Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Een Sam Fender / Liam Gallagher / Arctic Monkeys blok in de Alpha zou wel nice zijn.

british sailing GIF by South Park
hier teken ik ook voor!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vrijdag mager en ook nog Eefje en Sam Fender clash
Zondag top dag in de Bravo maar wel met een Rufus, Yves Tumor en Stromea clash
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Hadden we geen vergunning om tot 01:00 door te gaan in de alpha, en lowlands doet er helemaal niks mee….
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MisterIks

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Op het eerste gezicht twee clashes: Yard Act en Mdou Moctar en Stromae en Yves Tumor. Valt nu pas echt goed te zien dat dit echt een programma van niks is (voor mij dan). Komen jullie nog in de penarie?
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Op het eerste gezicht twee clashes: Yard Act en Mdou Moctar en Stromae en Yves Tumor. Valt nu pas echt goed te zien dat dit echt een programma van niks is (voor mij dan). Komen jullie nog in de penarie?
Jack harlow en Fred again.

Tash sultana en arlo parks wordt ook kiezen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Meestal is de zondag wat harder dus ik denk Fjaak - Amelie Lens - Kobosil. Of iets in die richting. Ik zou niet weten waar je anders Kobosil zou moeten programmeren dan zondagnacht afsluiter.

Zaterdag dus Ki/Ki die de bravo afsluit, en daarvoor zal dan wel Overmono staan.

Vrijdag soft-techno met Fatima Yamaha, Daphni en Eris Drew/OctaOcta
Ik zat met de bravo redelijk bij het goede eind met mijn voorspelling voor de nacht haha.

Had niet verwacht dat Four Ted en Floating points een DJ set doen eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Arlo Parks vs. Tash Sultana een beetje me thinks. Verder idd Sam Fender vs. Eefje de Visser qua clashes.

En HOEZO is Prins S. en de Geit zo ffing vroeg op vrijdag?
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt en djessnl

Gebruikers die dit onderwerp bekijken