Best Kept Secret 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
The National zou ik wel een beetje armoedig vinden man, die staan dit najaar nog in de Ziggo Dome voor 40 euro en dat is niet eens uitverkocht. Die boeking gaat echt 0 tickets gaat verkopen, helemaal met een nieuw album op zak dat niet erg goed is ontvangen. Alle mensen die fan zijn, waaronder ik, gaan ze al zien dit jaar.
Zijn groter dan ooit, Ziggo is nagenoeg uitverkocht (zijn er nieuwe tickets vrijgekomen? alleen achterste rijen 2e balkon nog in de verkoop), laatste festivaloptreden in Nederland was 2019 en het album is best wel redelijk ontvangen. Die staan volgend jaar echt wel als headliner op een festival hier hoor. Denk alleen dat het een Mojo festival wordt (DTRH?) ipv Friendly Fire.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Davidd

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
The National zou ik wel een beetje armoedig vinden man, die staan dit najaar nog in de Ziggo Dome voor 40 euro en dat is niet eens uitverkocht. Die boeking gaat echt 0 tickets gaat verkopen, helemaal met een nieuw album op zak dat niet erg goed is ontvangen. Alle mensen die fan zijn, waaronder ik, gaan ze al zien dit jaar.
Nagenoeg uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
In 2016 ook headliner op dtrh volgens mij. Denk ook dat als ze met nieuw werk komt wat een beetje aanslaat ze niet in de two gaat staan
Van moil mag het hoor, die grote ONE afsluiten. Vond haar vorige tour/show erg fijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
The Cure - The National - Phoebe Bridgers / Janelle Monae
PJ Harvey - Little Simz - Froukje - Foals - Anohni & The Johnsons
Osees - Black Midi - Amaarae - Amyl & The Sniffers
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: slyke, Bob105 en mattman

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik zou The National alsnog geen hele spannende boeking vinden. Maar dat komt natuurlijk ook doordat ik ze al zie dit najaar.

Ik zie ook veel Nine Inch Nails voorbij komen hier. Daar waren de afgelopen 2 jaren ook al geruchten over, en ik meen zelfs te hebben gelezen dat het kort na Primavera 2022 al geleakt was dat ze op primavera 2023 zouden staan, wat dus duidelijk niet waar was. Zou het zelf echt een droomheadliner vinden.

EDIT: Ik zie dat NIN wel in 2022 op Primavera Sound Los Angelos stond, dus dat zal wel de oorzaak van de geruchten zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
The National zou ik wel een beetje armoedig vinden man, die staan dit najaar nog in de Ziggo Dome voor 40 euro en dat is niet eens uitverkocht. Die boeking gaat echt 0 tickets gaat verkopen, helemaal met een nieuw album op zak dat niet erg goed is ontvangen. Alle mensen die fan zijn, waaronder ik, gaan ze al zien dit jaar.
Ik denk dat je kan stellen dat The National geen elke keer hetzelfde is, dus ben ook zéker niet eens met je laatste zin. Ik denk dat de echte fans juist hier blind een ticket voor willen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Nine Inch Nails, Portishead, Depeche Mode, TOOL, Massive Attack, PJ Harvey, Radiohead, The Cure, Frank Ocean, Lana Del Rey, Kendrick Lamar, Lorde of Tame Impala als headliner zou me wel weer minimaal een dag doen afreizen naar BKS.

Realistischer: The National - New Order - Björk
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo

mees

Randprogramma
9 jan 2020
108
135
MGMT zouden eigenlijk ook best wel kunnen headlinen... zijn echt een stuk populairder geworden in de afgelopen 3 jaar en ze komen binnenkort met nieuw werk
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.011
"Onder het kopje nostalgisch en eigenwijs. En straks weer met iets heel nieuws bij ons."

Wie biedt?
Your... Nostalgic Bitch !

schijtende-stukadoors-dode-koninginnen-en-de-swag-van-oscar-the-wolf-dit-was-de-tweede-dag-van-best-kept-secret
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
1. Hetis primair een stadion en nostalgie act. Precies wat BKS niet moet willen zijn.
2. In Ziggo Dome kostten de kaarten gemiddeld zo'n 100e. De prijs van dagkaarten (129e) was hier al onderwerp van stevige discussie, maar daar kunnen ze DM echt niet van betalen. Zowel weekend als dagkaarte;worden dan flink duurder,
3. Er zillen waarschijnlijk veel mensen uitsluitend voor DM komen waardoor je een hele andere publiekssamenstelling krijgt dan nu en vooral overdag veel lege podia. Zoiets heeft PP begin dit decennium een keer met Rammstein gehad.

Kortom, te groot, te oud, te duur. Maar zou er persoonlijk wel erg van kunnen genieten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
1. Hetis primair een stadion en nostalgie act. Precies wat BKS niet moet willen zijn.
2. In Ziggo Dome kostten de kaarten gemiddeld zo'n 100e. De prijs van dagkaarten (129e) was hier al onderwerp van stevige discussie, maar daar kunnen ze DM echt niet van betalen. Zowel weekend als dagkaarte;worden dan flink duurder,
3. Er zillen waarschijnlijk veel mensen uitsluitend voor DM komen waardoor je een hele andere publiekssamenstelling krijgt dan nu en vooral overdag veel lege podia. Zoiets heeft PP begin dit decennium een keer met Rammstein gehad.

Kortom, te groot, te oud, te duur. Maar zou er persoonlijk wel erg van kunnen genieten.
Je beschrijft eigenlijk perfect wat Cave en Radiohead ook zijn.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Cave en Radiohead maken allebei nog steeds albums die in de jaarlijsten terechtkomen. Ik vind Depeche Mode live waanzinnig, maar die zijn qua nieuwe muziek hun artistieke piek wel ver voorbij.

The Cure lijkt mij te ambitieus als je daarvoor leest dat ze niet meer voor de dure headliners willen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken