Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.106
Bij elk festival waar ik geweest ben staat mijn auto op een chaotisch parkeerterrein. Of op een flinke afstand van het terrein (ook vaker beide).

Als inwoner van landgraaf is het natuurlijk wel lekker dat je gewoon de fiets kan pakken.
De eerste Best Kept Secrets.... best parking places ever! Was letterlijk 5 minuten lopen (als dagkaart bezoeker).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Ik schat de kansen van Rise Against en Biffy Clyro ook wel hoog in.
Bush mag van mij ook wel doorkomen.
ik meen dat deze in 2020/2021 uitgesloten waren, vooral door oa Hellfest, Copenhell en Graspop tijdens Pinkpop. Maar wellicht in de gaten houden voor 2022. Daarbij staat Rise Against ook al op Hurricane en Southside tijdens Pinkpop, dus die kans lijkt me al niet heel groot.
Als deze acts dezelfde tourroute overnemen naar 2022, lijkt me meest logisch
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
btw, Green Day in Groningen naar 22 juni 2022 en Antwerpen 21 juni 2022, waarme de bevestiging dat ze niet naar Pinkpop komen (ook door de bevestiging van Rock for People festival 18 juni en Ernst Happel stadion 19 juni)
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: RickHuissen

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Green Day, Fall Out boy en Weezer kunnen ook een streep door Hella Mega tour 19 Juni in Oostenrijk en 21 in Belgie...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
tnxs voor de verbeteringen ;)

Firenze Rocks nu ook officieel naar 16 tm 19 juni 2022, gelijk met Pinkpop.
Green Day met Weezer naar 16 juni 2022
Wachten op RHCP, verwacht ze dan ook binnenkort terug voor Firenze en Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
het intressante aan de verplaatsing van Firenze is, dat ze 16-19 juni zijn gaan zitten.
ik ga er van uit dat ze RHCP mee nemen.
of het dan, vrijdag 17e Pinkpop, zaterdag 18e Felyn Festival en zondag 19e Firenze gaat kunnen worden?
in iedergeval de headliner voor Firenze vrijdag kan voor Pinkpop zondag komen en de Firenze zondag headliner kan de Pinkpop vrijdag komen?
denk ik...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.106
Toch blijf ik op Dennis stemmen hoor. MAKE PINKPOP GREAT AGAIN! ?‍♂️. Het blijft een corrupt zooitje daar in Landgraaf, want de hoge heren van het Pinkpopcartel heeft Dennis afgehouden als nieuwe Mr. Pinkpop. Een schande zeg ik jullie!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
Toch blijf ik op Dennis stemmen hoor. MAKE PINKPOP GREAT AGAIN! ?‍♂️. Het blijft een corrupt zooitje daar in Landgraaf, want de hoge heren van het Pinkpopcartel heeft Dennis afgehouden als nieuwe Mr. Pinkpop. Een schande zeg ik jullie!
En dat blijkt ook maar weer op het forum, dat het kartel regeert. Er is zelfs een speciale titel voor Dennis bedacht, te triest voor woorden.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
ja, ik geef toe...

de tourverschuiving van Green Day was niet mijn sterkste moment ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
het intressante aan de verplaatsing van Firenze is, dat ze 16-19 juni zijn gaan zitten.
ik ga er van uit dat ze RHCP mee nemen.
of het dan, vrijdag 17e Pinkpop, zaterdag 18e Felyn Festival en zondag 19e Firenze gaat kunnen worden?
in iedergeval de headliner voor Firenze vrijdag kan voor Pinkpop zondag komen en de Firenze zondag headliner kan de Pinkpop vrijdag komen?
denk ik...
ik verwacht eind deze week nieuws uit Frankrijk van Felyn Festival, voor oa RHCP.
Firenze geeft nu op de site aan "Vi daremo presto informazioni sulla data dei Red Hot Chili Peppers, oltre ai nuovi annunci che andranno a completare la lineup del festival 2022." dus dat ze binnenkort met de datum van RHCP komen.

ik denk dat wij dan ook snel meer weten voor Pinkpop, of RHCP op vrijdag of eventueel toch op zondag terug komen.
 
12 nov 2016
657
393
Pinkpop is met alle respect geen muziek voor de muziekliefhebbers. Juist daarom weet ik niet of het een goede match is. Maar goed ik zou het een gedurfde boeking vinden hoor, en misschien onderschat ik het totaal en dan ben ik de eerste die het zal toegeven. Want uit die hoek moeten we het zoeken inderdaad.
The Weeknd deed onlangs de Superbowl Halftime show, en de kijkers daar hebben ook de ballen verstand van muziek. :D Gaat dus wel lukken voor PP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
tijd voor een lijstje

Update Pinkpop 2022 :
Pearl Jam headliner zaterdag 18 juni 2022,
-
vrijdag,
Nothing But Thieves
zaterdag,
X
zondag,
X

Tourdata rond Pinkpop 2021, vanaf affiche 2020 :
Twenty One Pilots, Deftones, Crowded House, Frank Carter & The Rattlesnakes, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Querbeat,

Verwachte NL acts :
Kensington, Frenna Deluxe, Danny Vera, Joost, NONA,The KIK, Ares, Ten Times A Million, Elle Hollis,

Verwachte tourdata binnenkort :
Red Hot Chili Peppers, Volbeat,

(nog) geen aankondigingen 2022 rond Pinkpop, tov affiche 2020/2021 :
Anderson .Paak, Marshmello, Lost Frequencies, Rag N Bone Man, Bishop Briggs, Liam Payne, The Big Moon, Disturbed, Zara Larson, The Marcus King Band, Velvet Volume, Ellie Goulding, Supergrass, Of Monsters and Men, Gojira, Dermot Kennedy, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, Mabel, James Arthur, Maisie Peters, JC Stewart, Thelonious Monster

Waarschijnlijk afvallers tov affiche 2021 :
Post Malone, Keane, Floor Jansen en Chef’Special

Afvallers tov affiche 2020 :
5 Seconds of Summer
Guns N’ Roses (vervangen door Pearl Jam 2021 / staan in Groningen 2022)

Kanshebbers Pinkpop headliner naast RHCP / PJ 2020 :
- Bruce Springsteen, album 23-10-2020 en tourgerucht met E Street Band in 2022
- Metallica, sterke geruchten over tour 2022
- Muse, al aangekondigd voor NovaRock 2022, nieuw album komt er aan
- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022
- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen
- Taylor Swift, mogelijk inhalen tour 2020, waaronder misschien Werchter Boutique 2022
- Billie Eilish ?
- The Weekend ?
- Kendrick Lamar ?
- Tame Impala ?
- Volbeat, verwacht doorschuiven tour / wellicht als uiterste optie doorschuiven als headliner
- Twenty One Pilots, al bevesigd op de zaterdag en zondag van Hu/So in Duitsland / wellicht als uiterste optie doorschuiven als headliner
- Coldplay, album in september 2021 met aansluitend aankondiging wereld tour 2022 (Malieveld groter kanshebber)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken