Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.913
En Stormzy, lijkt zo ook uit de picture. Tenzij de Barnhead van zondag? :unsure: Polo G staat daar maar bizar.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Was destijds nochtans ook niet zonder kritiek hoor. Veel mensen die opmerkten dat Arctic Monkeys te hoog stonden op basis van één plaat (tweede moest nog uitkomen). Klinkt verdacht veel als wat Greta Van Fleet hier vandaag te horen krijgt...
Ik vind Greta als sub nu wel oké hoor, zolang ze nu wel nummers spelen en niet enkel jammen. Gewoon verschrikkelijk spijtig dat het geen QOTSA meer is daardoor
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
Damn, wat een lijst! Nu wil ik graag tickets kopen; Wanneer begint de voorverkoop van dat Core Festival?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Nou, even een lijstje gemaakt met wat ik wil zien van wat ik tenminste ken. Aanraders op basis van deze rijtjes zijn welkom, want ik vind dit heel magere lijstjes gebaseerd op zoveel namen.

Donderdag
Pearl Jam - Fontaines D.C. - Beck - Airbourne - The Dead South - Black Pumas - Altin Gün

Vrijdag
Metallica - Greta van Fleet - Idles - Turnstile - Girl in Red - Molybaron

Zaterdag
Marcus King - Leon Bridges (misschien Phoebe Bridgers)

Zondag
Red Hot Chili Peppers- Keane - Michael Kiwanuka - Fever 333 - Dry Cleaning
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.173
5.503
Daar gaat Little Simz ook. Herman you had one job.

En idd, ook geen Lorde, St Vincent laten ze ook weer lopen.

Klotefestival.
?

Maar wel meerdere keren laten vallen dat je Kacey wil, Lianne, Big Thief… terug wil en ze staan er.
Soms is het ook een kunst om te focussen op wat er wel staat. En is dat je ding niet, dan ga je naar een ander festival. Lorde leek me sowieso onmogelijk en volgens mij is er een goede reden dat St Vincent er niet staat. Little Simz zal dan wel volgende editie zijn. Hen kennende.

Er komen nog een 9tal namen bij. Je kan ook zelf zien dat er nog een paar afvallers waren (had bvb weet van Khruangbin) die het programma wat door elkaar hebben geschud. Polo G staat op die spot omwille van het gekende ‘wij willen niet tegelijk spelen met’.

Heb heel vaak mensen zien vragen voor Turnstile en Fever 333. Ook het hoog programmeren van Lous & The Yakuza is niet verwaarloosbaar. Of Stikstof die de Barn openen.

Ben wel niet akkoord hoe de cancel van Qotsa door hem onder de mat wordt gemoffeld. Is er toch teveel te doen rond Homme waardoor ze touren niet het geschikte moment vinden? Maar dat amper benoemen is niet netjes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
Ben wel niet akkoord hoe de cancel van Qotsa hier onder de mat wordt gemoffeld. Is er toch teveel te doen rond Homme waardoor ze touren niet het geschikte moment vinden?
Ze staan vooralsnog wel op de affiches van Pinkpop en Mad Cool.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
hoe lang speelt zo'n barn opener meestal?
fever 333 heeft veel te vette liveshows om maar een halfuurtje te mogen spelen
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Fucking Bazart ook poit.
Ik keek echt uit naar QOTSA - Metallica.
Geez, zo zagen op Bazart man, die staan letterlijk rond 16-18 uur op de main. Ga eten. Drink een pintje. Na Lewis Capaldi gaan alle jonge fans daarvan weg en is er plaats genoeg voor zeurpieten zoals jij.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.778
3.732
Nou, even een lijstje gemaakt met wat ik wil zien van wat ik tenminste ken. Aanraders op basis van deze rijtjes zijn welkom, want ik vind dit heel magere lijstjes gebaseerd op zoveel namen.

Donderdag
Pearl Jam - Fontaines D.C. - Beck - Airbourne - The Dead South - Black Pumas - Altin Gün

Vrijdag
Metallica - Greta van Fleet - Idles - Turnstile - Girl in Red - Molybaron

Zaterdag
Marcus King - Leon Bridges (misschien Phoebe Bridgers)

Zondag
Red Hot Chili Peppers- Keane - Michael Kiwanuka - Fever 333 - Dry Cleaning

Donderdag geen pixies? En zondag Balthazar
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken