dit forum te blijven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Hoogachtend,
WON666


(don't take this too seriously)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Beste,
Als u naar hier gekomen bent om enkel maar negativiteit te verspreiden, dan zou ik u heel vriendelijk willen vragen om terug te gaan naar waar u vandaan komt. Daar in tegen als u inziet dat elke dag de dag is (want tenslotte is elke dag de dag), dan bent u van harte welkom om in dit forum te blijven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Hoogachtend,
WON666


(don't take this too seriously)
Anders kan jij de uitgang eens tonen? Die heb je al genoeg zelf moeten vinden, toch?

Ha Ha Smile GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 
  • Verdrietig
Waarderingen: won666

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Beste,
Als u naar hier gekomen bent om enkel maar negativiteit te verspreiden, dan zou ik u heel vriendelijk willen vragen om terug te gaan naar waar u vandaan komt. Daar in tegen als u inziet dat elke dag de dag is (want tenslotte is elke dag de dag), dan bent u van harte welkom om in dit forum te blijven.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Hoogachtend,
WON666


(don't take this too seriously)
Negativiteit? Ik herinner je er net aan dat Graspop net 103 geweldige namen heeft gekregen. ❤️
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Verwachten jullie 10u of eerder een ander uur? Kan wel zijn dat er enkele festivals tegelijk met aankondigingen komen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Stel dat er één of andere Amerikaanse band zou aankondigen ( zijn er geruchten? ), dan denk ik dat er een gezamenlijk uur zal zijn met andere festivals, gekozen door de band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken