Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Weet iemand vanaf hoe laat de rij een beetje weg is bij de ingang en je gewoon makkelijk door kunt lopen?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Weet iemand vanaf hoe laat de rij een beetje weg is bij de ingang en je gewoon makkelijk door kunt lopen?
In 2019 moest ik op donderdag nog werken en ben ik rond 19:00/19:30 aangekomen. Wel een stuk lopen vanaf de parkeerplaats, maar kon gelukkig wel doorstampen bij de ingang. Ff zweten met een TicketSwap kaartje, maar gelukkig niet belazerd. 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, roluf en @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Het gaat trouwens regenen. 😂😂😂
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220807-200106.png
    Screenshot_20220807-200106.png
    373,7 KB · Weergaven: 37

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Voor 24 graden en 2.5mm regen op de donderdag teken ik hoor
Als je naar de weerverwachting van Hoogeveen en Apeldoorn kijkt dan krijgen deze plaatsen 0,00 mm regen.
Dus er valt vast helemaal niets. Pas als er een groter gebied met neerslag is dan ga ik mij zorgen maken.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Als je naar de weerverwachting van Hoogeveen en Apeldoorn kijkt dan krijgen deze plaatsen 0,00 mm regen.
Dus er valt vast helemaal niets. Pas als er een groter gebied met neerslag is dan ga ik mij zorgen maken.
Ach ja, een paar dagen van te voren is het pas echt duidelijk wat voor weer het echt gaat worden, maar komt vast goed.
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Heeft iemand ervaring met kaarten die gekocht zijn via de Ticketmaster Resale? Ik heb na een kleine 72 uur nog steeds m'n kaart niet binnen. Heb de helpdesk al gecontact.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik heb zojuist een ticket kunnen kopen voor een vriend via Ticketmaster resale. Zorg dat je deze site af en toe refreshed als je nog een ticket zoekt.

De kaarten zijn terug te vinden in je ticketmaster account of in de ticketmaster app. Vrijdag kreeg ik direct een link naar de tickets na betaling.
Ik heb krijg vandaag de mobiele tickets ook niet gedownload. Probeer het op de desktopsite. Hier krijg ik wel het kaartje te zien in orgineel A4 formaat.
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Thanks!
De kaarten zijn terug te vinden in je ticketmaster account of in de ticketmaster app. Vrijdag kreeg ik direct een link naar de tickets na betaling.
Ik heb krijg vandaag de mobiele tickets ook niet gedownload. Probeer het op de desktopsite. Hier krijg ik wel het kaartje te zien in orgineel A4 formaat.
Thanks! Zie inderdaad dat ik ze via desktop wel heb, maar mobiele niet. Zullen nog wel komen dan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Wat geven jullie eigenlijk gemiddeld per dag uit? Muntprijs is flink omhooggegaan dus misschien toch maar zelf sterke drank meenemen haha
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Wat geven jullie eigenlijk gemiddeld per dag uit? Muntprijs is flink omhooggegaan dus misschien toch maar zelf sterke drank meenemen haha
Ik ga volledig voor gaas, kijk nergens naar. Weekendje weg van de maatschappij he... En we zijn met een groep van 20 die continu wisselt. Dus tja, dat moet haast wel rond de 150 per dag zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken