Pinkpop 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Ook Sam Fender heeft 2 festival shows aangekondigt. In de UK en als headliner weliswaar, maar in mijn ogen blijft dit voor Pinkpop ook zeker een mooie kandidaat! Heeft weliswaar eind vorig jaar aangekondigt last te hebben van Mental Health Issues meende ik.
Buiten de UK is het vooral een gokje wagen als festivalorganisator natuurlijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ook Sam Fender heeft 2 festival shows aangekondigt. In de UK en als headliner weliswaar, maar in mijn ogen blijft dit voor Pinkpop ook zeker een mooie kandidaat! Heeft weliswaar eind vorig jaar aangekondigt last te hebben van Mental Health Issues meende ik.
😂😂 alsof ik die ooit nog ga zien… SZiget cancel …lowlands cancel… etc etc
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
😂😂 alsof ik die ooit nog ga zien… SZiget cancel …lowlands cancel… etc etc
Hij was gwn op lowlands dit jaar maar het is inderdaad een risico als festival maar wat een artiest. Ben ook wel benieuwd waar pinkpop hem dan zou neerzetten
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Hij was gwn op lowlands dit jaar maar het is inderdaad een risico als festival maar wat een artiest. Ben ook wel benieuwd waar pinkpop hem dan zou neerzetten
Een na laatste op Noord of voor de Sub op main gok ik.

Echter lijkt me de keuze van het podium na afgelopen jaar minder spannend aangezien beide podia uitkijken op het grote veld.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Hij was gwn op lowlands dit jaar maar het is inderdaad een risico als festival maar wat een artiest. Ben ook wel benieuwd waar pinkpop hem dan zou neerzetten
Hmm, lastig! Ik denk dat hij zowel sub als voor de sub kan staan. Kan het niet helemaal goed inschatten.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Pre sale niet beschikbaar voor België. Misschien toch naar Werchter. Ik zelf denk dat ook niet en dat het alleen een stadion tour wordt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Ik heb de link voor aanvraag van de presale codes even geplaatst in het daarvoor bestemde presale topic!
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Pre sale niet beschikbaar voor België. Misschien toch naar Werchter. Ik zelf denk dat ook niet en dat het alleen een stadion tour wordt.
Presale Europa enkel voor UK Frankrijk Nederland Spanje Duitsland en Italië.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Mental health issues is niet om mee te lachen. Tuurlijk is het wrang dat de beste man vaak heeft afgezegd, maar het is schrijnend om te zien hoe nog altijd onderscheid wordt gemaakt tussen mentale en fysieke problemen. Tuurlijk is het kut dat hij Glasto speelt en daarna Werchter cancelt, maar we kunnen ook niet in zo'n jongen z'n hoofd kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
588
371
“Get pre-sale code access for forthcoming yet to be announced Taylor Swift UK show dates.”

Dit staat bovenaan de pagina, is dat land niet gewoon om gegevens te verzamelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken