Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat mij vooral bijblijft is een prachtig wonderschoon optreden van London Grammar. Toen kwamen alle voetbalsupporters terug en werd het rumoerig. De band speelde daarop in door Football Is Coming Home te zingen en daarna vroeg Hannah Reid om stilte en zong ze Rooting For You. Kippenvel!
De voetbal euforie bom barste later vooral in de barn tijdens Anderson .Paak.
Pulp (die van Common People) plant een reuniëtour in 2023. Indien hier wat hype rond ontstaat, zie ik ze ook een mooie middagspot krijgen in de Barn of Klub C.
Pulp (die van Common People) plant een reuniëtour in 2023. Indien hier wat hype rond ontstaat, zie ik ze ook een mooie middagspot krijgen in de Barn of Klub C.
Pulp headliner? Niet op Rock Werchter lijkt me, zo groot zijn die ook niet geweest. Misschien wel op een BKS. Namiddag main of headliner Barn zie ik zeker wel gebeuren.
Bij hun vorige reunie accepteerden ze enkel headlinerplekken, wat resulteerde in een show voor 3000 man op Dour. Hopelijk zien ze in dat ze buiten het VK niet op dezelfde populariteit hoeven te rekenen. Anders kan je ze eerder opschrijven voor een Britpopdag op Lokerse Feesten.
Bij hun vorige reunie accepteerden ze enkel headlinerplekken, wat resulteerde in een show voor 3000 man op Dour. Hopelijk zien ze in dat ze buiten het VK niet op dezelfde populariteit hoeven te rekenen. Anders kan je ze eerder opschrijven voor een Britpopdag op Lokerse Feesten.
Ben die show op Dour alweer vergeten. En vrees een beetje voor dezelfde eis, want Jarvis gaat die reünie wel wat gewicht willen geven. Misschien doet Herman zijn kunstje en flikt hij het om ze in de Barn te zetten. Zeker met de geruchten om die tent weer te vergroten volgend jaar…
There have been strong rumors that the rock band is finally returning to the recording studio working on a what might be a back-to-roots album, followed by worldwide tour at the end of 2025.
Nooit gedacht dat dat Pulpgerucht waarheid zou worden eigenlijk. Waar ze ook staan, grote kans dat ik ga kijken!
Op Werchter zie ik ze zeker niet als headliner. Barnheadliner lijkt me eigenlijk wel een optie, gezien de uniciteit van de reünie. Anderzijds, als Werchter ze echt gewild hadden, hadden ze er bij hun vorige reünietour toch wel gestaan ipv op Dour zou ik denken?