Graspop Festileaks Meeting 2024

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.

  • Woensdag 20:00 Boneyard camping

    Stemmen: 16 55,2%
  • Donderdag 13:20-14:00 voor de Metal Dome (Casey)

    Stemmen: 13 44,8%
  • Donderdag 17:05-17:45 bij de Main (Doro)

    Stemmen: 19 65,5%
  • Vrijdag 12:45-13:20 bij de main (Lansdowne)

    Stemmen: 13 44,8%
  • Vrijdag 16:45-17:35 bij de main (Fear Factory)

    Stemmen: 10 34,5%
  • Zaterdag 16:45-17:45 bij de main (Mammoth WVH)

    Stemmen: 10 34,5%
  • Zondag 15:00-15:50 bij de main (Extreme)

    Stemmen: 11 37,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.421
6.108
Tussen Erra en Bleed from Within zou mooi kunnen. Heb dan niet echt wat staan eigenlijk. 1320 voor de Metal Dome wordt het dan.
Andere optie zou rond 17 uur op de donderdag na Asinhell zijn. Door van een afstandje en daarna kan men richting Textures of Kerry King.
Beide prima opties ja.

Hoe is voor de niet-mainstage mensen de vrijdag?

Wij hebben ruimte tijdens Lansdowne (12:45-13:50) en Fear Factory (16:35-17:35)

Edit: en P.O.D. Waarschijnlijk op een afstandje
Voor de vroege optie wil ik 13:20 wel bij Khemmis in de Dome zijn, maar daar zal je nog wel last minute binnen kunnen wandelen en een goede plek krijgen, dus tot die tijd past prima. Late optie sta ik bij High on Fire (tot 17:20) en had anders wel bij Fear Factory gestaan 😅

En wat betreft P.O.D. dan sta ik bij Borknagar, en anders wel bij The Vintage Caravan…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.791
7.642
Voor de vroege optie wil ik 13:20 wel bij Khemmis in de Dome zijn, maar daar zal je nog wel last minute binnen kunnen wandelen en een goede plek krijgen

Ik lees bij Khemmis in de beschrijving:
"The mostly clean vocals and downtuned guitars weave infectious melodies and crushing riffs that make for a heavy-hitting yet melodic end product"

Kan je je een beetje vinden in die clean vocals hoeveelheid? Klinkt wel alsof ik daar ff wat van kan inluisteren, om ook wat tijd op te vullen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.421
6.108
Ik lees bij Khemmis in de beschrijving:
"The mostly clean vocals and downtuned guitars weave infectious melodies and crushing riffs that make for a heavy-hitting yet melodic end product"

Kan je je een beetje vinden in die clean vocals hoeveelheid? Klinkt wel alsof ik daar ff wat van kan inluisteren, om ook wat tijd op te vullen
Volgens mij klopt dat wel ja! Nog niet heel veel geluisterd, maar het is redelijk klassieke epic doom, beetje heavy metal invloeden, kan me best voorstellen dat jij je er ook mee kunt vermaken. En anders kun je altijd weer weg lopen natuurlijk 😅
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
Ik lees bij Khemmis in de beschrijving:
"The mostly clean vocals and downtuned guitars weave infectious melodies and crushing riffs that make for a heavy-hitting yet melodic end product"

Kan je je een beetje vinden in die clean vocals hoeveelheid? Klinkt wel alsof ik daar ff wat van kan inluisteren, om ook wat tijd op te vullen
De nummers die ik ken van hen idd weinig (denk zelfs geen) harsh vocals
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
POD, Borknagar en The Vintage Caravan lijkt me wel het slechtste moment voor de meeting, dan wordt het daar heel rustig :) wel één van de meest stevige clashes van het weekend denk ik

Donderdag 13:20 is wel te doen ja, al zat ik wel te twijfelen om na Erra nog een stukje Dominum mee te pakken maar kan dat ook wel achterwege laten

Voor mij is vooral die donderdagavond erg rustig maar dat zal bij de rest wel anders zijn gok ik (Hanabie, NeO en Tool zijn de enige 3 acts die ik wil zien die avond)

Ik zie verder op de donderdag eigenlijk ook niet echt goede kansen voor meetings. Ergens rond Doro misschien? Al zullen veel mensen ook wel Health en Textures willen zien wellicht.

Tijdens Landsdowne en Fear factory heb ik idd ook niks. Tijdens Brian Downey en Bruce Dickinson ook niet maar die laatste 2 zal @Koekdoos anders over denken :)

Zaterdag lijkt me tijdens Flotsan & Jetsam, tijdens Mammoth en tijdens Mr Bungle vrij rustig
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.421
6.108
POD, Borknagar en The Vintage Caravan lijkt me wel het slechtste moment voor de meeting, dan wordt het daar heel rustig :) wel één van de meest stevige clashes van het weekend denk ik

Donderdag 13:20 is wel te doen ja, al zat ik wel te twijfelen om na Erra nog een stukje Dominum mee te pakken maar kan dat ook wel achterwege laten

Voor mij is vooral die donderdagavond erg rustig maar dat zal bij de rest wel anders zijn gok ik (Hanabie, NeO en Tool zijn de enige 3 acts die ik wil zien die avond)

Ik zie verder op de donderdag eigenlijk ook niet echt goede kansen voor meetings. Ergens rond Doro misschien? Al zullen veel mensen ook wel Health en Textures willen zien wellicht.

Tijdens Landsdowne en Fear factory heb ik idd ook niks. Tijdens Brian Downey en Bruce Dickinson ook niet maar die laatste 2 zal @Koekdoos anders over denken :)

Zaterdag lijkt me tijdens Flotsan & Jetsam, tijdens Mammoth en tijdens Mr Bungle vrij rustig
Donderdag gaat idd nog wel een uitdaging worden, hoor hele verschillende schema’s van iedereen voor die dag.

Zaterdag tijdens Mammoth is idd een goede optie. Mr Bungle is wel interesse voor, Rotting Christ wat tegelijk staat nog meer, dus daar gaan redelijk wat mensen druk mee zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.791
7.642
POD, Borknagar en The Vintage Caravan lijkt me wel het slechtste moment voor de meeting, dan wordt het daar heel rustig :) wel één van de meest stevige clashes van het weekend denk ik

Logisch inderdaad

Tijdens Landsdowne en Fear factory heb ik idd ook niks. Tijdens Brian Downey en Bruce Dickinson ook niet maar die laatste 2 zal @Koekdoos anders over denken :)

Zijn beiden wel must sees vanaf vooraan ergens. Vroeg op de dag tussen Dynazty en Brand of Sacriface / Khemmis klinkt misschien al als de beste optie, gezien het ook nog niet zo ver in het weekend is dat uitslapen een must see is
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Logisch inderdaad



Zijn beiden wel must sees vanaf vooraan ergens. Vroeg op de dag tussen Dynazty en Brand of Sacriface / Khemmis klinkt misschien al als de beste optie, gezien het ook nog niet zo ver in het weekend is dat uitslapen een must see is
Rond 12:30 ergens bij de mainstages lijkt me wel een optie, een aantal mensen zullen dan iets later aan komen door Svartzot en een aantal mensen zullen op tijd weer weg gaan richting Brand of Sacrifice maar dat soort dingen houdt je altijd wel denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Op basis van de populairste voorstellen in dit topic en de whatsapp groep heb ik een poll toegevoegd.
Hoor graag op welke momenten jullie aanwezig kunnen en willen zijn bij (één van) de meet-ups!
Zoals benoemd zal de populairste meet-up de 'officiële' Festileaks meet-up worden, inclusief fotomoment.
Uiteraard is iedereen hierbij welkom, of je nu op het forum zit of niet!

Voor jullie nog een gratis tag, gezien jullie in dit topic reeds bericht hebben.
@Loek123 @Koekdoos @Dr. Hannibal @theblackmadness @Joslittel @Simoni @Brian @Jeroen @Rockbeer @charlottekos @MasterJub @Somekindofdylan @Bokirules @Piebe71 @Reislustig @MarcoReusel @nikita @duck @WTTNightMare
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Kleine toevoeging: Zou wat mij betreft fijn zijn de officiële meeting op donderdag of vrijdag plaats te laten vinden.
Leuk om elkaar de rest van het weekend te herkennen op het terrein! Daarnaast verwacht ik donderdag een erg grote Festileaks afvaardiging op Graspop met de boeking van TOOL.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Dat lijkt me een goed plan toch? Wij zullen dit jaar in ieder geval iets meer tijd hebben op de donderdag. Vorig jaar moest het even snel. Dit jaar is het inderdaad er na na Kerry King. Of toch nog Hanabie meepakken.
Keuzes, keuzes......
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
217
473
Thanks voor de poll! Zoals gezegd: woensdagavond sowieso aanwezig. Vorig jaar waren de meetings tijdens bands die ik echt wilde zien, komt nu gelukkig beter uit! Donderdag na Erra zou zeker moeten lukken en zaterdag voor het mainstagegeknal tijdens mammothmvh ook wel :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Thanks voor de poll! Zoals gezegd: woensdagavond sowieso aanwezig. Vorig jaar waren de meetings tijdens bands die ik echt wilde zien, komt nu gelukkig beter uit! Donderdag na Erra zou zeker moeten lukken en zaterdag voor het mainstagegeknal tijdens mammothmvh ook wel :)
Hm die tijdens Mammoth is voor mij ook geen optie. Heb daar de clash Batushka/Pain om nog een ei over te leggen. En bij Mammoth wil ik zo ver mogelijk weg blijven.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.421
6.108
Het zal wel ongeveer net zo lopen als vorig jaar, aan de tussenstand van de poll te zien. Een hoofd-meeting op donderdag, leuke kennismaking voor iedereen + groepsfoto. Daarna door het weekend heen verschillende kleinere meetings met wisselende samenstelling, afhankelijk van beschikbaarheid. En voor het campingvolk kan het feest woensdag avond alvast officieus van start 🍻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken