Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Zo wat de enige dag dat ik niks heb staan! Wel leuk als je een ticket hebt voor Green Day op zak hebt.
Ik was al bang dat het samen zou vallen met Clapton Pearl Jam Fogerty of Alanis Morissette waarvan die laatste 2 nog met een inhaaldatum moeten komen ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
lijkt er idd op dat het niet vandaag gaat worden?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Het is nog erg stil bij de goed ingevoerde bronnen op de Springsteen fora. Ook op twitter bij de mensen met voorkennis nog geen enkele aanduiding voor een touraankondiging. Ik verwacht nog niet veel de komende week ...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Dit en de comment van Nik dat de Pinkpop headliner in eerste instantie gisteren aangekondigd zou worden doen me nog een klein beetje twijfelen of de Pinkpop aankondiging echt Bruce gaat zijn. Zijn er ergens op andere fora sterke geruchten om aan te nemen dat er maandag al iets aangekondigd wordt?
Voor Mad Cool b.v.?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
Dit en de comment van Nik dat de Pinkpop headliner in eerste instantie gisteren aangekondigd zou worden doen me nog een klein beetje twijfelen of de Pinkpop aankondiging echt Bruce gaat zijn. Zijn er ergens op andere fora sterke geruchten om aan te nemen dat er maandag al iets aangekondigd wordt?
Voor Mad Cool b.v.?
Mad Cool is ook erg rustig de afgelopen dagen. Ze posten enkel wat info over de artiesten die reeds zijn aangekocht, geen extra hints naar de headliner voor dag 5.

Mijn verwachting is dat maandag a.s. een andere aankondiging komt voor Pinkpop. Wellicht staat deze aankondiging op 26 juni op Rock in Rio en op 28 juni in Noorwegen???
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Mad Cool is ook erg rustig de afgelopen dagen. Ze posten enkel wat info over de artiesten die reeds zijn aangekocht, geen extra hints naar de headliner voor dag 5.

Mijn verwachting is dat maandag a.s. een andere aankondiging komt voor Pinkpop. Wellicht staat deze aankondiging op 26 juni op Rock in Rio en op 28 juni in Noorwegen???
Hoop het niet zeg ! Bah Bah
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Mad Cool is ook erg rustig de afgelopen dagen. Ze posten enkel wat info over de artiesten die reeds zijn aangekocht, geen extra hints naar de headliner voor dag 5.

Mijn verwachting is dat maandag a.s. een andere aankondiging komt voor Pinkpop. Wellicht staat deze aankondiging op 26 juni op Rock in Rio en op 28 juni in Noorwegen???
Ja, die verwacht ik maandag ook als Pinkpop aankondiging. Met misschien een DJ erna. :)

En dan de aankondiging van Bruce wellicht later volgende week of begin november voor TW Classic.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
men duikt nu wel weer ontzettend op dit lijstje (eerder gepost in het topic)...

1635442898398.png
heel apart, weet niet of dat nu doordat er vandaag geen aankondiging is geweest dat ze er nu zo op duiken? Of dat er iets aankomende is?
Screenshot_20211028-194234-139.png
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
In deze lijst trouwens wel een gapend gat wat ruimte geeft voor PP en dat losse concert op de weide van Werchter.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Waarom staat dat losse Werchter concert nog niet in die lijst? Die gaat op basis van alle geruchten sowieso gebeuren lijkt me, dus maf dat die er nog niet tussenstaat. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken