Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou zeker met dat gave laatste album ook fantastisch zijn als FKA Twigs op DTRH staat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Met pijn in mijn hart heb ik vorige week vernomen dat Brockhampton is gestopt met bestaan. Héél raar besluit, als je het mij vraagt. Met de laatste twee albums niet eens getoured, mede door corona natuurlijk.

Kate Tempest staat op ht festival, en heeft een single met Abstract, dus misschien dat één van de losse bandleden van Brockhampton wel langs gaat komen. Of is die naam inmiddels alweer te groot?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Schijnt vanmiddag om 16u een behoorlijke lading namen voor Rock Werchter te komen. Benieuwd of daar nog wat tussenzit wat ook op DTRH zou kunnen staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Schijnt vanmiddag om 16u een behoorlijke lading namen voor Rock Werchter te komen. Benieuwd of daar nog wat tussenzit wat ook op DTRH zou kunnen staan.
DIe kans is wel aannemelijk ja. Altijd veel overlap in de programma's. Interessant dus!

Aangezien de boel in Beuningen niet is uitverkocht, zou een nieuwe worp namen ook best te billijken zijn. Al zullen ze natuurlijk eerst wachten tot Lowlands volgende week is geweest. Maar half februari of zo misschien nieuwe namen voor DTRH?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
DIe kans is wel aannemelijk ja. Altijd veel overlap in de programma's. Interessant dus!

Aangezien de boel in Beuningen niet is uitverkocht, zou een nieuwe worp namen ook best te billijken zijn. Al zullen ze natuurlijk eerst wachten tot Lowlands volgende week is geweest. Maar half februari of zo misschien nieuwe namen voor DTRH?
Half februari komt de normale voorverkoop van Lowlands (als daar nog kaarten zijn), ik verwacht dus pas begin maart DTRH namen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Half februari komt de normale voorverkoop van Lowlands (als daar nog kaarten zijn), ik verwacht dus pas begin maart DTRH namen
Zou kunnen natuurlijk.

Maar zou de presale van LL niet op 4 of 5 februari kunnen zijn? En de normale verkoop op 11 of 12 februari? Dan zou je in de derde week van februari misschien nieuwe namen kunnen krijgen van DTRH?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Het valt ook niet uit te sluiten dat er nauwelijks kaarten overblijven na de presale van Lowlands.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Vraag me inderdaad af of er überhaupt een normale sale voor Lowlands kaarten gaat zijn. Vermoedelijk zal het gros gewoon in die presale uitverkopen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Van Rock Wercher zie ik Snail Mail, First Aid Kit, Lianne La Havas, Turnstile en vooral ook Michael Kiwanuka graag doorkomen naar Down the Rabbit Hole.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
577
Jammer dat Sticky Fingers niet meer in Europa lijken te komen deze zomer (gaat helaas niet goed met oa de zanger, rehab etc).
Hopelijk volgend jaar anders, toch wel een perfecte festivalband!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Van Rock Wercher zie ik Snail Mail, First Aid Kit, Lianne La Havas, Turnstile en vooral ook Michael Kiwanuka graag doorkomen naar Down the Rabbit Hole.
Geen idee hoe waarschijnlijk Kiwanuka is voor DTRH. Staat, zoals ik ergens al eerder aangaf, al op een ander festival. Maar ik heb geen idee hoe vaak hij NL gaat aandoen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Welk ander festival? Is nog nergens aangekondigd toch? Is in elk geval in de buurt tijdens DTRH.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zou idles nog kunnen ondanks dat ze al op op staan? Zijn nu wel in de buurt
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Michael Kiwanuka en North Sea Jazz, een week na DTRH, ligt voor de hand. Daar was hij twee jaar terug ook aangekondigd.

Van de Werchternamen viel mijn oog vooral op Jorja Smith. Hoop heel erg dat ze naar Beuningen komt.

Laatste edities is er wel vaker enige overlap tussen NSJ en DTRH.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken