Graspop Metal Meeting 2023

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
405
570
ofwel heeft werchter gewoon een extra boutique voor metallica ingevoerd he :(
In 2012 speelde ze op maandag op Werchter Boutique (wel in mei).
Misschien doen ze het nu maandag na graspop, dan kunnen we er nog een dag bijlappen 🤟

Volgens mij is dit gewoon hun 2012 tour? volgens mij hebben ze al deze festivals gedaan in 2012.
Klopt ja. Daar hebben ze overal gestaan dat jaar volgens wikipedia. Misschien hebben we dan toch een kans.

Sorry voor de mogelijk korte teleurstelling.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
Respect naar de beste man is er zeker en vast hoor. Alleen moet je ook durven/kunnen toegeven dat hij gewoon al een lange tijd een punt moest zetten achter z'n carrière. Dan ging dat respect zoveel groter zijn.
Dat hij nog een paar singles / albums maakt en op de wereld loslaat, ok. Maar als je geen deftige show meer kan neerzetten, dan is het hoogtijd om van je verdiende pensioen te genieten.

Nu ja, als hij wordt aangekondigd, sta ik ook gewoon weer tussen de meute hoor.
In mijn ogen is de enige die besluit wanneer een artiest/band moet stoppen, die artiest/band zelf (idem met sporters, acteurs, etc.).
Artiesten als Ozzy of The Rolling Stones zijn volgens mij zo verknocht aan muziek maken, dat ze het liefst letterlijk op het podium zouden willen omvallen, en dat is hun goed recht.

Of er nog organisatoren zijn die hen wil boeken, of publiek die hen wil zien, is een ander verhaal.
Maar ook die zijn er blijkbaar nog steeds in groten getale.

Ozzy is inderdaad een levende legende in de metalwereld, van wie we er steeds minder hebben.
Laten we die gekke opa's nog even koesteren, zou ik zeggen (ook al doe je dat op afstand, bij een ander podium of in je tent/bed). 😉

Edit: niet dat hij van mij per se moet komen hoor, maar zou er ook geen moeite mee hebben (idem voor KISS, GnR, e.a.).
 
Laatst bewerkt:

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ofwel heeft werchter gewoon een extra boutique voor metallica ingevoerd he :(
dat zou een rotstreek zijn van Herman Schueremans...
kan je eindelijk een keer Metallica naar Graspop zetten, gaan ze nog naar een 'los' evenement.

moet voor GMM toch een keer kunnen lukken.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Weet niet wat ik ga moeten denken van Pantera als die komen.
Het feit dat Corey Taylor zegt dat ze anders gaan klinken maakt me sceptischer

https://www.revolvermag.com/music/s...pantera-shows-its-not-gonna-sound-old-pantera
Phil Anselmo & The Illegals speelden in 2019 in de Marquee en dat was fantastisch, dus ik verwacht minstens hetzelfde niveau terug te zien in de nieuwe line-up. Het zal nooit hetzelfde zijn zonder Dimebag en Vinnie, dat is logisch. De woorden 'hard dose of reality' in dat artikel zijn nogal overdreven.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Phil Anselmo & The Illegals speelden in 2019 in de Marquee en dat was fantastisch, dus ik verwacht minstens hetzelfde niveau terug te zien in de nieuwe line-up. Het zal nooit hetzelfde zijn zonder Dimebag en Vinnie, dat is logisch. De woorden 'hard dose of reality' in dat artikel zijn nogal overdreven.

Ook veel positieve kritieken gehoord/gelezen over die set in 2019.
Dan hoop ik erop dat het niveau minstens evengoed gaat zijn.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.041
2.671
In mijn ogen is de enige die besluit wanneer een artiest/band moet stoppen, die artiest/band zelf (idem met sporters, acteurs, etc.).
Artiesten als Ozzy of The Rolling Stones zijn volgens mij zo verknocht aan muziek maken, dat ze het liefst letterlijk op het podium zouden willen omvallen, en dat is hun goed recht.

Of er nog organisatoren zijn die hen wil boeken, of publiek die hen wil zien, is een ander verhaal.
Maar ook die zijn er blijkbaar nog steeds in groten getale.

Ozzy is inderdaad een levende legende in de metalwereld, van wie we er steeds minder hebben.
Laten we die gekke opa's nog even koesteren, zou ik zeggen (ook al doe je dat op afstand, bij een ander podium of in je tent/bed). 😉

Edit: niet dat hij van mij per se moet komen hoor, maar zou er ook geen moeite mee hebben (idem voor KISS, GnR, e.a.).

Ik heb liever geen Ozzy langs me in bed liggen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Ook veel positieve kritieken gehoord/gelezen over die set in 2019.
Dan hoop ik erop dat het niveau minstens evengoed gaat zijn.
Ja die set van Phil was heerlijk. Ook al had het een beetje een coverbandgevoel, toch enorm van genoten, ook omdat het helemaal losging. Al speelden ze alleen maar een set met A Vulgar Display songs, dus die volledige Pantera set (met upgrades in de backline en dergelijke en hopelijk absolute knallers als Cemetery Gates en Floods toegevoegd aan de setlist) belooft nog veel meer goeds. Merk dat ik vooralsnog het meeste uitkijk naar die mogelijke set op Graspop volgend jaar. Toch een legendarische band, met iconische nummers, een keer live aan het werk zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
Nou breek je zijn hart.. 😉

Bekijk bijlage 2936
season 1 my s GIF
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Mensen, pagina 228... Scheelt er iets? Heb ik iets gemist? +20 op één dag ofzo?
Ohja slippediedoedels, knotslipt #steve t
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken