AC/DC

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.280
10.818
Toch maar Ticketswap aangezet voor de show in de Arena. Wie weet komen er nog kleine prijsjes langs. Als niet hele grote fan van de band staan er heel veel nummers tussen die me niks zegge.n. een setlist van een half uur korter had ik dan niet erg gevonden. Maar wel leuk voor de fans natuurlijk
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.478
3.064
Toch maar Ticketswap aangezet voor de show in de Arena. Wie weet komen er nog kleine prijsjes langs. Als niet hele grote fan van de band staan er heel veel nummers tussen die me niks zegge.n. een setlist van een half uur korter had ik dan niet erg gevonden. Maar wel leuk voor de fans natuurlijk
Nadruk ligt deze keer inderdaad wat meer op het iets oudere werk. Met de meeste van Back in Black
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
129
201
Juist terug van Gelsenkirchen, man, man, wat heb ik genoten!!!!!!!!!
Ze beginnen toch wel met "If You want blood..", mijn favoriete nummer!!!!!!
Ook blij met mijn Golden circle ticket van 180 €, 'k stond pal voor de neus van Angus. In vergelijking met Powertrip in Ohio geen promotie van hun laatste CD, dus allemaal klassiekers waar je als AC/DC fan maar kan van dromen. High Voltage 16 minuten, niet normaal!!!!! Een minpunt voor velen was de stem van Brian Johnson, niet voor mij, maar in tegenstelling met bvb de Rolling Stones zie ik hier geen back ground vocals en waarschijnlijk volledig live? Chapeau(y)
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
105
93
Juist terug van Gelsenkirchen, man, man, wat heb ik genoten!!!!!!!!!
Ze beginnen toch wel met "If You want blood..", mijn favoriete nummer!!!!!!
Ook blij met mijn Golden circle ticket van 180 €, 'k stond pal voor de neus van Angus. In vergelijking met Powertrip in Ohio geen promotie van hun laatste CD, dus allemaal klassiekers waar je als AC/DC fan maar kan van dromen. High Voltage 16 minuten, niet normaal!!!!! Een minpunt voor velen was de stem van Brian Johnson, niet voor mij, maar in tegenstelling met bvb de Rolling Stones zie ik hier geen back ground vocals en waarschijnlijk volledig live? Chapeau(y)
Klopt niet helemaal wat je zegt:
Powertrip was niet in Ohio maar in Californië.
Ze speelde 2 nummers van het laatste album.
Niet High Voltage maar Let there be rock duurde 16 minuten wat live eigenlijk altijd standaard is.
Stevie Young en bassist Chris Cheney deden bij zowat elk nummer de achtergrond zang.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.478
3.064
Klopt niet helemaal wat je zegt:
Powertrip was niet in Ohio maar in Californië.
Ze speelde 2 nummers van het laatste album.
Niet High Voltage maar Let there be rock duurde 16 minuten wat live eigenlijk altijd standaard is.
Stevie Young en bassist Chris Cheney deden bij zowat elk nummer de achtergrond zang.
Ik snap dat wel van @lieven. Gewoon super enthousiast over het concert. Wat ik er zo van lees ook beter als Powertrip. Dan haal je wel wat feitjes door elkaar🤗. Op naar 5 Juni!!!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Brian Johnson is gewoon vocaal niet meer zo sterk als de laatste tour. Hij heeft ook zo'n uniek stemgeluid dat de backing vocals van Stevie en Chris dat niet gaan kunnen verbloemen. Het is wel gewoon allemaal puur live en is wat mij betreft ook niet te vergelijken met Jagger. Heel ander stemgeluid. Het is iets minder bij Johnson maar mag het ook.... Hoop alleen wel dat hij het vol houdt.....
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.883
7.880
Brian Johnson is gewoon vocaal niet meer zo sterk als de laatste tour. Hij heeft ook zo'n uniek stemgeluid dat de backing vocals van Stevie en Chris dat niet gaan kunnen verbloemen. Het is wel gewoon allemaal puur live en is wat mij betreft ook niet te vergelijken met Jagger. Heel ander stemgeluid. Het is iets minder bij Johnson maar mag het ook.... Hoop alleen wel dat hij het vol houdt.....

Hij is ook bijna 10 jaar ouder ten opzichte van de vorige tour natuurlijk!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
Brian Johnson is gewoon vocaal niet meer zo sterk als de laatste tour. Hij heeft ook zo'n uniek stemgeluid dat de backing vocals van Stevie en Chris dat niet gaan kunnen verbloemen. Het is wel gewoon allemaal puur live en is wat mij betreft ook niet te vergelijken met Jagger. Heel ander stemgeluid. Het is iets minder bij Johnson maar mag het ook.... Hoop alleen wel dat hij het vol houdt.....
gelukkig Brian en niet Axl 🙈😅
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en duck

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
589
433
Vind het bijna jammer dat ik nog tot Dessel moet wachten!
Wat een lekker lange setlist!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
vraag me af of ze vanavond dezelfde tijden aanhouden als afgelopen vrijdag?
deuren 16:00
Pretty Reckless 19:05-19:55
AC/DC 20:25-22:45

er staat nu nog altijd aanvang 19:30 bij Eventim :unsure:
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
85
76
Zeik en zeik en zeik en zeiknat geregend op zowel de heen- als terugwandelroute naar de auto. Maar het was FANTASTICH!!! Met een glimlach van oor tot oor genoten van het begin tot eind. Ik hoop dat ze volgend jaar weer een ronde doen, want dan is aanwezigheid gegarandeerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken