Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Hoezo de stone roses? Nu wilt iedereen ze zien? Waar waren jullie op pukkelpop 2012 stond daar praktisch alleen :geek:
Haha was er ook.

Ze hebben terug ruzie dacht ik. Vandaar dat na de twee nieuwe songs in 2016 het nieuwe album niet meer gevolgd is.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Haha was er ook.

Ze hebben terug ruzie dacht ik. Vandaar dat na de twee nieuwe songs in 2016 het nieuwe album niet meer gevolgd is.
Ik denk niet dat ze ruzie hebben. 3/4de van de band wil graag terug spelen, maar Mani heeft aangegeven liever te willen vissen en pinten drinken in een pub dan terug live te spelen.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Ik dacht dat er spanning was tussen John Squire en Ian Brown omdat die Antivax was/is...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
En gewoon Biffy Clyro eens een mooie spot durven geven. Een band met alle potentieel om ook hier headliner te zijn. Laat ze eens het brede publiek verrassen!
Altijd wel iemand die er is mee afkomt…
Na een sterke Barn show kregen ze main stage in 2014, weide was leeg
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Altijd wel iemand die er is mee afkomt…
Na een sterke Barn show kregen ze main stage in 2014, weide was leeg
Mijn inzien heeft dit meer te maken met dat de belgen op hetzelfde moment moesten spelen tegen Argentinië, dan dat Biffy Clyro geen volk bij elkaar krijgt.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
641
Mijn inzien heeft dit meer te maken met dat de belgen op hetzelfde moment moesten spelen tegen Argentinië, dan dat Biffy Clyro geen volk bij elkaar krijgt.
Er stond nochtans wel volk bij Ben Howard tijdens de Brazilië match 🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Mijn inzien heeft dit meer te maken met dat de belgen op hetzelfde moment moesten spelen tegen Argentinië, dan dat Biffy Clyro geen volk bij elkaar krijgt.
Twee jaar later ook bedroevend weinig volk aan het hoofdpodium op Pukkelpop. En in 2017 verkocht hun show in de AB pas enkele weken op voorhand uit. We kunnen toch echt wel zeggen dat Biffy Clyro nooit de bovenkant van Belgische festivalaffiches gaat halen.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Twee jaar later ook bedroevend weinig volk aan het hoofdpodium op Pukkelpop. En in 2017 verkocht hun show in de AB pas enkele weken op voorhand uit. We kunnen toch echt wel zeggen dat Biffy Clyro nooit de bovenkant van Belgische festivalaffiches gaat halen.
spijtig eigenlijk. Hun muziek zou meer waardering moeten/mogen krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Puzzles

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.980
2.024
Er stond nochtans wel volk bij Ben Howard tijdens de Brazilië match 🙃
download (3).jpeg
Het was wat drummen in het voorvak maar het viel precies wel mee.

Edit: Het was blijkbaar London Grammer die toen mocht spelen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Dat was Triggerfinger…
Je kreeg gewoon de tussenstand mee, geen reden om voetbal te kijken hoor.

Wel een mooie dag, België verliest van Brazilië en 's avond vlak voordat Alive wordt ingezet door Pearl Jam wordt de winnende penalty gemaakt door Nederland ;)
 
  • Haha
Waarderingen: pigital

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
Je kreeg gewoon de tussenstand mee, geen reden om voetbal te kijken hoor.

Wel een mooie dag, België verliest van Brazilië en 's avond vlak voordat Alive wordt ingezet door Pearl Jam wordt de winnende penalty gemaakt door Nederland ;)
België was gewonnen tegen Brazilië hoor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken