Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
in het artikel van Mad Cool, vragen ze om nog wat extra geduld voor de laatste headliner.
madcoolfestival.es/noticia/new-names-2022

en ze zeggen, dat dat de laatste keer is dat ze geduld vragen, referentie naar "promise"

laat het 2010 album The Promise zijn met de bijbehorende titelsong...


EDIT: en Sam Fender staat heel hoog op affiche die dag ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ, T. Roses en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
dus, even een resume
we hebben eigenlijk nu de volgende geruchten voor Springsteen :

- 3 x RDS Arena juni 2022 Dublin Ierland ?
- Stade de France juni 2022 ?
- Mad Cool Festival 10 juli 2022 ?
- 19 juli 2022 Stadio Franchi Florence Italie ?
- zomer 2022 Bassani Park Ferrara Italie ?
Die Italiaanse shows zitten wel goed denk ik, als ik dit zie:

Screenshot_20211021-215351-118.png
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Voor de Bruce fans:

Humberto Tan heeft Barack Obama en Bruce Springsteen via Zoom gesproken over hun aankomende boek. Het gesprek is zondagavond te zien in zijn RTL 4-talkshow. Dat laat RTL vandaag weten.

Boek komt 26 oktober uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Humberto Tan heeft Barack Obama en Bruce Springsteen via Zoom gesproken over hun aankomende boek. Het gesprek is zondagavond te zien in zijn RTL 4-talkshow. Dat laat RTL vandaag weten.
fyi...

Humberto was volgens RTL samen met wereldwijd slechts vijf andere journalisten uitgenodigd voor het digitale gesprek met de oud-president en de zanger. De interviewers mochten ieder één levensvraag stellen aan de Amerikanen. In de uitzending van Humberto schuiven Mart Smeets en Leo Blokhuis aan om over het boek van Springsteen en Obama te praten.

Renegades: Born in the USA verschijnt dinsdag en is voortgevloeid uit de gelijknamige podcast van de heren, die al jaren goed bevriend zijn. Het boek bestaat uit een verzameling van gesprekken tussen de twee en archiefmateriaal uit hun persoonlijke collecties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ja hoor, daar is hij eindelijk, de splinternieuwe Bruce Springsteen met E Street Band...
De goeie ouwe Baas luistert weer lekker weg!
Favoriete tracks na 1 luisterbeurt, Burnin' Train, Ghosts en de titeltrack Letter to You.

Dik tevreden!
een jaar oud al het album, tijd voor de tour zou ik zeggen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Everyknight

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Aldus een insider op greasy lake ?
Monday, I go to work
Tuesday, can't find my shirt
Wednesday, I'm feeling blue
I'm helpless, darling
Without you, without you
Without you, without you

Thursdays, everything's fine
Friday, I'm out of my mind
Saturday, Sunday too
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ben benieuwd waar Bruce landt. Pinkpop, Goffertpark, Malieveld, misschien zelfs Stadspark? Misschien zelfs meerdere data? Donderdag zullen we het dan wel weten. :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Kan niet wachten op het slagveld... Neem aan dat we (op het forum) elkaar gaan helpen!
Voor mij worden het twee slagvelden. De eerste en belangrijkste: waar en op welke datum? Zal ongetwijfeld geboekt worden in de al retedrukke juni/juli periode. Dus past dit er nog wel bij? En daarna druk maken om de kaartverkoop. Ik hoop dat er weer presale codes rond zullen gaan, al verwacht ik dat bij Bruce op de een of andere manier wat minder.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Voor mij worden het twee slagvelden. De eerste en belangrijkste: waar en op welke datum? Zal ongetwijfeld geboekt worden in de al retedrukke juni/juli periode. Dus past dit er nog wel bij? En daarna druk maken om de kaartverkoop. Ik hoop dat er weer presale codes rond zullen gaan, al verwacht ik dat bij Bruce op de een of andere manier wat minder.
Bij mijn weten geen presale bij Bruce. Toch niet niet van Mojo oid. En ik denk dat hij gewoon op PP staat. Als die tour donderdag inderdaad komt en de week erop de.kaartverkoop voor PP start.....
1 en 1 is 2 zou je bijna zeggen.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Bij mijn weten geen presale bij Bruce. Toch niet niet van Mojo oid. En ik denk dat hij gewoon op PP staat. Als die tour donderdag inderdaad komt en de week erop de.kaartverkoop voor PP start.....
1 en 1 is 2 zou je bijna zeggen.
Ja, het lijkt er toch wel op he. Nou ja, dan hoop ik op een mooie locatie in België waar ik wel heen kan. Ik heb in ieder geval besloten Graspop niet eerder af te breken om Bruce te zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ja, het lijkt er toch wel op he. Nou ja, dan hoop ik op een mooie locatie in België waar ik wel heen kan. Ik heb in ieder geval besloten Graspop niet eerder af te breken om Bruce te zien.
Ik vind het zelf ook lastig om Hellfest te slachtofferen. Ben er zelf nog niet over uit...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bij mijn weten geen presale bij Bruce. Toch niet niet van Mojo oid. En ik denk dat hij gewoon op PP staat. Als die tour donderdag inderdaad komt en de week erop de.kaartverkoop voor PP start.....
1 en 1 is 2 zou je bijna zeggen.
zou je zeggen?

de verwachting was touraankondiging in september, alleen is die blijkbaar verschoven naar eind oktober.
verkoop Pinkpop is zonder enig bericht verschoven van 2 oktober naar 5 november.
Er ontbreekt nog de headliner voor de festivalafsluiting, met de voucher wissel periode startend na eind deze week.
Pearl Jam is verschoven van zondag naar zaterdag, zonder dat er enig aanleiding te zien is waarom in het tourschema van Pearl Jam.
Zelfs Pearl Jam lijkt in te stemmen met een verschuiving van zondag naar de zaterdag.
De start kaartverkoop van Pinkpop lijkt niet gelinkt aan de headliners, Metallica en Pearl Jam, maar lijkt verband te hebben met headliner 3.
Er lijkt een zeer grote geheimzinnige naam schuil te gaan daar in.
Album van Springsteen is al een tijd uit en zou ideaal zijn als headliner voor Pinkpop met album-tour, na 11 jaar terug.

zou je bijna zeggen 1 en 1 is 2... ja??
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses, rhcp en PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
zou je zeggen?

de verwachting was touraankondiging in september, alleen is die blijkbaar verschoven naar eind oktober.
verkoop Pinkpop is zonder enig bericht verschoven van 2 oktober naar 5 november.
Er ontbreekt nog de headliner voor de festivalafsluiting, met de voucher wissel periode startend na eind deze week.
Pearl Jam is verschoven van zondag naar zaterdag, zonder dat er enig aanleiding te zien is waarom in het tourschema van Pearl Jam.
Zelfs Pearl Jam lijkt in te stemmen met een verschuiving van zondag naar de zaterdag.
De start kaartverkoop van Pinkpop lijkt niet gelinkt aan de headliners, Metallica en Pearl Jam, maar lijkt verband te hebben met headliner 3.
Er lijkt een zeer grote geheimzinnige naam schuil te gaan daar in.
Album van Springsteen is al een tijd uit en zou ideaal zijn als headliner voor Pinkpop met album-tour, na 11 jaar terug.

zou je bijna zeggen 1 en 1 is 2... ja??
De mensen die hun zondagkaartje naar de vrijdag hebben overgezet worden dan wel hard genaaid trouwens als Bruce er opeens blijkt te staan. Maar dat terzijde..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
dus, even een resume
we hebben eigenlijk nu de volgende geruchten voor Springsteen :

- 3 x RDS Arena juni 2022 Dublin Ierland ?
- Stade de France juni 2022 ?
- Mad Cool Festival 10 juli 2022 ?
- 19 juli 2022 Stadio Franchi Florence Italie ?
- zomer 2022 Bassani Park Ferrara Italie ?
:unsure:?

- Camp Nou 22 mei 2022 ?
- Stade de France 28 mei 2022 ?
- 3 x RDS Arena juni 2022 Dublin Ierland ?
- Hyde Park ?
- Pinkpop 19 juni 2022 ?
- TW Classic 24 juni 2022 ?
- Roskilde ?
- Mad Cool Festival 10 juli 2022 ?
- zomer 2022 Bassani Park Ferrara Italie ?
- 19 juli 2022 Stadio Franchi Florence Italie ?

GIF by Achievement Hunter
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken