Bruce Springsteen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Daar geef je jezelf alleen maar valse hoop mee. Denk dat deze Tweet wel duidelijk maakt dat we een 2022 tour van Springsteen moeten vergeten.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Heel erg jammer, wat een klote nieuws. Nu 1,5 jaar afwachten, de tijd begint toch wel te dringen voor Bruce en de band, ze worden toch allemaal ouder.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
627
481
Dit is inderdaad voor 99,9% duidelijk nu, vervelend genoeg. Maar dit geeft in elk geval veel meer duiding dan alle eerdere berichten of geruchten over een mogelijke tour. Het zág er goed uit eind vorig jaar, maar nu wordt het vanuit allerlei kanten bevestigd dat er toch een kink (of corona) in de kabel is gekomen. Verdrietig nieuws op deze donderdagochtend...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: T. Roses

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Enige vervelende is, is dat die aankondiging voor 2023, als ie er al komt, vast ook pas over een jaar zal worden aangekondigd. Dat geduld heb ik helemaal niet, haha.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik vraag me dan wel af waarom Springsteen zelf nog geen 2 maanden geleden heeft aangegeven dat hij zo graag weer wilde gaan touren. Alle hints waren overduidelijk, sterker nog, de posters hingen al op!! Nu trekken ze de stekker eruit. Ik blijf het erg vreemd vinden. De touraankondigingen vliegen je om de oren. Van bv Coldplay tot Jack White.. Enfin genoeg om op te noemen de laatste tijd. Springsteen heeft toch ook niet onder een steen geleeft of hadden ze nou echt verwacht dat alles weer helemaal bij het oude zou zijn?? Als dat voor hem de reden is dan kunnen we nog wel even wachten idd..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
er komt niets 12 juni 2022 in Landgraaf, vergunningaanvraag door Pinkpop is weer ingetrokken

Het was nog een groot geheim: Bruce Springsteen op zondag 12 juni in Landgraaf. De vergunningsaanvraag is woensdag echter ingetrokken. De superster heeft zijn Europese tournee gecanceld.
limburger.nl/cnt/dmf20220106_93875892
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Duidelijker kan niet. Jammer. Dan maar vol goede hoop uitkijken naar 2023. Wellicht dan gewoon op Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Duidelijker kan niet. Jammer. Dan maar vol goede hoop uitkijken naar 2023. Wellicht dan gewoon op Pinkpop?
ik heb er een hard hoofd in of er uberhaupt nog een tour van Springsteen komt ooit, geen 2022 dan helemaal niet meer denk ik
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
Ik vraag me dan wel af waarom Springsteen zelf nog geen 2 maanden geleden heeft aangegeven dat hij zo graag weer wilde gaan touren. Alle hints waren overduidelijk, sterker nog, de posters hingen al op!! Nu trekken ze de stekker eruit. Ik blijf het erg vreemd vinden. De touraankondigingen vliegen je om de oren. Van bv Coldplay tot Jack White.. Enfin genoeg om op te noemen de laatste tijd. Springsteen heeft toch ook niet onder een steen geleeft of hadden ze nou echt verwacht dat alles weer helemaal bij het oude zou zijn?? Als dat voor hem de reden is dan kunnen we nog wel even wachten idd..

Ze hebben het schema waarschijnlijk niet gesloten gekregen. Te veel bands die willen spelen en te weinig geschikte lokaties\(local) crew\.. beschikbaar. Een extra (festival)dag betekent ook eerder beginnen met bouwen, maar dan moeten local crew en hardware ook beschikbaar zijn. Niet alleen licht en geluid, maar dranghekken, sanitair, horeca, de voorzieningen op een eventuele festivalcamping.

Door een grote act voor een festival te zetten of een band waar dat kan meerder keren op een lokatie te laten spelen (Rammstein, Coldplay) heb je relatief minder transport-, bouw-, en breek-dagen. Maar blijkbaar was het te weinig om Springteen nog in het schema erbij te persen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ze hebben het schema waarschijnlijk niet gesloten gekregen. Te veel bands die willen spelen en te weinig geschikte lokaties\(local) crew\.. beschikbaar. Een extra (festival)dag betekent ook eerder beginnen met bouwen, maar dan moeten local crew en hardware ook beschikbaar zijn. Niet alleen licht en geluid, maar dranghekken, sanitair, horeca, de voorzieningen op een eventuele festivalcamping.

Door een grote act voor een festival te zetten of een band waar dat kan meerder keren op een lokatie te laten spelen (Rammstein, Coldplay) heb je relatief minder transport-, bouw-, en breek-dagen. Maar blijkbaar was het te weinig om Springteen nog in het schema erbij te persen.
Dus dan heeft het eigenlijk meer te maken met crew/locaties, zeg maar een goed passend tourschema, dan dat het echt vanwege corona wordt afgelast. Tenminste als ik je reactie lees is denk ik dat wat je bedoeld.
Persoonlijk vind ik dat ook wel weer vreemd voor 1 van de grootste artiesten van de afgelopen 40 jaar met een compleet management wat erachter zit. Je zou toch verwachten dat die een fatsoenlijk tourschema in elkaar kunnen zetten. Kan weer aan mij liggen natuurlijk maar wat je zegt zou natuurlijk best wel eens heel goed waar kunnen zijn...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Dan maar hopen op een Europese tour in 2023.
Tegen dan zal de man 73 (!) jaar zijn. Kan hij nog zulke gigantische tours en ellenlange shows aan, op de manier waarop we het van hem gewoon zijn? Oké: McCartney en Dylan zijn nog ouder, maar die mannen treden op een andere (meer statische) manier op dan Springsteen. Wordt sowieso een gevalletje 'laatste kans'.

Daarover gesproken: wanneer kondigt Macca eens zijn data aan. Ook dat voelt aan als een nu of nooit verhaal...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Tegen dan zal de man 73 (!) jaar zijn. Kan hij nog zulke gigantische tours en ellenlange shows aan, op de manier waarop we het van hem gewoon zijn? Oké: McCartney en Dylan zijn nog ouder, maar die mannen treden op een andere (meer statische) manier op dan Springsteen. Wordt sowieso een gevalletje 'laatste kans'.

Daarover gesproken: wanneer kondigt Macca eens zijn data aan. Ook dat voelt aan als een nu of nooit verhaal...
Zou Macca de grote act zijn waar Gelredome over spreekt. Zij gaan deze maand een groot concert bekend maken las ik hier gisteren..
 

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
Dus dan heeft het eigenlijk meer te maken met crew/locaties, zeg maar een goed passend tourschema, dan dat het echt vanwege corona wordt afgelast. Tenminste als ik je reactie lees is denk ik dat wat je bedoeld.
Persoonlijk vind ik dat ook wel weer vreemd voor 1 van de grootste artiesten van de afgelopen 40 jaar met een compleet management wat erachter zit. Je zou toch verwachten dat die een fatsoenlijk tourschema in elkaar kunnen zetten. Kan weer aan mij liggen natuurlijk maar wat je zegt zou natuurlijk best wel eens heel goed waar kunnen zijn...

In het interview met Kim Bloem geeft ze aan dat de headliners voor 2023 voor Nederland al een aardig eind rond zijn. De aanvraag voor vergunningen 2023 lopen nu dus ook of zijn al rond. Dat er nu pas aangevraagd wordt voor Springsteen in Landgraaf, terwijl in Duitsland de posters al in de bushokjes hingen is nogal opmerkelijk. Te laat begonnen door het Springsteen management denk ik dan.

En er is tot op het laatste moment keihard gewerkt om het alsnog te regelen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
627
481
In het interview met Kim Bloem geeft ze aan dat de headliners voor 2023 voor Nederland al een aardig eind rond zijn. De aanvraag voor vergunningen 2023 lopen nu dus ook of zijn al rond. Dat er nu pas aangevraagd wordt voor Springsteen in Landgraaf, terwijl in Duitsland de posters al in de bushokjes hingen is nogal opmerkelijk. Te laat begonnen door het Springsteen management denk ik dan.

En er is tot op het laatste moment keihard gewerkt om het alsnog te regelen.
Onzin! Alle locaties waren reeds vastgelegd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
...Te laat begonnen door het Springsteen management denk ik dan.

En er is tot op het laatste moment keihard gewerkt om het alsnog te regelen.
ik denk dat er door de vele uitstel (paar keer paar maanden uitstel) het uiteindelijk niet meer goed gekomen is, december leek het nog allemaal in kannen en kruiken en dan is het uitendelijk te laat om nog uit te stellen... (omicron?)

Zegt ook wel iets dat Mad Cool niet gewacht heeft en de lineup met de extra dag rond maakt. Ook Pinkpop brengt een headliner omdat de uitstel te onzeker is, losse dag was pleister op de wond. Het zal oa met covid te maken hebben het uitstel, maar met alle tours uit 2020 en 2021 die al verschoven zijn naar 2022 inclusief de al reeds geplande tours in 2022 zal het nog schuiven niet een gemakkelijke opdracht meer geweest zijn, dat denk ik
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Nu zat ik zomaar eens te denken: is het geen optie dat Springsteen met zijn Broadway shows naar theaters in Europa komt. Genoeg theaters waar hij langs zou kunnen gaan en veel crew heeft hij hier niet voor nodig. Ik vroeg me af of ze dit wel eens overwogen hebben. Zou toch mooi zijn als hij bv 4 of 5 keer in Carre staat en vervolgens door naar bv stadsschouwburg Antwerpen. Ik noem maar wat.......
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken