Verzameltopic overige Belgische festivals 2024

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
83
154
Breekout festival
30 en 31 augustus, Bree
vr: 39€
za: 45€
combi: 75€

Co-Healiners voor vrijdag:
Metejoor
Regi Live ft. Linda + guests

Co-Headliners voor zaterdag:
Noordkaap
Clouseau
Vandaag weer enkele namen (schuin)

Vrijdag:
Jeremie Vrielynck
Loredana

Metejoor
Regi Live ft. Linda + guests

Zaterdag:
Mama's Jasje
Urbanus & de Fanfaar

Noordkaap
Clouseau
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
AFF is echt 1 van mijn favoriete festivals aan het worden, mooie eerste namen weer.
Prachtige drop inderdaad! Überhaupt, laat staan voor een gratis festival. The Murder Capital loop ik overal steeds net mis, dus ik zit er sterk aan te denken om op de zaterdag heen en weer te rijden uit Amsterdam. Hoe is de sfeer daar? Komen de mensen ook een beetje voor de muziek? In mijn ervaring zijn gratis festivals meestal meer openluchtkroegen waar toevallig een bandje op de achtergrond speelt.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Prachtige drop inderdaad! Überhaupt, laat staan voor een gratis festival. The Murder Capital loop ik overal steeds net mis, dus ik zit er sterk aan te denken om op de zaterdag heen en weer te rijden uit Amsterdam. Hoe is de sfeer daar? Komen de mensen ook een beetje voor de muziek? In mijn ervaring zijn gratis festivals meestal meer openluchtkroegen waar toevallig een bandje op de achtergrond speelt.
Erg goede sfeer. Veelal liefhebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en DanielNedelko

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Prachtige drop inderdaad! Überhaupt, laat staan voor een gratis festival. The Murder Capital loop ik overal steeds net mis, dus ik zit er sterk aan te denken om op de zaterdag heen en weer te rijden uit Amsterdam. Hoe is de sfeer daar? Komen de mensen ook een beetje voor de muziek? In mijn ervaring zijn gratis festivals meestal meer openluchtkroegen waar toevallig een bandje op de achtergrond speelt.
Ik zou het gewoon doen! Hele fijn sfeer met liefhebbers. Je kan ook eens kijken voor een slaapplek in Genk, die zijn niet zo prijzig denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
434631641_821605980010274_4579916510644730449_n.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: swissepfan

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Heel fijne lineup voor zo'n gratis festival voor het goede doel! Ik zie dat Tijs Delbeke van Balthazar een van de organisatoren is wat meteen verklaart waarom al die soloprojecten van de band er staan. Toch de moeite om hiervoor naar Antwerpen af te zakken.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
761
684
Groezrock is terug! Wel zeer kleinschalig.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1713284299937.jpg
    FB_IMG_1713284299937.jpg
    219,3 KB · Weergaven: 31
  • Confetti
Waarderingen: Sdg

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Er stond ook een kleine uitleg bij de post van Groezrock over de toekomst (eindelijk na bijna 5 jaar).

And just like that… we’re back! Well, kinda. Let us explain.
After a 5-year hiatus, the group of friends behind Groezrock and Riorock have decided to start something new. Nooo, please don’t go expecting a 2-day festival with 500 bands over 23 stages. We’ve settled for something fun and definitely not too big.

Well, what is it then?
We call it “Back To Reality”. And it’s a club show with 6 of the finest bands Belgium has to offer. New talent next to established powerhouses. #emo and #hardcorepunk, #punk and #metalcore. It’s all there. Just like at good old Groezrock and Riorock.

Wait… But what really happened to Groezrock?
In just a couple of years, Groezrock grew from a small festival into something bigger than we had ever expected. To be honest, it got a little too big. It simply wasn’t fun anymore and felt more like a second day job. And who needs another one of those?

What will this ‘Back to Reality’-thing lead to?
Who knows! Your guess is as good as ours. Maybe it will turn into a new festival. Maybe not. We’ll see what the future holds. But for now, we are ready to start things up again and just have a good time.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg en team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken