Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In 2011, toen hun voormalige populariteit nog veel verser in het geheugen lag, moesten ze zich tevreden stellen met een headlinersplek op Dour. Bekijk bijlage 2180
Ik lees (zowel hier als in het BKS topic) dat Pulp sowieso wil headlinen, maar ik denk niet dat dat echt klopt. Tijdens hun reünietour in 2011/2012 hebben ze ook genoeg festivals gedaan waar ze geen headliner waren. Coachella bijvoorbeeld. Maar zelfs in eigen land, waar ze een stuk groter zijn, waren ze op Reading/Leeds sub voor The Strokes en op zowel T In The Park als Isle of Wight sub voor Foo Fighters.
Ik lees (zowel hier als in het BKS topic) dat Pulp sowieso wil headlinen, maar ik denk niet dat dat echt klopt. Tijdens hun reünietour in 2011/2012 hebben ze ook genoeg festivals gedaan waar ze geen headliner waren. Coachella bijvoorbeeld. Maar zelfs in eigen land, waar ze een stuk groter zijn, waren ze op Reading/Leeds sub voor The Strokes en op zowel T In The Park als Isle of Wight sub voor Foo Fighters.
Ze waren toen co-headliner: even groot op de poster als The Strokes/Foo Fighters, met anderhalf uur settijd. Wat in mijn ogen dan vooral aantoont dat headlinen een vereiste was, maar zelfs de UK festivals het niet 100% vertrouwden.
Nu goed, zoals gezegd kan die zomer ook een eye-opener geweest zijn voor de band. Maar dan blijft de vraag of RW tegemoet wil komen aan de eisen van Pulp, want een Barnheadliner of een Main Stage sub zie ik er ook niet meer in.
In 2011, toen hun voormalige populariteit nog veel verser in het geheugen lag, moesten ze zich tevreden stellen met een headlinersplek op Dour. Bekijk bijlage 2180
Vind Barn-headliner wat overdreven voor The Smile met dat ene album en dan weer te min voor NIN en Portishead al kun je goed gelijk krijgen hoor. Al hadden we dit jaar ook geen mega Barn-headliners.
Maar waar NIN en Portishead ook spelen, ik ben daar, geen uitzondering.
Hoop zelf op The Mars Volta, dat zou waanzinnig zijn.
Vind Barn-headliner wat overdreven voor The Smile met dat ene album en dan weer te min voor NIN en Portishead al kun je goed gelijk krijgen hoor. Al hadden we dit jaar ook geen mega Barn-headliners.
Maar waar NIN en Portishead ook spelen, ik ben daar, geen uitzondering.
Hoop zelf op The Mars Volta, dat zou waanzinnig zijn.
Ja weet ik, al heb ik wel het idee dat NIN bezig is aan een soort van revival en alleen maar grotere spots pakt. Maar ik hoop vurig mee, baal nog steeds dat ik in 2018 maar één dag kon gaan..
Het positieve aan de Barn is net dat die tussen bands helemaal leegloopt (heb ik het gevoel?). Wat de sfeer zeker ten goede komt. Als ze daar steeds groter en groter gaan programmeren gaan daar binnenkort ook mensen 3 bands op voorhand kamperen. Liever niet dus.