Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Ik ben m’n definitieve schema aan het samenstellen maar kom niet uit de clash tussen Alt-J en Greta van Fleet. Ik heb beide nog nooit live gezien en ze spreken me op Spotify allebei aan. Is er dat jullie weten 1 van hun die live vaak tegenvalt of juist altijd steengoed is?
Greta van Fleet valt live soms ineens erg tegen, dan zingt ie vals. Maar ik ben er live ook een keer zo enthousiast van geworden dat ik ter plekke kaartjes voor een volgend concert heb gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
GvF spreekt me qua muziek meer aan, maar nog nooit live gezien. Alt-J viel de vorige keer erg tegen, maar dat was ook op de main voor FF. Dus ik twijfel ook maar neig naar de eerste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Die hoge stem van de zanger van Greta van Fleet. Het deed de vorige keer op Werchter gewoon pijn aan mijn oren.
Alt-J is echt een beter alternatief aangezien ze in de tent staan. Hoofdpodium is te groot voor ze.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Ik vond Greta VF op pinkpop goed , terwijl ik ze vorige keer op werchter minder vond . Leunt ook meer aan bij m'n persoonlijke smaak dan Alt J. Dus graag nog eens GVF op werchter kijken volgend weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Sum41 is vrijdag de opener om 12:45 (!)… Kan iemand mij hiervan de logica is uitleggen?
Geruild met Rhea vanwege planningsproblemen. Die hadden een kortere show gepland en ze gaan niet het hele schema erna schuiven dus was het of een kortere show of eerder starten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Alt-J altijd maar gruwelijk saai gevonden (sorry, not sorry) en de vorige keer vond ik GvF best ok (zeker ruimte voor verbetering, maar niet super verkeerd). Voor mij de keuze dus vrij simpel.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Alt-J altijd maar gruwelijk saai gevonden (sorry, not sorry) en de vorige keer vond ik GvF best ok (zeker ruimte voor verbetering, maar niet super verkeerd). Voor mij de keuze dus vrij simpel.
Is toch prima.
Alleen voor diegenen die beide wel leuk vinden en daardoor een moeilijke keuze hebben zou ik toch snel geneigd zijn naar de Barn te trekken. Wat @jefferke zegt is ook nog wel een goeie.
 

Werchter1712

Playlistbediener
22 mrt 2017
7
0
Vraagje, wij staan al enkele jaren op The Hive. Vaak waren wij daar rond 15:00 uur. Toch vinden wij het erg jammer dat je voor een lintje staat te wachten tot het volgende vak open gaat aangezien we met twee grote tenten staan. Als je rond 12:00 uur op woensdag bij The Hive bent, zijn de poorten dan gewoon open? Op de website staat 14:00 uur open. Iemand ervaring mee?
Laatste keer dat ik er was, was 2017 maar toen waren de poorten gewoon al vroeger open als ik me niet vergis.
Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
De hoeveelheid regen op de donderdag lijkt alleen maar toe te nemen.
Hopelijk geen grote buien tijdens het opzetten van de tent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken