Graspop Metal Meeting 2024

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
533
Jamel. Het spijt mij echt. Maar ik snap de mop niet.

Vandaag is gewoon werkdag in België. Ik heb de nachtshift vandaag

Het probleem van deze dag was dat het kennelijk een feestdag is in België. Ik ken hem ook niet verder, maar op feestdagen zie ik niet zo snel wat nieuws van het festival langskomen.
--> Het ging hier over het feit dat het op 1 mei een feestdag was, niet vandaag. Maar uit jouw post interpreteerde je "deze dag" als vandaag. Vandaar de verwarring, denk ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Jep, die kans groeit. Al is 3 mei ook nog een goede optie nu. Iets in mij zegt dat het sowieso een vrijdag wordt. Laat het dan maar 10 mei zijn, de dag na Hemelvaartsdag. Dan heb ik twee keer feest met ook nog m’n verjaardag.
Haha, dat is ook mijn verjaardag. 😅
Maar doe maar niet, dan ben ik op Durbuy Rock Festival. ;)

Overigens is het natuurlijk wel logisch dat de kans op iedere datum groeit naarmate het langer duurt... 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Komende woensdag is inderdaad een feestdag ja. Zoals ik dus reeds zei. 1 mei is in België de dag van de arbeid.
Lees nog eens alles terug, alle berichten gingen over 1 mei, niet over afgelopen woensdag.
Iedereen weet inmiddels wel dat 1 mei een feestdag (Dag van de Arbeid) is in België, net als in veel andere landen.
Nederland is daarop een uitzondering, wat met name te maken heeft met andere feestdagen rond deze datum die specifiek zijn voor ons land, oftewel Koningsdag/Koninginnedag en Bevrijdingsdag. Kwestie van keuzes maken dus.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
986
Mag de eerste weersvoorspelling doorkomen? Hobbyweerman Geri geeft zijn voorspelling voor de rest van het jaar. Hij is best vaak correct 🤔 Geen idee hoe hij het doet.
Screenshot_20240427_081545_Chrome.jpg
Kan dus een natte Graspop worden volgens hem.
De grond is al vrij nat sinds oktober vorig jaar, dus het weer moet wel echt omslaan voor het een stofeditie zal worden.
(Geen betrouwbare bron, voor ik hier als weerman wordt aanzien)
Waar zit onze weerman eigenlijk? Is wel nog wat ver op voorhand
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken