Stadsparklive 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP

Don’t dream it’s over dachten we toen we na twee jaar weer aan de slag mochten met de line-up van Stadspark Live! SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP delen zondag 19 juni het podium van Stadspark Live! Presentatie is in handen van niemand minder dan Bert Visscher.

https://www.stadsparklive.nl/line-up/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Skunk Anansie is ook wel vet naast Crowded House en Simple Minds, de rest had thuis mogen blijven. Geen concurrentie voor die dag in ieder geval, voor mij tenminste.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Leuke lineup! Alleen Krezip spreekt me niet aan. Helaas tijdens Boutique anders had ik wel een kaartje gekocht.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP

Don’t dream it’s over dachten we toen we na twee jaar weer aan de slag mochten met de line-up van Stadspark Live! SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP delen zondag 19 juni het podium van Stadspark Live! Presentatie is in handen van niemand minder dan Bert Visscher.

https://www.stadsparklive.nl/line-up/
SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP

Don’t dream it’s over dachten we toen we na twee jaar weer aan de slag mochten met de line-up van Stadspark Live! SIMPLE MINDS, SKUNK ANANSIE, RAG’N’BONE MAN, CROWDED HOUSE, LP en KREZIP delen zondag 19 juni het podium van Stadspark Live! Presentatie is in handen van niemand minder dan Bert Visscher.

https://www.stadsparklive.nl/line-up/
I like
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ziet er leuk uit maar om dit nou in te schalen als een evenement waar even 40 tot 50 duizend man op af komt??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ziet er leuk uit maar om dit nou in te schalen als een evenement waar even 40 tot 50 duizend man op af komt??
Stadspark Live is volgens mij ingeschaald op 20.000 met een max van 30.000

volgens mij GnR op 50.000 en Green Day op 40.000, in de toekomst willen ze naar 65k
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Prima festival waar je op dezelfde dag nog een ticketswapje kan doen voor 20 euroals je in de buurt woont. Just saying.
 
  • Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Stadspark Groningen, baan geasfalteerd en voortaan evenementen met hardcups https://www.rtvnoord.nl/nieuws/9111...ks-kan-je-hier-fietsen-skeeleren-en-vliegeren

edit, niet alle evenementen met hardcups:
Een alternatief is de harde plastic beker, in jargon de hardcup genoemd. Nooit meer een vloer van leeggedronken bekertjes dus aan het einde van een lange concertdag. Of toch wel? 'Er komen niet alleen maar hardcups, straks', legt Gea Meerholz uit. Zij is accountmanager evenementen bij de gemeente, en wijst op het gevaar van harde bekers bij, bijvoorbeeld, rockconcerten.
'Als die kapot gaan, krijg je scherven', zegt Meerholz. 'Mensen die op blote voeten lopen krijgen daar natuurlijk last van. Daarom kan je hier straks ook herbruikbare bekers zien, die bijvoorbeeld op basis van mais zijn gemaakt.'
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
De argumenten worden met de dag gekker. Geen hardcups voor de mensen die op blote voeten willen lopen op een festival, wie bedenkt het?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
De argumenten worden met de dag gekker. Geen hardcups voor de mensen die op blote voeten willen lopen op een festival, wie bedenkt het?
Nu ik erover nadenk zit er best wat in. Als een hard cup valt en in stukken breekt kan het gevaarlijk worden. Vooral als er en moshpit is en iemand met een arm / ander lichaamsdeel op scherven valt. De kans is natuurlijk klein maar het kan wel gebeuren. Dezelfde reden waarom er geen glas op festivals is.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Evenementen in het stadspark van Groningen vinden op de oude drafbaan plaats. Die situatie is heel erg vergelijkbaar met het terrein van Pinkpop - een grasveld met een geasfalteerde ring eromheen. Een bullshitargument dat er scherven zouden ontstaan, mijn inziens. Die hardcups breken overigens ook niet zomaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Loek123

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Toch moet je oppassen met alles als onzin bestempelen. Ik heb bijvoorbeeld ook iets geks dat ik een afkeer heb tegen het structuur van hout bestek (ook ijsstokjes zijn mijn absolute zwakte).

Nee ik ga er niet dood van, maar nu ik er aan denk krijg ik oprecht de kriebels. Als ik eten zie met hout bestek dan neem ik het simpelweg niet. Ik vind meestal wel wat anders, maar ik zou veel liever plastic bestek geleverd krijgen bij een hapje eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Toch moet je oppassen met alles als onzin bestempelen. Ik heb bijvoorbeeld ook iets geks dat ik een afkeer heb tegen het structuur van hout bestek (ook ijsstokjes zijn mijn absolute zwakte).

Nee ik ga er niet dood van, maar nu ik er aan denk krijg ik oprecht de kriebels. Als ik eten zie met hout bestek dan neem ik het simpelweg niet. Ik vind meestal wel wat anders, maar ik zou veel liever plastic bestek geleverd krijgen bij een hapje eten.
Zooo herkenbaar. IJsstokjes en houten bestek zijn echt mijn kryptonite. Kan dat gewoon niet hebben. De gedachte alleen al....
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Nu ik erover nadenk zit er best wat in. Als een hard cup valt en in stukken breekt kan het gevaarlijk worden. Vooral als er en moshpit is en iemand met een arm / ander lichaamsdeel op scherven valt. De kans is natuurlijk klein maar het kan wel gebeuren. Dezelfde reden waarom er geen glas op festivals is.
Als festivals echt zouden inzitten met festivalbezoekers op blote voeten, zouden ze zich beter zorgen maken over bergen wegwerpbekertjes en andere rotzooi dat op een festival rondslingert i.p.v. veronderstellen dat hardcups in scherven breken. Dat lijkt me veel gevaarlijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp en Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik heb voor op de camping plastic ‘glazen’ bij mij. Die zijn zo goed als onbreekbaar. Gooi tegen een muur aan en blijven gewoon heel. Misschien als je er met een wals over heen gaat, dat ze dan kapot gaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik heb voor op de camping plastic ‘glazen’ bij mij. Die zijn zo goed als onbreekbaar. Gooi tegen een muur aan en blijven gewoon heel. Misschien als je er met een wals over heen gaat, dat ze dan kapot gaan.
Heel handig bij een opstootje ja...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken