Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik sta niet op de Hive, maar zonder campingticket kom je niet de Hive op.
Ook al ga je bij iemand in een tent slapen die er al staat.
 

Werchter1712

Playlistbediener
22 mrt 2017
7
0
Vraagje, wij staan al enkele jaren op The Hive. Vaak waren wij daar rond 15:00 uur. Toch vinden wij het erg jammer dat je voor een lintje staat te wachten tot het volgende vak open gaat aangezien we met twee grote tenten staan. Als je rond 12:00 uur op woensdag bij The Hive bent, zijn de poorten dan gewoon open? Op de website staat 14:00 uur open. Iemand ervaring mee?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
280
225
Vraagje, wij staan al enkele jaren op The Hive. Vaak waren wij daar rond 15:00 uur. Toch vinden wij het erg jammer dat je voor een lintje staat te wachten tot het volgende vak open gaat aangezien we met twee grote tenten staan. Als je rond 12:00 uur op woensdag bij The Hive bent, zijn de poorten dan gewoon open? Op de website staat 14:00 uur open. Iemand ervaring mee?
Laatste keer dat ik er was, was 2017 maar toen waren de poorten gewoon al vroeger open als ik me niet vergis.
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
8
1
Ik heb nog 2 campingtickets over voor The Hive My Space (alleen campingtickets, dus niet de gereserveerde ruimte) mocht er iemand interesse in hebben, stuur mij een DM.
Ik weet niet of je daarmee ook gewoon op reguliere The Hive op mee kan
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Hard/collectors combi ticket te koop.
In september 2020 nog 245 euro voor betaald maar intussen interesse kwijt in de line up, enkel nog vrijdag spreekt me aan en ga dus met een vrijdag ticket van een kameraad. RHCP ga ik in Parijs live zien. Mijn hard ticket is dus te koop. Hit me up voor meer info!
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Hard/collectors combi ticket te koop.
In september 2020 nog 245 euro voor betaald maar intussen interesse kwijt in de line up, enkel nog vrijdag spreekt me aan en ga dus met een vrijdag ticket van een kameraad. RHCP ga ik in Parijs live zien. Mijn hard ticket is dus te koop. Hit me up voor meer info!
Dus jij hebt jouw nieuw collectorticket al ontvangen? Ik ben nog steeds aan het wachten. Vind het toch vreemd dat dit zo lang duurt.
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Wil je nog drink/eetbonnen kopen in de voorverkoop dan kan dat t/m zondag voor 3,25 per bon. Op het terrein zelf 3,50.
 
  • Leuk
Waarderingen: egeltje1985

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Dus jij hebt jouw nieuw collectorticket al ontvangen? Ik ben nog steeds aan het wachten. Vind het toch vreemd dat dit zo lang duurt.
Ik ga er van uit dat tegen maandag wel te hebben en anders begeef ik me met mijn klant wel samen even naar het Werchter terrein op woensdag of donderdag ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiefs

Andorrr

Nieuw lid
29 jan 2016
3
0
Ik snap dat het een beetje lame is om te vragen op dit forum, maar ik ben nog op zoek naar 6 camping tickets voor a1. Alle tips zijn welkom. Ticketswap is niet te doen. Ook al zit ik achter een vaste computer met kabelverbinding, ik vis altijd achter het net en op marktplaats zijn vooral oplichters actief. Nogmaals, alle tips zijn welkom.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Ik snap dat het een beetje lame is om te vragen op dit forum, maar ik ben nog op zoek naar 6 camping tickets voor a1. Alle tips zijn welkom. Ticketswap is niet te doen. Ook al zit ik achter een vaste computer met kabelverbinding, ik vis altijd achter het net en op marktplaats zijn vooral oplichters actief. Nogmaals, alle tips zijn welkom.
Blijven refreshen ook tijdens het 'er is al iemand aan het afrekenen'.
 

Andorrr

Nieuw lid
29 jan 2016
3
0
Blijven refreshen ook tijdens het 'er is al iemand aan het afrekenen'.
Goeie tip over het refreshen als al iemand afrekent (dank daarvoor). Ik heb zowel de app als de website open (met snelle kabelverbinding), maar merk dat de app sneller is dan de website, ook al refresh ik om de seconde. En na veel refreshen gooit de website je er voor een tijdje uit. The struggle is real!?
 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Ik begrijp eigenlijk iets niet goed voor mijn The Hive Resort-tickets.

Wij hebben een tippi met 4 en dus ook 4 campingtickets, maar daarnaast is er nog een apart ticket voor die tippi zelf.

Gaat dat problemen opleveren als wij met 2 man al om 15 uur daar zijn, en de andere 2 pas rond 19 uur aansluiten? Geraken die dan binnen als dat tippi-ticket al eens gescand is?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Lieve Werchter vriendjes. Komt er na het succes van de Graspop meeting ook nog een Werchter meeting? Een Rag n Bone man kan ik bijvoorbeeld ook prima op de achtergrond horen
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek, Brian en Joe

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Goeie tip over het refreshen als al iemand afrekent (dank daarvoor). Ik heb zowel de app als de website open (met snelle kabelverbinding), maar merk dat de app sneller is dan de website, ook al refresh ik om de seconde. En na veel refreshen gooit de website je er voor een tijdje uit. The struggle is real!?
Idd gewoon refreshen . Als je wacht op een melding van de app ben je al te laat. Al voorraad drankbonnen onder de 3 euro verworven ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Festileaks meeting!!!!

Ten eerste de plek. De bomen in het diamant en dan degene het dichtstbij de main?

Bekijk bijlage 2044

En dan het moeilijkste, wanneer?
Mijn eigen voorstellen zijn:
- do, 17:00. (RagnBone man op de achtergrond)
- vr, 14:00. (Miles Kane op de achtergrond)
- de hele zaterdagavond na Jorja Smith XD
- eventuele andere voorstellen.

Mogelijk sluiten ook mensen aan vanuit de festileaks app groep (of meelezers en dergelijke. Alles mag!)

Ik hoor wel als er belangstelling is. Ik denk dat ik er beide keren wel ben rond die tijdstippen als je even samen een biertje wil doen!
 

rubenbinnendijk

Nieuw lid
25 jun 2022
1
0
Hey forum!

Wij gaan donderdag naar The Hive normale camping. Woensdag komt ons te vroeg door werk etc. Ik neem aan dat er dan nog wel genoeg plek etc zal zijn? Ik hoor graag of hier iemand ervaring mee heeft gehad!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Als je een kaartje hebt, is er plek (en anders moet de organisatie dat begeleiden). Daar heb je immers voor betaald.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Het is al weer heel wat jaren geleden dat ik 4 dagen naar Rock Werchter ben geweest en m’n geheugen laat me een beetje in de steek. Hoeveel tijd zou je op donderdag ongeveer nodig hebben om te parkeren, een polsbandje te halen en bij de Main Stage te komen denken jullie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken