Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 1814 reacties, heeft 160 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mattman 1 uur, 9 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1815)
  • Auteur

Thijs

Als het echt zo’n goede show is als sommigen hier zeggen, vind ik het best prima! En ik denk dat we sowieso wel nog een coheadliner erbij krijgen.

Ik heb ook even naar haar tour gekeken. Redelijk strikt schema met meestal 1 of 2 dagen tussen shows van midden juni tot begin augustus en Werchter is het enige festival. Redelijke kans dat we hier dus een exclusieve festivalshow krijgen! Toch mooi gedaan.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

James

Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
    Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..

Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?

Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
    Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
    The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.

Greg

Cause I am in the mood:

You’re So Beautiful Now <3

James

Cause I am in the mood:

The Tallest Man On Earth?

TheMotherload

Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.

Duidelijk!
    The Cure is inderdaad geweldig, de naam waar ik me nu nog even aan vastklamp 🙂

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  .

Rock Werchter 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2017 / 2018
    Pukkelpop 2015

Indiaantje89

Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..

What About Us van Pink was nog een gigantische hit hoor. Dus zeker nog wel relevant.

Paddy

Je noemt Pink vergane glorie, terwijl ze recent nog verschillende hits heeft gehad. En noemt dan zelf the strokes. Tja.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Timmetje

Apart dat zo weinig mensen hier openstaan voor Kendrick Lamar. Die lopen echt een fantastisch optreden mis.

Indiaantje89

Je noemt Pink vergane glorie, terwijl ze recent nog verschillende hits heeft gehad. En noemt dan zelf the strokes. Tja.

En The Cure, met alle respect voor de band. Ik vind ze echt fantastisch… maar tijdens hun laatste hit liepen de ridders hier ook nog over straat. Dus “relevant” zijn die ook niet echt meer, natuurlijk nog wel erg goed.

Bas Gerrits

Ik geloof best dat P!nk een leuke show kan geven, maar volgens mij zit het meeste ongenoegen erin dat we naar mijn mening twee niet echt “rock” headliners hebben. Wel een beetje natuurlijk, maar P!nk is echt meer pop en mumford en sons meer folk(voor zover ik beide artiesten ken). Voor een festival dat Rock Werchter heet had ik dit jaar voor mijn muzieksmaak toch meer verwacht :/

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  Bas Gerrits.

neracroft

Ik geloof best dat P!nk een leuke show kan geven, maar volgens mij zit het meeste ongenoegen erin dat we naar mijn mening twee niet echt “rock” headliners hebben. Wel een beetje natuurlijk, maar P!nk is echt meer pop en mumford en sons meer folk(voor zover ik beide artiesten ken). Voor een festival dat Rock Werchter heet had ik dit jaar voor mijn muzieksmaak toch meer verwacht :/

ai ai ai ai ai… Triest

Dr. Hannibal

Ach ja, Pink. Vriendin is er fan van dus misschien dat ik haar nu mee krijg naar Werchter, das dan wel weer leuk. Verder boeit het mij bar weinig. Hoop op Kendrick of een andere goede naam er achteraan, evenals bij M&S. Anders krijg ik mn vriendin mee maar wil ik zelf eigenlijk niet…

mattman
    Moderator

Tot nu toe is The Cure het meest gitaar/rock gericht. Maar ook da’s meer een goth/new wave aangelegenheid.

Voor één keer begrijp ik de rockliefhebbers wel, want tot nu toe staat er nog niets echt stevigs. Mumford en Pink zijn immers meer pop. En Kendrick zit ook nog in het verschiet. Voor mij niet zo belangrijk, maar voor de balans mag er wel een stevige act of 2 aan de bovenkant bij. Muse en The Strokes erbij en klaar.

stroopwafel

Ik twijfel of ik dit jaar nog wel ga 🙁 headliners vallen tot nu toe echt tegen. Hopelijk gebeurt niet het zelfde met rw als met pinkpop. Wel leuk voor diegene die van deze artiesten houden.

Indiaantje89

Tot nu toe is The Cure het meest gitaar/rock gericht. Maar ook da’s meer een goth/new wave aangelegenheid.

Voor één keer begrijp ik de rockliefhebbers wel, want tot nu toe staat er nog niets echt stevigs. Mumford en Pink zijn immers meer pop. En Kendrick zit ook nog in het verschiet. Voor mij niet zo belangrijk, maar voor de balans mag er wel een stevige act of 2 aan de bovenkant bij. Muse en The Strokes erbij en klaar.

Mja de Rock namen komen wel erg snel “op herhaling”.

mattman
    Moderator

Van mij hoeft het niet zo rock gericht te zijn. Maar wil alleen zeggen dat ik het begrijp dat rockliefhebbers nog niet zo tevreden zijn (met alleen The Cure tot nu toe).

Aike

Niet zo blij met Pink eerlijk gezegd, maar liever dan een F+TM bijvoorbeeld.

Inderdaad weinig rock, maar vergeet niet dat Muse, Foo Fighters en Rammstein nog in de geruchten pot zitten. Zie er daar zeker 1 en misschien zelfs 2 van komen eigenlijk.

Vestrock 2017
    Rock Werchter 2014 - 2016 - 2017 - 2018
    Appelpop 2013 - 2017

HollandiaFCB

Apart dat zo weinig mensen hier openstaan voor Kendrick Lamar. Die lopen echt een fantastisch optreden mis.

Ik zit in kamp Dennis, schijtmuziek. Nou vind ik alle hiphop schijt.. dus dan kan het mij m’n reet roesten hoe goed die show wel niet moet zijn

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

mattman
    Moderator

Cause I am in the mood:

Lana Del Rey? Young & Beautiful.

Het hartje past ook. En de data ook.

neracroft

Vance Joy gaat blijkbaar mee met P!nk op Europese tour, dus zal ook wel op RW staan. Vroeg in de Barn ofzo.

DJTHOMASTY

Kondig deze namiddag nog even Floyd aan na Pink en iedereen is tevreden 😁

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  DJTHOMASTY.

duyck

Cause I am in the mood:

Vance Joy

Timmetje

Ik zit in kamp Dennis, schijtmuziek. Nou vind ik alle hiphop schijt.. dus dan kan het mij m’n reet roesten hoe goed die show wel niet moet zijn

Alle hiphop schijt vinden is hetzelfde als alle rockmuziek schijt vinden…. vrij onlogisch want niets is hetzelfde

roy-hekkens

Opvallend hoe fanatiek sommigen hier KL verdedigen, omdat sommigen het niks vinden. Alsof je het niet slecht mag vinden. Ik kan hier ook niet veel mee en zal dan echt ergens anders te vinden zijn op dat moment. Tot 10 jaar geleden luisterde ik best veel naar hiphop, maar er is veel veranderd binnen het genre de laatste jaren. Nu vind ik er niks meer aan. Cypress Hill vond ik vorig jaar op Lowlands wel leuk, maar dat is dus ook niet de hiphop van nu. Heb afgelopen editie Vince Staples geprobeerd omdat hier iedereen zo positief over sprak en er niets anders boeiends speelde op dat moment. Ik vond het vreselijk. Slechte show ook, het was niet eens een show, hij stond er maar wat bij. Dus hopelijk geen KL en anders een goede co headliner erbij om het goed te maken.

roy-hekkens

Lana Del Rey zou heel mooi zijn. Daar moet dan wel een grotere headliner achter, maar dat zal dan ook wel.

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1815)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.