Best Kept Secret 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
BKS-22-Ambient-mainstage-deus-1024x683.jpg



Best Kept Secret 2024

Datum: 7-9 juni 2024
Venue: Beekse Bergen
Plaats: Hilvarenbeek
Land: Nederland
Organisator: Friendly Fire
Directeur: Maurits Westerik
Capaciteit: 25000
Eerste editie: 2013

Alle info:
https://festileaks.com/festival/best-kept-secret-festival/2023/
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Jelle

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Zal ik 'm er maar gewoon weer in gooien? Frank Ocean

Lijkt me dat we na het Coachella debacle wel dat we die een keer kunnen uit sluiten.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Voor de tiende editie zullen ze wel uitpakken toch; The National - PJ Harvey - Björk?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
The National lijkt me wel een goede ja. 2024 komt er gok ik wel een festivaltour en waar passen ze beter dan BKS? PP niet, DTRH gaat denk ik op andere acts inzetten en LL is in een ander gedeelte van het seizoen. Samen gecombineerd met 2 headliners die wat kleiner zijn omdat ze minder een headliner festival willen worden en de beleving/sfeer aansloeg:

The National - Underworld - James Blake
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik zie al 2 keer PJ Harvey maar dat is natuurlijk gewoon een act voor in de TWO. Een geweldige act, dat wel.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Depeche Mode - Tame Impala - Phoebe Bridgers zou lekker zijn

De laatste gaat dan wel een nieuwe plaat moeten hebben denk ik om de sprong naar headliner te maken (en dat zal hoogstwaarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten). En Tame Impala mag ook gewoon in 2025 pas komen en een 10-years Current set komen spelen.
 
  • Winning
Waarderingen: elo

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Depeche Mode - Tame Impala - Phoebe Bridgers zou lekker zijn

De laatste gaat dan wel een nieuwe plaat moeten hebben denk ik om de sprong naar headliner te maken (en dat zal hoogstwaarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten).
Mwoh, Friendly Fire heeft meestal wel andere ideeën over wanneer een act uit eigen stal de sprong naar headliner kan maken. Als DM en TI er zouden staan kan er prima een PB bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: neracroft

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
PJ Harvey lijkt voor haar nieuwe tour net voor kleinere zalen te kiezen, dus weet niet of die zin heeft in een headline spot op een festival.

Here goes nothing…
Underworld - The National - Lana Del Rey
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
NIN, The National en Frank Ocean. Depeche Mode, Tame Impala, The Cure, Lana Del Rey en vergelijkbaar zijn te prijzig denk ik. En precies wat mattman zegt; Kevin Parker mag onderhand met een nieuw album komen.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken