Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Er ontbreekt dus op zaterdag nog een naam in the Secret en op zondag een naam in the Casbah. En wat is dat O. dat op zondag Casbah afsluit?
En maar 3 namen op vrijdag op ONE
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
Zoals het nu lijkt;
Froukje - Deus - Big Thief - Fontaines DC - stukje Porridge Radio - The Strokes - Beach House

Begin van de dag staat nog vrij
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Belangrijkste clashes voor mij

Alt-j / DIIV (redelijk onbegrijpelijk dat die tegenover elkaar staan)
Yasmin Williams / Altin Gün / Mavis Staples
Metronomy / Porridge Radio / goede plek bij the Strokes
the Strokes helemaal / goede plek Beach House
Nick Cave / Automatic (het wordt natuurlijk Nick Cave, maar waarom....)

Verder best tevreden met dit schema. Wordt een mooi weekend!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Zeer blij met de lange settijden dat maakt het minder aantal optredens wat draaglijker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.025
8.665
Wel heel mooi dat ze nu alle 3 de dagen nog een grote naam na de grootste headliner hebben in de TWO. Zelfs op zondag!

2 uur Nick Cave is al bij al wel netjes. Niet de marathonset die hij op TWC mag doen maar nog altijd een half uur langer dan veel van z’n headlineshows in 2018.

Wel lachen om Amenra als eerste act van de laatste dag te programmeren. Zie dat wel werken.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zit nog te twijfelen over de zaterdag/zondag ticket, alleen voor the strokes of Nick Cave, andere ken ik nog niet heel goed. Maar zit in de twijfel wat het optreden van het weekend gaat worden, en vanavond maar is een luisteravondje
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Wel heel mooi dat ze nu alle 3 de dagen nog een grote naam na de grootste headliner hebben in de TWO. Zelfs op zondag!

2 uur Nick Cave is al bij al wel netjes. Niet de marathonset die hij op TWC mag doen maar nog altijd een half uur langer dan veel van z’n headlineshows in 2018.

Wel lachen om Amenra als eerste act van de laatste dag te programmeren. Zie dat wel werken.
Zijn inderdaad nette settijden. Mooi dat er nog programma is na de headliners; al staan er nu tijdens de 3 headliners wel iedere keer bands geprogrammeerd die op mijn lijstje stonden...
Ook fijn dat Beach House en King Gizzard allebei een kwartier extra hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.025
8.665
Zijn inderdaad nette settijden. Mooi dat er nog programma is na de headliners; al staan er nu tijdens de 3 headliners wel iedere keer bands geprogrammeerd die op mijn lijstje stonden...
Ook fijn dat Beach House en King Gizzard allebei een kwartier extra hebben.

Kan King Gizz The Dripping Tab doen. ?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Processierups

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Sorry maar vind dit schema helemaal niks. Alle interessante acts op de zaterdag op elkaar gepropt in de avond en smiddags helemaal niks. Het had zo'n mooi dag kunnen zijn als ze het meer over de dag zouden verspreiden. En op vrijdag is die clash DIVV/ Alt-J ook heel kut.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Beach House meteen na de Strokes is toch niet wat ik gehoopt had... dat wordt rennen en hopen dat de Strokes geen seconde over hun tijd heen gaan

ook jammer dat ze Kikagaku Moyo en Yin Yin precies tijdens die twee gezet hebben
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik hoop maar dat de meeste mensen toch de Strokes wel willen zien en dat de Two dus nog redelijk leeg blijft tijdens die show, zodat ik als ik snel ben nog een redelijke plek kan krijgen daar zodra de Strokes klaar zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Ook wel opvallend dat Casbah steeds meer een normaal podium begint te worden.
En kan het kloppen dat het filmprogramma stilletjes is afgevoerd?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Ik hoop maar dat de meeste mensen toch de Strokes wel willen zien en dat de Two dus nog redelijk leeg blijft tijdens die show, zodat ik als ik snel ben nog een redelijke plek kan krijgen daar zodra de Strokes klaar zijn.
Dat wordt keuzes maken! Een mooie plek bij Beach House of die 'eens in 16 jaar'-show van the Strokes goed zien...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dat wordt keuzes maken! Een mooie plek bij Beach House of die 'eens in 16 jaar'-show van the Strokes goed zien...
Het wordt mijn eerste keer Strokes dus ik wilde eigenlijk niks van die show missen :(
Aan de andere kant is Beach House misschien wel mijn favoriete band en wil ik daar natuurlijk ook gewoon vooraan staan... Al is een plekje iets verder weg ook nog wel te doen aangezien ik ze al vaker ga zien de weken ervoor...

Waarom kan er niet gewoon een kwartiertje tussen zitten ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken