Down The Rabbit Hole 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
853
560
Ik zou graag een heel zwik Duitse bands willen zien, die toch altijd net wat te ver spelen voor mij in het uiterste westen:

Tocotronic
Grossstadtgeflüster
Swiss & Die Andern
Egotronic
Die Toten Crackhuren Im Kofferraum
Blond
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
512
336
MGMT zou ik ook heel graag zien, net zoals empire of the sun. Twee bands die ik tot nu toe helaas heb misgelopen maar in mijn ogen perfect op dtrh zouden passen. Beetje een wildcard maar ze zouden van mij ook Manu Chao als headliner neer mogen zetten, zou perfect passen
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
Die Toten Crackhuren Im Kofferraum

dat is iig de naam van t jaar.

en ik moet eerlijk zeggen, t klinkt nog best grappig ook
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Geen speculatie, maar wat mijn DTRH 2024 goed zou maken:
1. Arctic Monkeys
2. Alt-J
3. Arcade Fire
4. Lana del Rey

En opnieuw Stromae en Slowthai zou me ook blij maken, was toch iedere keer een beetje sip wanneer ze in mijn DTRH2023 afspeellijstje voorbij kwamen.

Qua Nederlandse/Vlaamse acts heel graag YinYin (hele toffe band!), Wies, Prins S en de Geit, het Gezelschap, Compact Disk Dummies, Beraadslagen, Hangyouth (vorig misgelopen door een clash helaas). En word natuurlijk altijd blij van Spinvis, Eefje Visser en de Staat. Wat heeft Nederland toch ook veel goeds in huis!

Qua kleine internationale acts graag Skinshape en Black Country New Road. Ik ken BCNR nog niet live, maar hoor goede verhalen en heb helaas geen kaartje kunnen krijgen voor Paradiso. Henge zou ook grappig zijn

Qua nachtleven: Skrillex zou heel vet zijn. Bonobo op een Weval/Overmono spot. En verder Sub Focus, Imanu, Moore Kismet, Thys, Black Sun Empire, alles Drum and Bass eigenlijk. Ki/Ki zou ook heel tof zijn. Edit: en Bolis Popul zou goed passen
Lekker lijstje!
Ben benieuwd of Down The Rabbit Hole ooit naar Drum & Bass gaat bewegen, zou het wel toejuichen eigenlijk, gewoon één avond bijvoorbeeld.
Voor de 'Overmono spot' van komend jaar zou ik toch ook Ross From Friends in de mix willen gooien, heerlijke liveshows!
Nachtprogramma namen voor volgend jaar: Zenker Brothers, Kettama, Sama' Abdulhadi, Baxter en LB aka LABAT voor het betere feestje.
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M en spongebobsong

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Ik ben er zelf niet zo'n fan meer van, maar zou Kalkbrenner niet passen op de Disclosure/Fred Again-spot?
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Volgens mij nog niet genoemd maar wellicht gaat New Order ook wel wat festivals doen volgend jaar als vervolg van hun shows in het najaar. Zouden prima BKS of DTRH kunnen headlinen opzich

Edit: Ik zie wel dat de kaartverkoop voor de Ziggo show nog niet echt lekker loopt, veel beschikbaar nog!
 
Laatst bewerkt:

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Volgens mij nog niet genoemd maar wellicht gaat New Order ook wel wat festivals doen volgend jaar als vervolg van hun shows in het najaar. Zouden prima BKS of DTRH kunnen headlinen opzich

Edit: Ik zie wel dat de kaartverkoop voor de Ziggo show nog niet echt lekker loopt, veel beschikbaar nog!
Stond New Order in 2019 niet op een namiddag slot op Lowlands?
Genoten van die show, maar of ze een dag op DTRH kunnen dragen vraag ik mij af. Co-headline constructie zou wel goed kunnen werken imo
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Stond New Order in 2019 niet op een namiddag slot op Lowlands?
Genoten van die show, maar of ze een dag op DTRH kunnen dragen vraag ik mij af. Co-headline constructie zou wel goed kunnen werken imo

Afsluiter Bravo toen, dus best een grote spot toen nog. Was destijds wel een bijzondere boeking (eerste keer in Nederland sinds 30 jaar ofzo), maar intussen dan wel in de AFAS en Ziggo opgetreden
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Is wel echt een pak minder populair dan de twee namen die je noemt, zeker onder het relatief jonge DTRH publiek. Dan zou ik nog eerder een naam als Flume verwachten.
In 2018 was Kalkbrenner nochtans enorm populair op Dour, toch een jongerenfestival bij uitstek. En hij staat er dit jaar opnieuw als headliner.
 

T-rexje

Playlistbediener
4 jul 2023
5
1
Is wel echt een pak minder populair dan de twee namen die je noemt, zeker onder het relatief jonge DTRH publiek. Dan zou ik nog eerder een naam als Flume verwachten.
Jaa of wellicht een naam als PNAU of Purple Disco Machine
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105
G

Qua kleine internationale acts graag Skinshape en Black Country New Road. Ik ken BCNR nog niet live, maar hoor goede verhalen en heb helaas geen kaartje kunnen krijgen voor Paradiso. Henge zou ook grappig zijn
Hoe goed ik BCNR ook vind, ik denk eerlijk gezegd niet dat het heel goed zou werken op DTRH. Bij BKS had het publiek al moeite stil te zijn.

Hang Youth zou ik wel een mooie vinden als Special Guest (past ook goed in ambitie naar klimaatneutraliteit/bewust festival te zijn).
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Misschien volgend jaar eens geen dance headliner.
Wat zeg jij nou?

Nee even serieus, vond de headliners dit jaar goed in balans. Zou wel zoiets vergelijkbaars willen. Nu was er voor iedereen in onze groep een headliner bij. Heb ik eigenlijk bijna nooit op LL of DTRH.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
De headliners waren perfect dit jaar ja, qua boekingen. Vooral door de afwezigheid van Stromae is imo de bovenkant sterker geworden. Hopelijk krijgen we volgend jaar niet wéér Stromae als dure headliner voorgeschoteld. Laat hem maar lekker op Pinkpop staan.

New Order voel ik ook wel wat voor, al is het misschien iets meer voor BKS.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Hoe goed ik BCNR ook vind, ik denk eerlijk gezegd niet dat het heel goed zou werken op DTRH. Bij BKS had het publiek al moeite stil te zijn.

Hang Youth zou ik wel een mooie vinden als Special Guest (past ook goed in ambitie naar klimaatneutraliteit/bewust festival te zijn).
Hang Youth die het festival opent op de hottot zou geweldig zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken