Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat mij vooral bijblijft is een prachtig wonderschoon optreden van London Grammar. Toen kwamen alle voetbalsupporters terug en werd het rumoerig. De band speelde daarop in door Football Is Coming Home te zingen en daarna vroeg Hannah Reid om stilte en zong ze Rooting For You. Kippenvel!

De voetbal euforie bom barste later vooral in de barn tijdens Anderson .Paak.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Straks beweert iemand dat er niemand bij the Beatles stond tijdens België-Nederland! Wat wel jammer was, want Zidane miste toen een penalty…

laten we het maar weer over muziek hebben 😅
De Beatles op The Slope in 2012 was echt wel geweldig! Jammer dat je erna niks meer van hoorde
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik stond bij Franz Ferdinand vlak na de wedstrijd. Klub c werd toen compleet afgebroken wat een feest was dat
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik stond bij Franz Ferdinand vlak na de wedstrijd. Klub c werd toen compleet afgebroken wat een feest was dat
Idem, Franz Ferdinand en dan daarna door naar Anderson .Paak in The Barn.
Dat concert van AP is memorabel en gaan ze nooit meer overtreffen!
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Arsenal was anders ook een memorabel feestje. Los gaan op Saudade en Estupendo een paar uurtjes na winst tegen Brazilie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Pulp schiet meteen door naar 1 van mijn favoriete geruchten ja.

Weet alleen niet, met hoe uniek de reünie is, of ze een spot gaan aanvaarden die géén headlinerplek is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Pulp schiet meteen door naar 1 van mijn favoriete geruchten ja.

Weet alleen niet, met hoe uniek de reünie is, of ze een spot gaan aanvaarden die géén headlinerplek is.
Pulp headliner? Niet op Rock Werchter lijkt me, zo groot zijn die ook niet geweest. Misschien wel op een BKS. Namiddag main of headliner Barn zie ik zeker wel gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Pulp schiet meteen door naar 1 van mijn favoriete geruchten ja.

Weet alleen niet, met hoe uniek de reünie is, of ze een spot gaan aanvaarden die géén headlinerplek is.
Bij hun vorige reunie accepteerden ze enkel headlinerplekken, wat resulteerde in een show voor 3000 man op Dour. Hopelijk zien ze in dat ze buiten het VK niet op dezelfde populariteit hoeven te rekenen. Anders kan je ze eerder opschrijven voor een Britpopdag op Lokerse Feesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Bij hun vorige reunie accepteerden ze enkel headlinerplekken, wat resulteerde in een show voor 3000 man op Dour. Hopelijk zien ze in dat ze buiten het VK niet op dezelfde populariteit hoeven te rekenen. Anders kan je ze eerder opschrijven voor een Britpopdag op Lokerse Feesten.

Ben die show op Dour alweer vergeten. En vrees een beetje voor dezelfde eis, want Jarvis gaat die reünie wel wat gewicht willen geven. Misschien doet Herman zijn kunstje en flikt hij het om ze in de Barn te zetten. Zeker met de geruchten om die tent weer te vergroten volgend jaar…
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Dit jaar stonden Jorja Smith, the Kid Laroi, Beck, Jamie XX en Polo G op een hoge spot in de Barn.
Dan moet Pulp dat ook zeker gegund zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Nooit gedacht dat dat Pulpgerucht waarheid zou worden eigenlijk. Waar ze ook staan, grote kans dat ik ga kijken!

Op Werchter zie ik ze zeker niet als headliner. Barnheadliner lijkt me eigenlijk wel een optie, gezien de uniciteit van de reünie. Anderzijds, als Werchter ze echt gewild hadden, hadden ze er bij hun vorige reünietour toch wel gestaan ipv op Dour zou ik denken?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Weet alleen niet, met hoe uniek de reünie is, of ze een spot gaan aanvaarden die géén headlinerplek is.
In 2011, toen hun voormalige populariteit nog veel verser in het geheugen lag, moesten ze zich tevreden stellen met een headlinersplek op Dour. 1658854701638.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken