Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Poster op Backstreets zegt de betreffende poster ook gezien te hebben. Zou hangen op het centraal station van Frankfurt.
Sterker nog, poster hangt zelfs op meerder plekken in Frankfurt

Nieuw gerucht intussen, volgens een Zweedse journalist 3 en 4 juli Gothenburg
dat is heel apart...

en heel goed nieuws!

weer hoop en hoop is goed
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Op de FB pagina Tramps of the lowlands wordt gezegd dat de Nederlandse data 14 en 16 mei zou zijn. Dus dan toch in de Arena?
Ajax speelt op 11 mei de laatste thuis wedstrijd
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Op de FB pagina Tramps of the lowlands wordt gezegd dat de Nederlandse data 14 en 16 mei zou zijn. Dus dan toch in de Arena?
Ajax speelt op 11 mei de laatste thuis wedstrijd
Zou ik erg teleurstellend vinden. Stomme galmbak. Alleen leuk als je vooraan staat. Hopelijk gaan ze dan niet met belachelijk dure kaartjes voor het voorvak werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Op de FB pagina Tramps of the lowlands wordt gezegd dat de Nederlandse data 14 en 16 mei zou zijn. Dus dan toch in de Arena?
Ajax speelt op 11 mei de laatste thuis wedstrijd
Zou me heel erg verbazen. De Arena als keuze op zich, het feit dat het dan een heeeele lange Europese tour zou worden én het feit dat inderdaad 11 mei de laatste wedstrijd is. Nu heeft Bruce weinig met grote shows en spektakel, maar 12 en 13 mei voor het ombouwen van voetbalstadion naar concertbak lijkt me erg kort.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Zou me heel erg verbazen. De Arena als keuze op zich, het feit dat het dan een heeeele lange Europese tour zou worden én het feit dat inderdaad 11 mei de laatste wedstrijd is. Nu heeft Bruce weinig met grote shows en spektakel, maar 12 en 13 mei voor het ombouwen van voetbalstadion naar concertbak lijkt me erg kort.
In 2014 kostte het 5 dagen om van een voetbalstadion een concert locatie voor de Toppers te maken
Dat moet nu sneller kunnen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Posters worden inmiddels alweer verwijderd in Frankfurt. Een aankondiging hoeven we op korte termijn dus niet te verwachten.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Posters worden inmiddels alweer verwijderd in Frankfurt. Een aankondiging hoeven we op korte termijn dus niet te verwachten.
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar waar lees jij dat?
Als je op die Duitser op GL doelt, ik interpreteer zijn opmerking als dat hij dat verwacht
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar waar lees jij dat?
Als je op die Duitser op GL doelt, ik interpreteer zijn opmerking als dat hij dat verwacht
Ik verwacht wel als de aankondiging deze week niet is ze de posters heel rap zullen verwijderen... Al komt het op den duur allemaal wel amateuristisch over. Zeker als je bedenkt wat voor management er rondom Springsteen hangt......
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik verwacht wel als de aankondiging deze week niet is ze de posters heel rap zullen verwijderen... Al komt het op den duur allemaal wel amateuristisch over. Zeker als je bedenkt wat voor management er rondom Springsteen hangt......
Ja, Jon en Barbara gaan niet blij hiermee zijn
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
De Duitse promoters (Eventim en Ticketmaster in dit geval) waren in elk geval niet of onvoldoende op de hoogte. Mooi staaltje miscommunicatie dit... :confused: Maargoed zolang de aankondiging volgens planning in januari naar buiten komt, wordt er tegen die tijd vast om gelachen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
De Duitse promoters (Eventim en Ticketmaster in dit geval) waren in elk geval niet of onvoldoende op de hoogte. Mooi staaltje miscommunicatie dit... :confused: Maargoed zolang de aankondiging volgens planning in januari naar buiten komt, wordt er tegen die tijd vast om gelachen.
Ja, de hotels in Frankfurt zullen mee lachen als die datum blijkt te kloppen. Zijn al vele boekingen gedaan nu
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Niet juist, op Btx wordt juist gemeld dat ze blijven hangen en nu bezocht worden door Bruce fans ;)
Enkele ja, ze kunnen niet overal tegelijkertijd worden verwijderd ofc. Maargoed we wachten in spanning af natuurlijk. Die posters kunnen me gestolen worden, zolang de volgende pagina maar binnen enkele maanden wordt aangepast ... https://brucespringsteen.net/shows

Had me wel leuk geleken zo'n poster als collectors item :cool:
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Nou, dit soort leaks zijn wel handig om de hotels alvast te reserveren.
Zodat tegen de tijd dat het officieel wordt er geen hotel meer te vinden is ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken