Pinkpop 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.181
@DennisvdBr voor Electric Callboy zou ik het nieuwste album plus nummer Hypa Hypa aanraden.

The Hu heeft ook net anderhalve maand een nieuw album uitgebracht; singles oa This Is Mongol en Bii Beyelgee
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
256
171
Met The Black Keys, The War on Drugs, Editors en Queens staan er toch een paar mooie namen die DTRH, BKS en LL hebben afgesloten.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Ik verwacht ook nog wel wat namen vanuit onze zuiderburen. Daar valt toch een pak meer talent te halen: The Haunted Youth, Tamino, dEUS, Portland, Whispering Sons. Ik noem maar ns iets.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
best opvallend dat Pinkpop om 15:00 met nieuws komt en dat daar verder geen enkele vinger op valt te leggen waarom.
geen touraankondiging specifiek van een hoofdact, geen festivals die specifiek mee klappen.
er is zelfs geen touraankondiging van RHCP, gewoon enkel Pinkpop aangekondigd en verder niets?

Ik verwacht ook nog wel wat namen vanuit onze zuiderburen. Daar valt toch een pak meer talent te halen: The Haunted Youth, Tamino, dEUS, Portland, Whispering Sons. Ik noem maar ns iets.
Portland op Stage 4 zou ik met potlood durven invullen.
ik ben trouwens beetje bang dat Clouseau opduikt in de Tent
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
best opvallend dat Pinkpop om 15:00 met nieuws komt en dat daar verder geen enkele vinger op valt te leggen waarom.
geen touraankondiging specifiek van een hoofdact, geen festivals die specifiek mee klappen.
er is zelfs geen touraankondiging van RHCP, gewoon enkel Pinkpop aangekondigd en verder niets?


Portland op Stage 4 zou ik met potlood durven invullen.
ik ben trouwens beetje bang dat Clouseau opduikt in de Tent
Clouseau zijn bazen.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: elo en Timmetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Clouseau zijn bazen.
Haha, Clouseau is wel echt lachen hoor. Hoort er ook gewoon bij, niet alles hoeft serieus te zijn. Af en toe beetje fout en lachen is ook prima tussendoor. Net als Nielson en Donnie, het is misschien een beetje fout maar ook wel weer goed voor de buikspieren 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Toch gok ik ook nog steeds op within Temptation of Bløf dat een van deze er nog zou staan.
op zaterdag zijn sowieso pas 7 acts aangekondigd, komen er nog zeker 3 bij voor Main en Noord.
ik kan me goed voorstellen dat Within Temptation rond The Script en The Black Keys die dag er bij komt.
eventueel zelfs met Evanescence nog rond The Black Keys en Hollywood Vampires.
Ze staan samen 29 en 30 november in ZiggoDome, als Sharon daar een hint of aankondiging maakt naar Pinkpop zou me niet heel erg verbazen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
op zaterdag zijn sowieso pas 7 acts aangekondigd, komen er nog zeker 3 bij voor Main en Noord.
ik kan me goed voorstellen dat Within Temptation rond The Script en The Black Keys die dag er bij komt.
eventueel zelfs met Evanescence nog rond The Black Keys en Hollywood Vampires.
Ze staan samen 29 en 30 november in ZiggoDome, als Sharon daar een hint of aankondiging maakt naar Pinkpop zou me niet heel erg verbazen.
Geef me geen hoop haha
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
S10 zal er vast wel staan, maar die heeft eerst nog een bak tickets te verkopen voor haar AFAS show, denk dat je die als Mojo nu nog niet wil aankondigen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
S10 zal er vast wel staan, maar die heeft eerst nog een bak tickets te verkopen voor haar AFAS show, denk dat je die als Mojo nu nog niet wil aankondigen.
zou ik ideaal vinden als afsluiter Tent.
De Eefje de Visser spot, of de Froukje plek....
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
op zaterdag zijn sowieso pas 7 acts aangekondigd, komen er nog zeker 3 bij voor Main en Noord.
ik kan me goed voorstellen dat Within Temptation rond The Script en The Black Keys die dag er bij komt.
eventueel zelfs met Evanescence nog rond The Black Keys en Hollywood Vampires.
Ze staan samen 29 en 30 november in ZiggoDome, als Sharon daar een hint of aankondiging maakt naar Pinkpop zou me niet heel erg verbazen.
Jimmy gaf aan geen grote acts meer te verwachten dus Evanescence en Within Tempation lijken me volledig uitgesloten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Los daarvan, hoe vaak gebeurt het nou daadwerkelijk dat een artiest tijdens een optreden aangeeft, ik zie jullie volgende zomer in Landgraaf.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Op welke spot zou Within Temptation staan op Pinkpop denken jullie? Vind het moeilijk in te schatten.
Vooral aangezien ze Nightwish rond etenstijd neer zetten en disturbed de kleinste naam van de dag is heb ik echt geen idee meer
Wellicht dat Epica ook nog een kans maakt ipv Within Temptation?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Jimmy gaf aan geen grote acts meer te verwachten dus Evanescence en Within Tempation lijken me volledig uitgesloten.
let wel, dat jimmywe dat enigszins afvlakte tot:
Had het misschien beter moeten nuanceren. Neen, mij is gezegd dat MGK en Onerepublic de sub en andere podium headliner zijn.
Als dit nog verandert, shoot me gerust. Maar dat heb ik doorgekregen.
en tel daarbij op, op zaterdag zijn sowieso pas 7 acts aangekondigd, komen er nog zeker 3 bij voor Main en Noord (omdat er 5 op Main komen en 5 op Noord / 10 acts dus)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Op welke spot zou Within Temptation staan op Pinkpop denken jullie? Vind het moeilijk in te schatten.
Vooral aangezien ze Nightwish rond etenstijd neer zetten en disturbed de kleinste naam van de dag is heb ik echt geen idee meer
Wellicht dat Epica ook nog een kans maakt ipv Within Temptation?
Disturbed gaat echt nog wel op een mooie plek staan alleen er zijn nu ook de grotere namen bekend gemaakt voor de zaterdag
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
let wel, dat jimmywe dat enigszins afvlakte tot:

en tel daarbij op, op zaterdag zijn sowieso pas 7 acts aangekondigd, komen er nog zeker 3 bij voor Main en Noord (omdat er 5 op Main komen en 5 op Noord / 10 acts dus)
Ik verwacht vooral grote Nederlandse acts daar. Chef Special, Jeugd van Tegenwoordig, Anouk, Typhoon e.d.

Die ontbreken ook nog wel wat op het affiche.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken