Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niiiiiice! Hier ben ik ff blij mee. Vrijdag lekker old school wakker worden met Sum 41 en zonder schuldgevoel naar Big Thief op zondag. Goede zaak dit.
Mja, nu al twee dagen die voor 13.00 uur beginnen ... Ik vind 13.00 uur eigenlijk het vroegste startuur. Dan heb ik liever dat ze tot 1.15 uur doorgaan. Misschien afspraken met de buurt/de gemeente?
1. Turnstile
2. Fontaines D.C.
3. Fever 333
Van 2 en 3 weet ik al hoe goed ze zijn live, dus wss daardoor Turnstile op 1, want nog nooit gezien.
Daarnaast ook echt zin om Reignwolf eindelijk te zien net als Pearl Jam en Metallica
Pearl Jam is trouwens aan een heel erg lekkere setlist bezig in Zürich vandaag! Met Release, Immortality, Daughter, Seven O'Clock, Present Tense, In Hiding en Jeremy hebben ze toch al aardig wat bekende en minder bekende pareltjes te pakken. Had hier graag bij geweest! Maar ja, ik ga ze 30 juni, 24 juli en 25 juli nog 3x zien. Dus wie weet... Vooral van Release en In Hiding zou ik wel echt heel blij worden.
Get the Pearl Jam Setlist of the concert at Hallenstadion, Zurich, Switzerland on June 23, 2022 from the European Tour 2022 Tour and other Pearl Jam Setlists for free on setlist.fm!
Is er iemand die nog plaats heeft voor 2 pers in een grote tent op de Hive ?
Dagticket voor zaterdag 2 juli ( fan van Imagine Dragons ) zien het absoluut NT zitten om met nachttrein terug te keren..
tegen betaling uiteraard of met biertjes ?
please ?????