Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
Ik was even mis. Zoals Rick al aangaf langer dan 2 maanden door Europa gaat echt niet gebeuren tenzij hij er een pauze inlast maar dat lijkt me ook sterk. Ik vind die datums van april gewoon erg onwaarschijnlijk. Ik hou het op iets van 2 maanden door Europa, langer echt niet. En dan lijkt me juni juli veel waarschijnlijker dan van half april tot ergens in juni....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
Dat gaan we morgen zien maar volgens Dennis zijn dat data voor Springsteen…..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Dat gaan we morgen zien maar volgens Dennis zijn dat data voor Springsteen…..
geduld...

zoals ik de berichten begreep waren de data voor Springsteen en in Ierland werden/zijn andere opties bekeken voor Sheeran.
De data 23/24 april zijn inmiddels sterk gelinkt aan Springsteen, ook door Virgin Media verslaggever.

maar goed, dat zouden we dan morgen moeten zien, als e wel Sheeran zou zijn, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.701
1.859
In theorie kunnen het natuurlijk ook data zijn voor een andere grote internationale act die nog wat bekend gaat maken binnenkort. AC/DC Rolling Stones U2 Coldplay......... Keuze te over en de ene ligt wat meer voor de hand dan de andere. Voor nu zet ik mn geld op Sheeran.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik denk het juist wel, aangezien Dublin nog ontbreekt in die lijst van Ed, en zou precies passen voor Cork
misschien als Edje hier een aantal uitverkoopt in Ierland (wat wel te verwachten is) dat daarna er nog shows bij komen.
ik hou nog een slag om de arm voor The Boss
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Zou ook kunnen dat er nu nog geen vergunningen rond zijn voor Dublin, en dat ze de concerten van Ed pas bekend maken als de vergunningen rond zijn. Ik zie Bruce niet zo snel 2 dagen achter elkaar spelen als ik eerlijk ben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Zou ook kunnen dat er nu nog geen vergunningen rond zijn voor Dublin, en dat ze de concerten van Ed pas bekend maken als de vergunningen rond zijn. Ik zie Bruce niet zo snel 2 dagen achter elkaar spelen als ik eerlijk ben.
dat is wel een goed punt idd.
in 2014 waren er nog data echter elkaar in de tour, maar bij The River tour 2016/2017 was er al minstens 1 dag tussen de data

terwijl de 2018 en 2021 Broadway shows wel opvolgende dagen hadden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
tja, van mijn part komt Springsteen alleen juni en juli naar Europa met E Street hoor...

ik kan wel wat plekken in Nederland aanwijzen in die periode, met 1 in bijzonder ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
nieuw dublin gerucht, 6 avonden geboekt waarvan om de dag gespeeld en rustdag gepakt gaat worden, in RDS Arena Dublin in juni 2022.

twitter blogitallnight
New rumor (from BTX) of six nights being booked by promoter (likely three shows with break in-between nights) for RDS next June. Seems a little more plausible. Probably two guaranteed shows with option of third, pending ticket demand if rumors are true.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Ik denk het juist wel, aangezien Dublin nog ontbreekt in die lijst van Ed, en zou precies passen voor Cork
were not worthy waynes world GIF


chapeau!

en nu hopen dat, de juni / juli geruchten wel nog aan de grond gaan komen voor 2022
 
  • Geweldig
Waarderingen: Rick1617899545

Gebruikers die dit onderwerp bekijken